Prima pagină  »  Ştiri  »  Noul BMW Seria 6 Cabriolet – accesibil şi în Republica Moldova
31 MAI 2011, 12:01
3,095
10
Noul BMW Seria 6 Cabriolet – accesibil şi în Republica Moldova
De AUTOSPACE - Distribuitor Oficial BMW Group în Republica Moldova
0
De curând la Chişinău a avut loc premiera noului BMW Seria 6 Cabriolet, într-o atmosferă relaxantă.

La fel ca un fir de apă care îşi defineşte propriul curs, formele puternice şi contururile line definesc întreaga caroserie a BMW Seria 6 Cabriolet. Proporţii sportive, inspirate de eleganţa apei curgătoare.

Entuziasmul iese la suprafaţă. La prima vedere, design-ul BMW Seria 6 Cabriolet captează dinamica experienţei de condus. Caroseria plată şi alungită şi partea spate lată adaugă putere şi caracter. Iar în acelaşi timp, zone generoase se integrează în liniile puternice şi creează o îmbinare elegantă de lumini şi umbre.

Cu soft-top-ul ridicat, linia de mijloc împrejmuieşte întregul habitaclu, îl separă de exterior şi îi oferă o intimitate exclusivă. Atunci când este coborât, eleronul de pe plafon continuă contururile caroseriei. Astfel, linia plafonului, în stil coupe elegant, accentuează farmecul exclusiv al BMW Seria 6 Cabriolet.

La fel de plin de farmec este şi aspectul concentrat al farurilor bi-xenon. Inelele cu LED inconfundabile ale luminior de zi şi ornamentele accentuate oferă părţii faţă un aspect distinct. Împreună cu poziţia coborâtă a grilei radiatorului, uşor înclinată în faţă, şi cu forma specială a capotei, se ilustrează în mod clar focusul BMW Seria 6 Cabriolet – şi anume şoseaua.

Soft-top: Eleganţă clasică ce stabileşte standarde noi: soft-top-ul complet automat impresionează cu izolarea sa termică şi acustică. Acesta oferă BMW Seria 6 Cabriolet o siluetă stil coupe şi, alături de geamul spate care poate fi coborât, asigură o ventilaţie eficientă a interiorului.

Soft-top-ul este disponibil în trei culori şi se pliază în zona specială din portbagaj, printr-o singură apăsare de buton – pentru a oferi şi mai mult aer proaspăt. La viteze de până la 40 km/h, plafonul se deschide în doar 19 secunde şi se închide în 24.

Deflectorul de vânt opţional ajută la contracararea zgomotului produs de vânt la viteze mari. Acesta se montează rapid în spatele scaunelor faţă şi reduce în mod semnificativ turbulenţele de aer din interiorul automobilului. Iar astfel creează o senzaţie plăcută la volan. În situaţiile în care deflectorul de vânt nu este necesar, acesta se integrează în spaţiul pentru bagaje.

Chiar şi cu soft-top-ul coborât, dvs. şi pasagerii dvs. vă veţi bucura de o experienţă plăcută de condus în aer liber, în BMW Seria 6 Cabriolet. În extravagantul mod „California”, toate cele cinci geamuri sunt coborâte, în timp ce plafonul rămâne închis. Iar astfel sunteţi protejat de soare, dar fără a pierde senzaţia oferită de vânt.

Spaţiul interior: Mereu confortabil – chiar şi cu soft-top-ul coborât. BMW Seria 6 Cabriolet pare că este mereu cu soft-top-ul ridicat. Interiorul generos oferă plăcere exclusivă de a conduce şi confort unic, pentru fiecare din cei patru pasageri.

Cu soft-top-ul ridicat, nimic nu stă între dvs. şi cerul liber. Dar chiar şi atunci când soft-top-ul este coborât, există suficient spaţiu pentru cap. Ca un model cu 2 2 locuri autentic, BMW Seria 6 Cabriolet vă oferă un spaţiu generos la interior. Liniiile elegante împreună cu dimensiunile generoase creează senzaţia de expansiune a interiorului. Iar în acelaşi timp, întreg interiorul oferă o intimitate exclusivă.

Design-ul elegant al bordului face ca în faţa conducătorului auto şi pasagerului faţă să se deschidă o zonă amplă. Iar suprafeţele portierelor faţă se retrag în interior, împrejmuind habitaclul. În interior domină zonele dinamice, care îşi schimbă lin forma de la convex la concav, oferind pasagerilor o senzaţie plăcută de siguranţă.

Monitor cu design flatscreen: Libertatea informaţiei, cu stil. Localizat într-o ramă electroplacată elegantă, monitorul de înaltă rezoluţie al BMW Seria 6 Cabriolet este de sine stătător în panoul de instrumente şi vă oferă informaţii importante la o calitate excelentă – chiar şi în condiţii nefavorabile de iluminare.

Monitorul este poziţionat perfect la înălţimea privirii şi reprezintă un accent elegant în zonele somptuoase din jurul său. Împreună cu sistemul opţional de navigaţie Professional sau cu funcţia TV, ecranul impresionant de 10,2” vă arată în mod clar toate informaţiile iDrive – de la hărţi rutiere la selecţia de muzică. BMW Seria 6 Cabriolet are în echiparea standard un Control Display de 7”, color.

Confort: Estetica şi funcţionalitatea se exclud reciproc? Nu este cazul la BMW Seria 6 Cabriolet. Are un portbagaj care oferă un spaţiu mare de depozitare, indiferent dacă plafonul este deschis sau închis. De asemenea, are un interior care poate acomoda confortabil până la patru persoane, chiar şi în călătorii lungi.

Cotiera centrală blocabilă şi două suporturi de pahare din consola centrală oferă spaţiu amplu de depozitare pentru toate accesoriile indispensabile în timpul călătoriei. Bagajele mai mari încap fără efort în portbagajul generos. Cu soft-top-ul coborât, cei 350 de litri ai portbagajului oferă spaţiu suficient pentru două genţi de golf sau până la cinci bidoane de apă. Când soft-top-ul este ridicat, se pliază atât de compact, încât portbagajul are în continuare un spaţiu de depozitare de 300 de litri.

Cu Accesoriile BMW Originale, BMW Seria 6 Cabriolet devine chiar mai flexibil. Printre exemple se numără suportul multifuncţional şi care se potriveşte perfect, ce are cutie pliabilă şi husă protectoare pentru portbagaj.

Platforma de transport montată în partea din spate poate susţine în mod comod două biciclete, pentru performanţe sportive şi în afara şoselei. Aceasta este foarte uşor de montat pe automobil, cu ajutorul unui sistem tip click-on, fără a fi nevoie de unelte. Portbagajul rămâne uşor accesibil şi soft-top-ul poate fi în continuare ridicat sau coborât. Datorită tuturor acestor funcţii, sistemul a câştigat premiul „Red Dot” pentru design inovativ de produs, în anul 2009.

Motorizări disponibile:

Motorul pe benzină TwinPower turbo V8 al BMW 650i.
Injecţie directă de benzină şi TwinPower Turbo accelerează cu 300 kW (407 CP) şi cu un cuplu maxim de 600 Nm. În acelaşi timp, transmisia sport automată cu 8 trepte menţine motorul în gama optimă de turaţii şi schimbă treapta aproape imperceptibil – şi astfel vă oferă confort de călătorit suprem.

Turbocompresoarele de evacuare localizate central, în V-ul cilindrilor, permit un design extrem de compact al motorului şi astfel o greutate scăzută. Combinaţia de construcţie uşoară sistematică a şasiului şi aerodinamica optimizată produc o agilitate unică, o ţinută perfectă de drum şi o manevrare foarte precisă.

Consum urban în l/100 km – 15.5
Consum extraurban în l/100 km – 7.9
Consum mixt în l/100 km – 10.7
Emisii de CO2 în g/km – 249
Capacitate rezervor în l (aprox.) – 70
Viteza maximă în km/h – 250
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. – 5.0
Cilindri / supape – 8 / 4
Capacitatea în cmc – 4,395
Putere maximă în kW (CP) la 1/min. – 300 (407) / 5,500-6,400
Cuplu maxim în Nm la 1/min. – 600 / 1,750-4,500


Motorul pe benzină cu 6 cilindri şi TwinPower Turbo al BMW 640i.
Acumulare de putere, rulare lină, performanţă cultivată: punctele forte ale motoarelor BMW cu 6 cilindri sunt legendare. Cu fiecare generaţie nouă, BMW a continuat să le rafineze şi în acelaşi timp să le crească dinamica şi eficienţa. Motorul BMW 640i este încă o evidenţiere în această poveste de succes.

235 kW (320 CP) şi 450 newton metri, doar 7,9 l/100 km şi 185 CO2/km. La motorul BMW TwinPower Turbo al BMW 640i, tehnologiile revoluţionare şi adaptarea inovatoare interacţionează pentru a se completa şi stimula reciproc. Turbocompresorul Twin Scroll şi sistemul Valvetronic aduc aer proaspăt în camera de combustie. Acolo, injecţia directă de benzină generează nori de mixtură benzină-aer precis ajustaţi, în doar câteva milisecunde. Rezultatul este o eficienţă maximă, mai ales când nu este nevoie de toată puterea, o putere maximă de-a lungul unei game largi de turaţii şi un răspuns direct în orice situaţie. Pe scurt, un motor pe măsura BMW 640i.

Consum urban în l/100 km – 10.9
Consum extraurban în l/100 km – 6.2
Consum mixt în l/100 km – 7.9
Emisii de CO2 în g/km – 185
Capacitate rezervor în l (aprox.) – 70
Viteza maximă în km/h – 250
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. – 5.7
Cilindri / supape – 6 / 4
Capacitatea în cmc – 2,979
Putere maximă în kW (CP) la 1/min. – 235 (320) / 5,800-6,000
Cuplu maxim în Nm la 1/min. – 450 / 1,300-4,500

Dinamică de condus: Sistemul Dynamic Driving Control oferă modelului BMW Seria 6 Cabriolet un caracter şi mai sportiv, printr-o simplă apăsare de buton. Rezultatul: răspuns mai spontan al motorului, schimbări de viteză mai sportive şi o setare mai fermă pentru direcţie.

Sistemul Adaptive Drive opţional rigidizează de asemenea şasiul şi oferă modul CONFORT suplimentar. Astfel, singurul motiv pentru care veţi mai dori să eliberaţi pedala de acceleraţie este pentru a deschide soft-top-ul pentru a simţi vântul.

Direcţie activă integrală: O senzaţie nouă de condus dinamic. Mai multă agilitate şi stabilitate în fiecare situaţie. Roţi spate care ajută la întoarcere cu maximum trei grade – o mişcare mică, dar care are efecte mari.

Fie că este vorba de viraje strânse ori de parcare, Direcţia activă integrală determină o direcţionare mai uşoară. Sub 60 km/h, roţile faţă şi spate sunt direcţionate în direcţii opuse pentru a reduce raza de întoarcere şi asigură că fiecare viraj este realizat cu precizie. Peste 60 km/h, roţile faţă şi spate sunt orientate în aceeaşi direcţie, pentru a asigura un răspuns extrem de confortabil şi superior la schimbarea benzii de rulare.

Cu Direcţia activă integrală, conducătorul şi pasagerii BMW Seria 6 Cabriolet au parte de o călătorie relaxată şi un confort sporit. Schimbări de direcţie rapide dar în acelaşi timp sigure, viraje strânse, parcare simplă – bucuraţi-vă de o direcţie care susţine activ plăcerea dvs. de a conduce.

Dynamic Driving Control: Cum doriţi sǎ conduceţi astăzi? Sistemul Dynamic Driving Control, în echiparea standard, face diferenţa. Configuraţi BMW Seria 6 Cabriolet pentru a îndeplini nevoile dvs. sau pe cele ale pasagerilor dvs.

O atingere a padelei de lângǎ mânerul schimbǎtorului de viteze schimbǎ nivelul de plǎcere de la NORMAL la SPORT. Motorul rǎspunde mai spontan la accelerare, iar transmisia Steptronic automată cu 8 trepte îi permite sǎ funcţioneze la turaţii înalte înainte de a creşte treapta de vitezǎ. Iar direcţia şi şasiul se întǎresc. Dacǎ atingeţi din nou padela, intraţi în modul SPORT , unde Controlul dinamic al stabilităţii permite un drifting controlat.

Modul care este activ e permanent afişat sub vitezometru. În modul SPORT setǎrile trenului de rulare şi ale şasiului pot fi configurate rapid şi individual, folosind Controller-ul iDrive – pentru un condus dinamic pe şosele cu suprafaţǎ deteriorată, de exemplu. Sistemul Adaptive Drive opţional oferă setări ale şasiului, care pot fi configurate, şi modul CONFORT suplimentar.
Head-Up Display: O secundă şi 28 de metri: atât înaintaţi când vă luaţi ochii de pe şosea şi citiţi „100 km/h” pe vitezometru. Sistemul Head-Up Display proiectează viteza curentă sau instrucţiunile de navigaţie direct în câmpul dumneavoastră vizual, iar astfel nu este nevoie să vă luaţi privirea de pe şosea.

Head-Up Display: O secundă şi 28 de metri: atât înaintaţi când vă luaţi ochii de pe şosea şi citiţi „100 km/h” pe vitezometru. Sistemul Head-Up Display proiectează viteza curentă sau instrucţiunile de navigaţie direct în câmpul dumneavoastră vizual, iar astfel nu este nevoie să vă luaţi privirea de pe şosea.

Datorită informaţiilor color clare şi distincte, este uşor să vedeţi informaţii importante, precum avertizarea de pietoni de la sistemul BMW Night Vision sau instrucţiunile de la sistemul de Avertizare de părăsire a benzii de circulaţie. Dacă este nevoie, limita de viteză curentă şi instrucţiunile de la sistemul de navigaţie pot de asemenea fi afişate. Afişajul clar care arată banda corectă de rulare este foarte util la ieşirile complicate de pe autostrăzi sau în intersecţiile încurcate.

Pentru prima dată, informaţiile sunt proiectate color pe parbrizul BMW Seria 6 Cabriolet şi sunt uşor lizibile în toate condiţiile de iluminare. Pentru a se asigura că informaţiile sunt la nivelul ochilor conducătorului auto, înălţimea sistemului Head-Up Display poate fi ajustată. Sistemul vă permite să vizualizaţi informaţiile importante mai rapid, fără a fi nevoie să vă luaţi ochii de pe şosea.

BMW Night Vision: Mai multǎ siguranţǎ la condusul pe timp de noapte. Cu BMW Night Vision, o inovaţie de la BMW ConnectedDrive, puteţi vedea în întuneric şi sunteţi avertizat deposibilele pericole care se apropie şi care sunt localizate în afara razei farurilor.
O camerǎ video cu infraroşu poziţionatǎ în spatele grilei dezvǎluie ceea ce se aflǎ la pânǎ la 300 m în faţa automobilului. Pietonii şi bicicliştii sunt identificaţi şi semnalizaţi pe Control Display. Trei procesori calculeazǎ simultan toate mişcǎrile din exteriorul automobilului şi traseul BMW Seria 6 Cabriolet. Dacǎ sistemul detecteazǎ un pericol de coliziune, conducǎtorul auto primeşte o avertizare pe Control Display sau pe sistemul Head-Up Display, sub forma unui simbol care aratǎ poziţia persoanei în exteriorul automobilului.

Asistent la parcare: Cu siguranţă că aveţi lucruri mai importante de făcut decât să verificaţi fiecare detaliu. Asistentul la parcare preia sarcina gǎsirii unui loc de parcare, precum şi parcarea propriu-zisǎ; tot ceea ce trebuie sǎ faceţi este sǎ daţi comenzile.

Senzorii ultrasonici din semnalizatoarele laterale cautǎ locuri de parcare la viteze de pânǎ la 35 km/h. Iar astfel dvs. vǎ puteţi concentra la trafic. Sǎgeţi albastre indicǎ dacǎ existǎ un spaţiu de parcare disponibil, pe partea stângǎ sau dreaptǎ a şoselei. Asistentul are grijǎ de direcţionare, astfel cǎ trebuie doar sǎ selectaţi treapta de vitezǎ potrivitǎ şi sǎ controlaţi acceleraţia şi frâna. Instrucţiunile sunt afişate pe Control Display-ul de sine stătător, alǎturi de Controlul distanţei de parcare şi imaginea primită de la Camera video spate. BMW ConnectedDrive nu doar conecteazǎ BMW Seria 6 Cabriolet cu lumea exterioarǎ, ci simplificǎ şi viaţa de zi cu zi.



Vă invităm să urmăriţi şi o amplă galerie foto de la premiera modelului în ţara noastră.
GALERIE FOTO (234 IMAGINI)
COMENTARII (10)
Costeşti
Paris, Franţa
la 31 Mai 2011 - 12:08
Frumos continut............si poze
destule....
1
3
Jeremy Clarkson
Chişinău
la 31 Mai 2011 - 13:03
l-am vazut cu vrio saptamina in urma !!!
2
2
Mihail
Chişinău
la 31 Mai 2011 - 15:30
mda... ma duc sani cumpar vo doua.... cine vrea sai eu si lui??? hai ca daca eu mai multe ini fasi schitca :)
1
3
Melc codobelc
Chişinău
la 31 Mai 2011 - 16:32
dar cind a fost prezentarea? vad ca lmea era imbracata cam gros
1
0
Veaceslav
Chişinău
la 31 Mai 2011 - 18:45
a fost pe 7 mai, era cam racoare afara :)
1
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 31 Mai 2011 - 20:06
Chiar e reusit modelul.
1
2
BMWPower.MD
Chişinău
la 1 Iunie 2011 - 00:05
pacat ca nu am putut asista....
0
2
Sorin Toderita
Chişinău
la 1 Iunie 2011 - 08:15
WOW!!! Consumul este impresionant 640i consuma ca un 318i din 2004. Desigur ca poate fi si de 25l/100km atunci cind intre semafoare faci cite 10 sec. Imi place... nu am cuvinte THUMBS UP
0
3
Victor
Chişinău
la 2 Iunie 2011 - 12:19
Это все сливки общества?
Не то что, мы.
2
0
Amator
Chişinău
la 2 Iunie 2011 - 13:01
Prin uras modelu 640 va avea un consum de 15/17 L/100km cu conditia cai mai dai foiala
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!