In cadrul petrecerii de sarbatorire a lansarii modelului Corvette C5/C6 ce este deja la a 12-a editie, tinuta la Muzeul National Corvette din orasul Bowling Green, SUA, a fost facuta publica reintoarcerea in gama de modele Corvette a versiunii Grand Sport, dupa ce in anul 1996 s-au produs ultimele exemplare a editiei limitate Grand Sport pentru modelul C4 ce era scos din productie.
Noul Corvette Grand Sport va fi oferit atat in versiunea coupe, cat si in cea decapotabila. Propulsorul LS-3 va fi preluat de pe Corvette C6, fiind unul de 6.2 litri ce dizvolta 430 cai putere si un cuplu maxim de 575 Nm. In cazul in care acesta va fi echipat cu un sistem optional de esapare, puterea propulsorului creste pana la 436 cai putere, iar cuplul maxim se ridica la 580 Nm. Chiar daca este acelasi propulsor, acesta acum accelereaza sport car-ul cu 0.2 secunde mai rapid, iar in virajele abordate cu mare viteza se poate atinge indicatorul de 1 G. Propulsorul poate fi cuplat la o cutie manuala cu 6 rapoarte, sau la una automata la fel cu 6 rapoarte.
Versiunile coupe cuplate la cutia de viteze manuala sunt predestinate competitiilor pe circuite, datorita noului sistem uscat de ungere cu ulei, cat si a sistemului inbunatatit de racire a diferentialului sau a acumulatorului amplasat in spatele automobilului pentru o distributie mai buna a greutatii.
La exterior, Grand Sport este caracterizat de arcurile fata de marimi sporite ce expira aerul cald provenit de la frane, prin orificiile ce seamana la branhiile unui rechin. Aripile spate la fel sunt marite pentru ca rotile de 19 inch sa dispuna de spatiu, iar un spoiler preluat de la modelul Z06 este amplasat in partea fata pentru ca masele de aer sa fie mai bine gestionate, si ca automobilul sa fie apasat pe suprafata de drum.