Desi a fost lansat pe piata in 2009, un an dificil pentru industria auto, noul Mercedes-Benz E-Class se poate deja mandri cu o cifra excelenta de vanzari: 300,000 de unitati ale noii generatii livrate clientilor.
Dupa cum afirma Mercedes-Benz, succesul Clasei E se datoreaza tuturor versiunilor de caroserie in care este disponibil modelul: sedan, break, coupe si cabrio, toate dintre acestea clasandu-se pe primele pozitii in segmentele din care fac parte. In total, pana acum au fost comercializate 230,000 sedanuri E-Class, 28,000 break-uri si 60,000 coupe-uri, in timp ce primele decapotabile E-Class abia de curand au fost livrate clientilor.
Sedanul noii generatii si-a adjustat pozitia de lider pe piata la numai o luna de la lansarea sa in 2009. Cota de piata a noului E-Class intre sedanurile business premium constituie 50% in Germania, 40% in Vestul Europei si 30% pe piata SUA. In prima jumtatate a anului 2010, Mercedes-Benz a livrat 101,700 unitati E-Class, in crestere cu 62% fata de aceeasi perioada a anului 2009. De curand, pe piata Chinei a fost introdusa o versiune cu ampatament marit a sedanului, care va oferi un impuls suplimentar vanzarilor.
Predecesorul actualei generatii, E-Class in caroserie W211 a fost de asemenea un succes de piata, fiind produs in peste 1.6 milioane de exemplare in cei 6 ani de cariera. In ultimii 60 de ani, modelele Clasei E si predecesoarele acestora au insumat vanzari de peste 12 milioane de unitati.