Noul stil abordat de Ford, pe nume Kinetic Design, este star-ul unei ample campanii publicitare europene. Filmat intr-un studiou din Londra, spot-ul publicitar marcheaza o evolutie in strategia de promovare a produselor Ford, prin faptul ca adauga spot-uri publicitare noi in care apar mai multe modele ale companiei, cu scopul de a completa intreaga sa campanie publicitara traditionala.
Noul spot publicitar a putut fi urmarit de toti telespectatorii finalei la fotbal, UEFA Champions League, ce a avut loc in data de 27 Mai 2009 in Roma, cupa fiind disputata intre echipele Barcelona FC si Manchester United. Momentul ales de Ford pentru lansarea spot-ului este absolut perfect, deoarece acest meci a fost urmarit de peste 30 mln telespectatori din intreaga Europa.
In noua reclama apar cinci modele Ford: noua Fiesta, Focus, Mondeo, Kuga si S-MAX, iar pe parcursul acesteia, Ford insufla filosofia cheie al Design-ului kinetic care este valabila pentru majoritatea modelelor din gama Ford ultimele modele Ford, chiar in momentele in care stau pe loc, arata ca si cum ar fi in miscare.
Spot-ul publicitar arata cateva masini lansate intr-o cursa de urmarire pe strazile orasului. Chiar daca aparent automobilele sunt in miscare, acestea nu au parasit nici pentru un minut studioul de filmare, marea parte a actiunii fiind filmata cu masini statice montate pe o masa rotativa cu piloni electro-hidraulici.
Filmarile au durat peste o saptamana la faimosul studiou Pinewood 007 Stage, cel mai mare de acest gen din Europa, fiind acelasi studiou utilizat pentru filmarea secventei de prabusire a cladirii din Venetia, in renumitul film de actiune James Bond - Casino Royale.
Productia spot-ului a fost impartita in trei etape filmarile, munca post-productie cat si adaugarea elementelor aditionale necesare pentru mediatizarea on-line.