Aston Martin este mandru de a prezenta renasterea marcii de lux Lagonda. Aceasta va fi prezenta in peste 100 de tari ale lumii fiind. La inceput, brand-ul va fi disponibil in Rusia, Orientul Mijlociu, America de Sud, China, India, ca mai apoi sa fie prezenta in Europa si America de Nord.
Directorul executiv al Aston Martin Lagonda, Ulrich Bez, a mentionat ca Lagonda este marca de lux a viitorului, ce va ingloba in sine tehnologii si materiale noi. El a mai declarat ca Aston Martin este un sport-car autentic, insa Lagonda va fi altceva, un brand cu spiritul calatoriei, aventurii si stilului pasional, un pachet exceptional. Intentia celor de la Lagonda e sa intre cu un nou produs pe piata, unul de lux ce imbina caracteristici tehnice inalte cu eleganta irezistibila, atat la exterior cat si la interior.
La Geneva a fost prezentat SUV-ul Lagonda Concept, care dispune de tractiune integrala si poate adaposti patru persoane pretentioase, reusind sa-i satisfaca si pe cei mai fitosi proprietari.