Prima pagină  »  Ştiri  »  PiataAuto.md, in parteneriat cu PETROM MOLDOVA, va fi prezenta la Salonul
25 FEBRUARIE 2011, 01:56
2,567
0
PiataAuto.md, in parteneriat cu PETROM MOLDOVA, va fi prezenta la Salonul Auto de la Geneva 2011 pentru a-ti aduce LIVE pulsul celui mai important Salon Auto European
De Redactia PiataAuto.md
0
Traditia continua! Dupa ce in anul 2010 am fost prezenti pentru Dvs. la Salonul Auto de la Geneva si la cel din Paris, iata ca am pregatit din nou automobilul nostru redactional pentru o noua calatorie in inima Europei, acolo unde, peste cateva zile, va fi centrul universului auto.

Vom fi LIVE la Geneva, vom transmite in regim 24/24 toate premierele importante si interesante direct din Geneva. Invitam din nou, toti pasionatii de masini si puls auto, sa fie alaturi de noi ora de ora, minut de minut, pentru un flux continuu de stiri, fotografii live si chiar materiale video!


PETROM MOLDOVA - Partener General al transmisiunilor LIVE din Geneva

Compania PETROM MOLDOVA este Partener General in proiectul transmisiunilor noastre LIVE de la Salonul Auto de la Geneva si implicit a calatoriei noastre catre Geneva. Automobilul nostru redactional, la bordul caruia vom calatori spre Geneva – un Mercedes-Benz B-Class B170 NGT va efectua, pe tot parcursul traseului, alimentari in mare parte din reteaua internationala de statii PETROM/OMV. Mai mult ca atat, deoarece automobilul nostru poate rula atat pe benzina, cat si pe gaz natural comprimat, alimentarea la statiile PETROM/OMV este cu atat mai relevanta, cu cat in Austria si Elvetia o mare parte din statiile care dispun de gaz natural comprimat apartin retelei OMV.

MAREA PROVOCARE: Cum e mai ieftin sa te deplasezi din Chisinau in Geneva – cu avionul sau cu automobilul?

Calatoria noastra nu va insemna doar deplasare, ci o adevarata provocare, care se intinde pe teritoriul a 7 tari europene! In momentul in care am planificat deplasarea noastra catre Geneva, in redactia noastra a rasunat o voce care zicea "nu ar fi mai putin costisitor sa "zburam" pana in Geneva, folosind, clasic, aeroporturile?". Mmm... Am zis noi. Am dat cateva telefoane la companiile aeriene, sa vedem cat ne-ar costa zborul. Ne-am gandit din nou la automobilul nostru (desigur, si la placerea de a conduce, condimentata de libertatea de directie pe care ti-o da un automobil) si am decis ca deplasarea cu automobilul e mai putin costisitoare!

Sa fie oare asa? Ramane de vazut! Vom colecta toate bonurile de plata, de la toate statiile la care vom alimenta, incepand din Chisinau pana in Geneva, si inapoi, pentru a face, la sfarsit, un calcul matematic de verdict. Poate, prindem un viitor apropiat in care si zborurile aeriene din Chisinau vor costa semnificativ mai putin!


B-Class. Ce mai face automobilul nostru redactional?

Da, e adevarat, nu am prea publicat noi relatari despre el in ultimul timp, insa sa stiti ca face bine, si a adunat deja pe odometru 52,600 km. Ieri, joi, am fost in vizita la service-ul Distribuitorului Autorizat Mercedes-Benz in Moldova, pentru o inspectie inainte de un drum de 5,000 km.

A trebuit sa inlocuim placutele de frana pentru rotile spate, operatie pe care o asteptam. Ne-au costat putin peste 1100 lei perechea, evident in ipostaza lor originala de la producator.

A urmat o verificare a lichidelor in motor, inclusiv a uleiului de motor. Desi au trecut peste 5,500 km de la ultimul schimb de ulei, nivelul acestuia a ramas neschimbat. Toate bune si frumoase aici.

Am trecut si la o verificare de suspensie... Starea drumurilor din capitala noastra este inadmisibil de rea in ultimii 2 ani, motiv pentru care, de cele mai multe ori avem senzatia ca fiecare kilometru parcurs ne „distruge” pas cu pas elementele suspensiei. Iar B-Class, din pacate, este masina care nu se impaca deloc cu drumurile de catastrofa, chiar daca vorbim de o masina achizitionata noua.

Suspensia fata a fost ok, toate elementele indicand stare excelenta. La partea din spate, insa, am avut un verdict mai putin imbucurator. Amortizorul din dreapta „avea planuri” sa cedeze, indicand o aderenta a rotii de doar 45%. Distribuitorul ne-a recomandat o inlocuire a acestuia cu unul nou, operatie care s-a desfasurat in regim de garantie. Costul de facto al amortizorului se situeaza in jurul a 1000 lei, insa, deoarece vorbim de garantie, nu am achitat nimic pentru acesta.

Prin urmare, B-Class al nostru are acum un amortizor nou in spate si placute noi de frana. Pacat de amortizor, iar aici vine dilema indicarii vinovatului: cine trebuie blamat de aceasta stare de lucruri, cand pana si suspensia unei masini noi cedeaza la 50,000 km pe drumurile noastre – primaria si autoritatile statului, pentru ca nu asigura drumuri cel putin circulabile din impozitele platite tot de noi, sau producatorul masinii, pentru ca prevede calitate conforma doar conditiilor de exploatare pe drumuri europene?


Pornim spre Geneva

Adevarul o fi undeva la mijloc, poate. Cert este ca am pregatit automobilul nostru de drum si suntem gata de plecare. Pornim spre Geneva chiar astazi, si avem in program si multe „abateri de la drum, extrem de interesante, materialele carora le veti vedea ulterior publicate pe site”.

Fiti alaturi de noi, ora de ora, minut de minut, pentru GENEVA 2011 LIVE!
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!