Pentru prima data sub capota unui Seat Ibiza se va afla un propulsor diesel common rail, ce dispune de performante mai bune, dar tot odata fiind redusi indicii consumului, a emisiilor de CO2, cat si a sunetului emis de propulsor.
Noul propulsor 1.6 TDI CR, livreza 90 cai putere, si il inlocuieste pe vechiul diesel de 1.9 litri TDI ce livra aceeasi 90 cai putere, situanduse astfel intre celelalte doua propulsoare diesel, cel de 1.4 litri TDI cu 80 cai putere si cel 1.9 TDI cu 105 cai putere. Noul propulsor este primul cu sisem common rail din gama, insa in viitor toate vor ajunge sa fie dotate cu acest sistem.
Performantele vorbesc de la sine, cu un cuplu de 230 Nm disponibil intre 1500 si 2.500 rpm, consumul mediu de motorina este de numai 4.2 litri pentru 100 km, iar emisiile joase de CO2 de 109 g/km, vor permite cumparatorilor din Spania sa nu achite taxele de inregistrare, mai ales ca Seat Ibiza se supune normelor europene de poluare Euro 5, valabile din anul 2010.
Noul Seat Ibiza 1.6 TDI CR va fi disponibil atat in varianta cu 5 usi, cat si in versiunea SC (Sport Coupe). Echipate cu acest propulsor ambele vor dispune de acelasi dotari standart cat si de aceleasi optiuni disponibile celorlalte modele din gama.