Prima pagină  »  Ştiri  »  MINI Paceman Concept – un nou "prim" Sports Activity Coupe
20 DECEMBRIE 2010, 11:01
1,921
0
MINI Paceman Concept – un nou "prim" Sports Activity Coupe
De Ilie Toma
0
Acum mai bine de doi ani, cand BMW lansa noul X6, il descria drept primul Sports Activity Coupe din lume. Si lucrurile intr-adevar stateau asa, cu mici precizari. Acum, BWM anunta pentru Salonul Auto de la Detroit un concept revolutionar MINI, pe care il prezinta din nou ca “primul Sports Activity Coupe” din segmentul premium.

Precizarea vine ceva mai incolo in comunicatul celor de la MINI, si anume ca noua creatie este primul Sport Activity Coupe in segmentul compact premium. Primul sau nu, cert este ca noua creatie a celor de la MINI isi va face debutul public la Salonul Auto de la Detroit, din luna ianuarie a anului viitor. In 2011 MINI va marca si 10 ani de cand marca a fost relansata pe piata SUA, iar Paceman Concept – pentru ca asta e numele noii creatii – va marca deschiderea unei noi directii pentru marca MINI.

Noul concept este construit pe platforma lui MINI Countryman, si pastreaza principalele atribute ale unui MINI – senzatia de kart in condus, manevrabilitatea, agilitatea si designul individual. Ca si fratele sau din gama, noul Paceman Concept poate adaposti 4 pasageri in habitaclul sau.

In acest moment, este aproape sigur ca noul concept va ajunge pe parcursul anului viitor pe linia de productie, completand succesul de vanzari de care se bucura Countryman. Inginerii vorbesc deja si despre motoarele care isi pot face loc sub capota – practic, tehnic vorbind, acolo se poate regasi oricare din motoarele de pe actualul Countryman. Totusi, pe versiunea conceptuala, prezentata la Detroit, va fi amplasat propulsorul de 1.6 litri Turbo Twin-scroll, de pe editia John Cooper Works. Motorul dezvolta 211 CP si livreaza 260 Nm in regim normal sau 280 Nm in regim scurt de overboost.

Si deoarece vorbim de aceeasi platforma a lui MINI Countryman, noul Peaceman va fi echipat cu acelasi sistem de tractiune integrala ALL4, cu diferential electromagnetic intre axe. Acesta permite, in regim normal, transferarea a pana la 50% din cuplu catre rotile spate, iar in conditii extreme, cu ar fi rularea in virajele stranse ale unui circuit, de exemplu, diferentialul poate ajusta transmiterea a pana la 100% din cuplu catre puntea spate.
 
GALERIE FOTO (9 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!