Modelul anului 2011 Ford Mustang, promite a fi un adevarat sport car datorita noului propulsor V6 3.7 DOHC Ti-VCT de 305 cai-putere cu care urmeaza a fi echipat muscle car-ul american. Americanii au lucrat atat de mult la noul propulsor incat au reusit sa obtina cel mai bun consum de combustibil din clasa, doar 7.8 l/100 km!
Datorita modificarilor aplicate propulsorului, si sistemului Twin Independent Variable Camshaft Timing (Ti-VCT) ce ajusteaza functionalitatea valvelor in cateva microsecunde, noul propulsor este cu 3 % mai eficient decat versiunea anterioara, si cu 10 % mai puternica decat aceasta. In asa mod, noul V6 dezvolta 305 cai-putere si 379 Nm, iar consumul urban al acestuia este de 12 l/100km, sau 7.8 l/100km extra-urban.
Ford a atras o atentie considerabila si transmisiilor ce pot fi cuplate la propulsorul V6 de 3.7 litri
In asa mod, pentru acesta sunt oferite doua cutii de viteze cu 6 rapoarte, una fiind automata, iar cealalta manuala. Interesant este faptul ca cutia automata este dotata cu un mod pentru ascensiunea in panta, iar astfel, conducatorul nu va mai trebui sa schimbe rapid piciorul de pe frana pe accelerator, deoarece vehiculul va ramane ferm pe pozitie. Plus la aceasta, acest mod va renunta la treapta a 6-a a cutiei, iar in schimb va creste operativitatea primei trepte la ascensiune, si va livra un grad aditional de incetinirea a automobilului la coborare.
Pentru a accentua si mai mult natura sportiva a noului Mustang, toate versiunile V6 vor fi dotate standart cu un nou cadran de bord, ce este dominat de cifre regasite in trecut pe primele modele Ford Mustang. Clientii ce isi vor dori un look si mai agresiv pentru propriul Mustang, pot opta pentru noul Pachet de Performanta care va fi format din: suspensia sportiva Mustang GT, jante din aliaj usor de 19 inch, anvelope de vara cu un grad sporit de aderenta, sistem electronic de control al stabilitatii cu regim sportiv s.a.