Audi aduce la Salonul Auto de la Paris o premiera neanuntata, dar de o mare rezonanta. Dupa ce anul trecut a adus primul e-tron, un vehicul cu propulsie electrica, bazat pe Audi R8, iar apoi la Geneva si-a facut aparitia o versiune evoluata, mai compacta a lui e-tron, Audi aduce acum la Paris si versiunea decapotabila a conceptului sau electric, fapt care pare sa-l apropie tot mai mult de un eventual model de productie.
Insa, in cazul lui e-tron Spyder nu mai vorbim doar de propulsie electrica. Aici si-a facut loc un propulsor turbodiesel, combinat cu doua motoare electrice. Performanta obtinuta este demna de respect: 4.4 secunde pana la prima suta, si o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h.
Aceste cifre sunt posibile in primul rand datorita cuplului total impresionant de mare de care dispune modelul: 650 Nm de la motorul TDI si 352 Nm de la cele doua motoare electrice.
Audi e-tron Spyder are o si greutate de doar 1450 kg, aceasta fiind distribuita aproape perfect in raport de 50:50 pe cele doua axe. In rezultat, masa redusa si formula motorului diesel in combinatie cu doua motoare electrice, i-au imprimat lui Audi e-tron Spyder un consum record de mic, de aproximativ 2.2 litri/100 km in regim mixt!
Va prezentam primele imagini cu noua lansare Audi, de la prezentarea sa de aici, de la Salonul Auto de la Paris. Acesta a fost prezentat alaturi de Audi Quattro concept, o alta premiera neanuntata de mare importanta din gama Audi, despre care vom anunta detalii in stirea urmatoare.