Folosim maşini de bărbierit electrice, calculatoare, electrocasnice... Cam tot ce ne înconjoară este electric. Şi dacă tot suntem gata să lăsăm electricitatea să pătrundă în uzanţa noastră cotidiană, de ce n-am lăsa-o să pătrundă şi în modul nostru de a ne mişca?
Cu mai multe modele electrice la activ în gamă, care îşi vor începe cariera pe piaţă în curând, Renault lansează astăzi o campanie de publicitate, care îşi face efectul într-un mod excelent. Campania este menită să susţină trecerea gândirii umane de la etapa automobilelor cu motoare cu ardere internă şi gaze de eşapament la etapa automobilelor electrice, nepoluante. Spotul publicitar din cadrul campaniei a fost prezentat iniţial în Franţa şi va rula în regim deplin de la sfârşitul lunii iunie, cuprinzând tot mai multe ţări, pentru ca în septembrie să fie prezent în marea majoritate a ţărilor unde vor fi disponibile modelele electrice Renault.
Revoluţia electrică Renault începe în toamnă, cu startul oficial al vânzărilor sedanului Fluence Z.E., la un preţ de pornire de aproximativ 26,000 Euro. În scurt timp, gama va fi completată de Kangoo Z.E., care va avea un preţ de start de aproximativ 20,000 Euro. Şi, în fine, gama electrică Renault va fi completată de ultra-compactul Twizy, care va fi şi cel mai accesibil dintre modelele electrice şi care a fost dezvăluit abia de curând. Preţul viitorului Renault Twizy va porni de la 6,990 Euro.