Vezi toate relatările expediţiei, toate destinaţiile şi toate costurile »
Ultima destinaţie:
Feldkirch, Austria
Costuri hotel + alimentare:
96.20 EUR
Costuri combustibil, taxe, parcări:
49.41 EUR
Total costuri, ultima destinaţie:
145.61 EUR
Pagina principală
Anunţuri auto
Cumpăr vând
Ştiri
Teste drive
Automobile noi
Club
Magazin auto
Service A-Z
Relatăm LIVE, fiecare nou moment intrigant al expediţiei:
14 Aprilie 2015, ora 14:55:
Expeditia noastra cu noua Kia Sorento s-a încheiat palpitant, cu un sprint nocturn de mare viteză la bordul imensului SUV...
10 Aprilie 2015, ora 21:31:
Relatarea de azi o scrim cu o nostalgie proprie oricărei călătorii, atunci când se ajunge în ultima ei zi. Da, astăzi este cea de-a 12-a zi a expediţiei noastre cu noua Kia Sorento, iar...
9 Aprilie 2015, ora 23:58:
Dacă treci în partea estică a Elveţiei şi te îndrepţi spre nord, la un moment dat vei zări indicatoare spre Liechtenstein – o ţară pitică de doar 160 km2, cu o populaţie de vreo 36-37 mii de oameni...
8 Aprilie 2015, ora 23:53:
Ia staţi un pic! Da’ cine ne interzice, la o adică, să mergem cu Kia şi în St. Moritz, în inima luxului desăvârşit? Preţurile? Ba bine că nu!...
7 Aprilie 2015, ora 20:15:
Dimineaţa de astăzi nu anunţa nimic rău în San Bernardino, atunci când luam dejunul şi ne pregăteam de drum...
6 Aprilie 2015, ora 20:08:
Cât de uimitoare e uneori planeta noastră! Cât de uimitoare poate fi geografia Europei, când, pe o distanţă de doar 100 kilometri, poţi trece dintr-o zonă climaterică în alta, dintr-un anotimp în altul! Am...
5 Aprilie 2015, ora 23:39:
Uite cum se poate schimba peisajul călătoriei într-o singură zi dacă eşti la bordul unei maşini! Dimineaţă devreme ne trezeam într-un hotel din înălţimile munţilor elveţieni, în regiunea Grindelwald, iar seara suntem pe malul unui lac minunat, cu aproape 20 de grade de căldură în aerul ospitalier al Italiei!...
4 Aprilie 2015, ora 20:05:
Eh, uite că am păţit-o! Călătorim la bordul unui SUV diesel cu tracţiune integrală, dar exemplarul nostru e încălţat din greşeală în anvelope de vară! Şi ce se întâmplă când dau zăpezile peste noi, la peste 2,000 metri altitudine?...
3 Aprilie 2015, ora 19:52:
Un SUV mare e bun pentru călătoriile de familie spre zone muntoase sau de litoral, dar ce te faci cu el când intri într-un oraş european restrictiv cu maşinile?...
2 Aprilie 2015, ora 19:50:
Vă spuneam noi ieri că am prins gustul căţăratului în munţi la bordul lui Kia Sorento, atunci când am poposit în regiunea Bellevaux, în Alpii francezi! Uite că astăzi ne-am gândit să sporim miza montană, să...
1 Aprilie 2015, ora 20:25:
Ieri vă spuneam că am ajuns la lacul Genevei, înconjurat din trei părţi de munţi superbi. Oare n-ar fi păcat să fim atât de aproape de munţi şi să nu ne căţărăm pe ei cu Kia Sorento? Mai ales că ne doream să punem la nişte încercări mai serioase SUV-ul acesta diesel cu care călătorim...
31 Martie 2015, ora 22:58:
Dimineaţa Kia Sorento ne aştepta pregătită pentru următoarea aventură. Ne îndreptăm astăzi spre Elveţia şi vom traversa această ţară de la un capăt la altul, ajungând la colţul sud-vestic al ei, lângă lacul Genevei, numit geografic lacul Leman! Şi vom poposi pe malul francez al lacului, într-o superbă regiune...
30 Martie 2015, ora 23:55:
Ce tip de destinaţii vă plac cel mai mult atunci când călătoriţi cu familia? Locuri renumite, cu multe atracţii turistice de văzut per kilometru pătrat? Sau dimpotrivă – peisaje geografice renumite care să vă...
30 Martie 2015, ora 16:53:
Cei de la KIA Motors Europe ne-au înmânat exemplarul expediţional KIA Sorento, cu care vom parcurge câteva mii de kilometri în următoarele două săptămâni, spre destinaţii superbe. Fireşte, vrem să vă prezentăm şi Dvs. maşina expediţională în detaliu!...
30 Martie 2015, ora 07:45:
E luni, 30 martie, iar asta înseamnă că, după cum v-am promis, astăzi începe marea aventură cu noua KIA Sorento! În aceste primele ore ale dimineţii, redacţia PiataAuto.md a luat calea aeroportului internaţional Chişinău pentru a se îndrepta iniţial spre...
26 Martie 2015, ora 11:14:
12 zile. 12 destinaţii uimitoare. La cel mai raţional preţ! Expediţia PiataAuto.md cu noua generaţie KIA Sorento începe foarte curând şi vom descoperi lumea inteligent, ajungând în destinaţii...
21 Martie 2015, ora 15:32:
Descoperă lumea inteligent! Fă alegeri inteligente! Cu aceste îndemnuri intrigante, care ascund după ele provocări deosebit de ambiţioase, redacţia PiataAuto.md porneşte, în curând, într-o nouă expediţie grandioasă!...
Teste drive
(VIDEO) Am explorat şi condus AC 428 Frua Fastback, maşina uitată de cândva, cu un V8 american uriaş sub capotă
Maşina asta e una din cele mai uitate din istorie, dar totodată era una din cele mai exotice şi puternice maşini la care puteai visa la sfârşitul anilor ’60 şi ’70. Îi spune AC 428 Frua Fastback şi e o maşină britanică, produsă de acelaşi mic producător, care a creat legendarul AC Cobra! Vine cu un motor imens V8 sub capotă, iar noi am explorat-o pe viu şi am condus-o în Elveţia, punându-i la treabă uriaşul V8...
(VIDEO) Am explorat şi condus Tatra 613, maşina bizară cu motor V8 răcit cu aer din Cehoslovacia de cândva
În ultimii ani, am publicat aici, pe site, un număr mare de articole despre istoria unor modele Tatra din trecut, atât autoturisme, cât şi camioane, despre ingineria cu totul specială a acestor camioane şi maşini, dar şi despre evoluţia curentă a fabricii care mai produce doar camioane azi. Noi avem o admiraţie specială pentru istoria şi ingineria acestei mărci, dar n-am fi publicat un număr atât de mare de subiecte şi articole dar ele n-ar fi înregistrat recorduri după recorduri de interes din partea cititorilor noştri, care ne motivau să explorăm noi şi noi subiecte. Ei bine, astăzi aceste explorări Tatra din ultimii ani au ajuns şi la un moment de apogeu, în care am mers în Praga, Cehia, pentru a vedea pe viu şi a conduce o Tatra 613 Mi Long Electronic, una din ultimele versiuni ale modelului longeviv 613, şi totodată una din cele mai rare, cu doar 17 exemplare produse în istorie...
(VIDEO) Am explorat pe viu şi condus legendara Lancia Fulvia Coupe 1600 HF
Lancia Fulvia Coupe 1600 HF e modelul legendă în istoria mărcii italiene, care a ajuns să simbolizeze ce însemna o Lancia în anii 70 şi să pună dea start totodată poveştilor glorioase de raliu ale Lancia. Totul a început de la Fulvia Coupe în raliuri pentru Lancia şi abia apoi a urmat Statos, 037 sau Delta HF Integrale. Iar noi am avut ocazia să explorăm pe viu şi să conducem o legendară Lancia Fulvia Coupe 1600 HF în Elveţia...
(VIDEO) Am explorat pe viu NSU Ro 80, maşina germană vizionară de dinainte de Audi, care era şi primul model de serie din lume cu motor Wankel cu 2 rotoare
Dacă acest NSU Ro 80 aminteşte un pic de Audi în siluetă şi design, mai ales frontal, există multe motive pentru care o face, pentru că NSU e una din mărcile ce au fuzionat şi au creat marca Audi pe care o ştim azi, iar acest Ro80 a fost creat şi produs exact în perioada acelei fuziuni. E un model cu design şi mai ales inginerie legendară, pentru că e şi primul model de serie mare din lume, cu motor rotativ Wankel cu 2 rotoare, iar NSU a fost şi primul producător care a lansat, în general, o maşină de producţie cu asemenea motor! Ei bine, de curând am avut ocazia cu totul specială de a cunoaşte şi explora pe viu un legendar NSU Ro80 în Elveţia...
(VIDEO) Am explorat şi condus legendarul Citroen SM, maşina franceză vizionară de acum 50 de ani, cu motor Maserati
Acum câteva săptămâni, scriam într-o relatare că echipa noastră mersese în Elveţia, iar acolo am putut explora îndeaproape câteva dintre cele mai speciale maşini din câte s-au produs vreodată, şi promiteam materiale speciale. Ei bine, astăzi primul material special e aici şi e unul în care am explorat şi condus legendarul Citroen SM, maşina franceză bizară şi vizionară de acum 50 de ani, care avea motor Maserati sub capotă...
(VIDEO) Test drive cu noul BMW i7, modelul electric care ia rolul lui Seria 7 în zilele noastre
BMW are o nouă generaţie a limuzinei sale de top, doar că de această dată, în momentul lansării, germanii au anunţat că într-o mare parte a lumii va exista doar un BMW i7 electric drept succesor pentru Seria 7, fără vreo versiune cu motor cu ardere internă. Unele regiuni aveau să primească şi motorizări obişnuite, apoi au apărut şi plug-in hibrizi, dar esenţa rămâne una intrigantă — dacă i7 a fost creat pentru a fi un succesor deplin pentru Seria 7, înseamnă că miza trebuie să fi fost uriaşă. Şi avem două mare întrebări: cât de bun este acest model în rolul de continuator al lui Seria 7 şi cât de bun o fi ca automobil electric, într-o lume în care competiţia printre electricele de top e acerbă...
(VIDEO) Am testat Alpina XB7 în Moldova, SUV-ul de 621 CP, care costă 225 mii euro
Ceva timp în urmă, publicam o ştire despre primul exemplar Alpina XB7 importat în Moldova, şi promiteam să-l testăm. De fapt, este şi primul exemplar Alpina importat vreodată ca şi automobil nou în Moldova, or abia de curând, de când Alpina a fost cumpărată de BMW Group la nivel internaţional, modelele Alpina pot fi cumpărate în showroom-uri BMW. Ei bine, am testat acest unic Alpina XB7 în Moldova, SUV-ul de 621 CP, care costă mai mult decât am fi aşteptat, tocmai 225 mii euro...
Test drive cu noua Mazda CX-60, SUV-ul nipon care a sfidat tendinţele şi a ales ingineria consistentă, la preţ exorbitant
Aproape că ne-am obişnuit să auzim cu fiecare nou model lansat al unui producător că motorul a devenit mai mic, că se mai renunţă la un ingredient important din ingineria lui, că se reduce numărul cilindrilor, că se trece la platforme mai simple şi uniformizate, că tot ceea ce mai contează într-o maşină e să aibă multimedia mare şi frumoasă. În toate tendinţele astea aproape universale, au venit cei de la Mazda şi au anunţat că ei dezvoltă o platformă nouă pentru Mazda 6 şi SUV-ul derivat, Mazda CX-60. Eram, deci, foarte nerăbdător să conduc noua Mazda CX-60, să văd cât de consistentă e în senzaţii de viaţă reală toată această abordare neobişnuită a inginerilor...
Test drive cu Nissan Qashqai e-Power, maşina cu motor electric, dar cu generator la bord, ca o locomotivă
Nissan are o nouă o generaţie de Qashqai, care nu face decât să continue ideea precedentelor generaţii, în esenţă. Doar că acum segmentul acestor SUV-uri e foarte aglomerat, cu modele foarte interesante, iar astfel Qashqai nu mai străluceşte atât de intens printre ele. Era nevoie de un element distinctiv, care să devină definitoriu din start, dar care să nu pară mai puţin practic. Şi atunci cei de la Nissan au lansat sistemul de propulsie e-Power pe acest nou Qashqai, care vrea foarte mult să fie numit unul cu propulsie electrică, dar care îşi ia efectiv energia dintr-un generator electric, pe benzină, pe care-l poartă la bord. Sună bizar şi foarte diferit de ce fac ceilalţi producători, tocmai de asta ne-a fost interesant să testăm un asemenea Qashqai e-Power în Moldova, vreme de 4 zile, care să înţelegem mai bine şi cum funcţionează, şi care e consumul, şi cum e în exploatare un asemenea sistem...
Test drive cu Geely Tugella, SUV-ul chinezesc cu motor şi platformă de Volvo
Geely era cândva, demult, o marcă chinezească ce-ţi trezea mai mult compasiune şi milă pentru modelele pe care le producea. Azi Geely e un adevărat grup auto, care deţine nu doar marca Geely, ci şi Volvo, Polestar, Lunk&Co, Lotus şi alte câteva companii din lumea auto. Iar deţinerea celor de la Volvo s-a materializat inevitabil în experienţă uriaşă preluată de la suedezi, pe toate planurile, iar acum şi în modele care împart platforme tehnice comune şi aceleaşi motoare. Geey Tugella, modelul pe care-l testăm azi, e exact un asemenea model şi l-am testat de curând în Moldova...
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!