Prima pagină  »  Ştiri  »  Englezii au dezvăluit MAŞINA-COŞMAR
13 IULIE 2011, 09:41
3,093
14
Englezii au dezvăluit MAŞINA-COŞMAR
De Ilie Toma
0
GALERIE FOTO (1 IMAGINI)
Cei de la Warranty Direct, companie britanică specializată în oferirea garanţiilor extinse pentru maşini, au dat publicităţii portretul maşinii-coşmar. Acesta este format dintr-un conglomerat de elemente care se defectează cel mai des de la mai multe modele, iar, teoretic, o maşină care ar conţine toate aceste elemente s-ar defecta probabil în fiecare săptămână şi şi-ar merita cu siguranţă denumirea de MAŞINĂ-COŞMAR.

Să vezi ce înseamnă date statistice ale unei companii care are de-a face în fiecare zi cu defecţiunile a mii de maşini... Cumulate şi congregate, acestea dezvăluie fapte cu adevărat curioase! Să vedem, deci, cum arată portretul MAŞINII-COŞMAR al celor de la Warranty Direct.

Se pare că maşina dezastru ar trebui să aibă motorul lui MG TF (MG fiind o parcă a fostului grup Rover), suspensia unui BMW M3 (!), frânele unui Audi A8, cutia de viteze a unui Land Rover Freelander, sistemul de pornire al unui Mercedes-Benz Vito, circuitele electrice ale unui Renault Megane, sistemul de aer condiţionat al unui Seat Alhambra, sistemul de încălzire al unui Seat Toledo şi sistemul de direcţie al unui Volvo C70...

După cum afirmă cei de la Warranty Direct, aceste modele indică cele mai frecvente defecţiuni pentru fiecare din segmentele de service – motor, suspensie, sau componente electrice. Prezenţa unor modele în acest portret poate lăsa nedumeriri, însă este un exemplu elocvent al faptului că o maşină în general fiabilă poate fi „trasă în jos” de probleme la un număr mic de componente.

Se pare că, reieşind din statisticile englezilor, 40% din exemplarele BMW M3 necesită reparaţii la componente de suspensie cel puţin o dată pe an şi tot acelaşi procent din exemplarele Renault Megane indică cel puţin o dată pe an probleme de ordin electric.

Unul din cinci Land Rovere Freelander întâlneşte eşuări ale cutiilor de viteze cel puţin o dată pe an şi tot aceeaşi proporţie din exemplarele Audi A8 au nevoie de cel puţin o reparaţie pe an la frâne.

Unul din patru MG FT are probleme la motor cel puţin o dată pe an, iar dacă vă place ambianţa răcoroasă la bord, aflaţi că unul din opt exemplare Seat Alhambra are nevoie de raparaţii la sistemul de aer condiţionat cel puţin o dată pe an...

Portretul MAŞINII-COŞMAR al celor de la Warranty Direct s-a bazat pe datele statistice a peste 50,000 de cazuri cu vârsta medie de 5 ani a maşinilor incluse în studiu.
COMENTARII (14)
Mihail
Chişinău
la 13 Iulie 2011 - 10:36
ciinele cind nare ce face ....

so aninat englezii si de un model a lor ca sa nu zica ca strica imaginea altora ... da mai bine sar uita cines ei.. ocupanti ra.anosi...
4
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 13 Iulie 2011 - 11:15
Englezii au si dreptate dar au si nedreptate.....dreptatea eca poate Europenii vor lucra asupra defectele masinilor lor. dar calea cea nedreapta e ca fiecare maisn aare minusul ei...si daca neam agata noi de masinile lor sperca os a gasim mult mai mlte defecte...
0
1
Inovision
Ungheni, Moldova
la 13 Iulie 2011 - 12:08
Mihai da frelanderul nui englez ? Mi se pare buna statistica sa o facut la noi masina cosmar ar face parte numai din aceiasi marca ''vaz''
0
2
G e o
Floreşti, Moldova
la 13 Iulie 2011 - 12:35
asa cred si eu Inovision
0
1
BMWPower.MD
Chişinău
la 13 Iulie 2011 - 13:11
in cazul Audi si BMW sau Rover cred ca teoretic se poate intelege de ce apar aceste defecte:
Audi A8 e o masina grea care trebuie oprita, normal ca franele sunt solicitate greu si pot iesi din functie
BMW M3 e un coupe sport cu 321 cai, se poate intelege de ce are de suferit suspensia
Rover, daca sunt in general suv si alergate pe nu stiu ce dealuri e de asteptat mai devreme sau mai tarziu sa cedeze cutia...
0
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Iulie 2011 - 13:14
Interesant experiment au facut englezii, dar oricum fiecare marca cit de scumpa n-ar fi, are un "Călcîiul lui Ahile". Mi-a placut mult stirea, nustiu cum voua.
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Iulie 2011 - 13:17
Iaka o vorba spusa de un om care gindeste (BMWPower.MD), dar cine e deprins sa critice, vorbeste de ciini pe un site de automobile.
0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 13 Iulie 2011 - 13:47
BMWPower.md: ai gasit cauza in categoria din care face parte automobilul. Cu explicatia ta, ar trebui sa ne asteptam ca fiecare masina (toate marcile) din aceste categorii sa intilneasca exact aceleasi probleme.

Se pare ca Warrantly Direct nu asigura masini chineze :)
0
2
BMWPower.MD
Chişinău
la 13 Iulie 2011 - 16:25
am citit de vreo 3 ori mesajul tau Eugen ca sa inteleg ce ai vrut sa zici, oarecum da, s-ar putea sa te astepti la asa probleme pentru masinile care fac parte din astfel de categorii, teoretic nu interzice nimeni :)
Daca ai auzit la noul GTR multi au probleme cu cutia de viteze, se defecteaza dupa cateva zeci de mii, problema poate fi interpretata in 2 feluri:
1 e de proasta calitate cutia de viteze
2 astfel de masini nu sunt exploatate "normal", multe au ajuns la drag sau drift, din cate stiti (sau nu) acest sport solicita foarte mult cutia de viteze, desigur e impinsa la limita toata masina dar cutia ca parte din transmisie are de suferit poate un pic mai mult.

Asa si cu cele de mai sus, nu imi explic doar de ce Renault are probleme cu electrica :D
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Iulie 2011 - 16:34
Eu cred ca e mai mult de la exploatarea in Drift.
0
0
dima
Chişinău
la 13 Iulie 2011 - 21:13
eu stiu una la 100% ca sistemul de aer condiţionat al unui Seat Alhambra este identic cu cel de pe VW sharan si ford galaxy, de ce au ales anume seat?
0
0
Constantin-Padure.com
Piatra Neamţ, România
la 14 Iulie 2011 - 03:38
Nu contest faptul ca au date eronate dar din cele vazute cu ochii mei pot afirma ca BMW-urile seria 3 sunt mai proaste decat multe Hyundai-uri. Am fost la un dealer BMW, Hyundai si Honda. In Vestul Danemarcei, in Esbjerg. Am dorit sa fac schimbul de ulei etc Spre surprinderea mea, acolo erau o multime de BMW-uri desfacute, mai ales la partea electrica. Cat despre Hyundai pot sa spun ca nu era decat un Getz si eu cu service-ul periodic. Am intrebat un mecanic despre situatie, pentru a-mi confirma sau infirma ipoteza. Cica BMW-ul a complicat atat de mult tehnologia incat fac multe probleme. Cat despre Warranty Direct, pot da spun ca in primavara asta au dat publicitatii informatia ca la capitolul fiabilitate etc Peugeot 207 1.4 Hdi si Fiat Panda 1.3 au cele mai multe puncte. Cica...
0
1
BMWPower.MD
Chişinău
la 14 Iulie 2011 - 08:57
cum ar spune unii la noi B R E D :)
0
1
Mihail
Chişinău
la 14 Iulie 2011 - 17:09
dima corect.. chiar si mie mii interesant.. teoretic si practic sunt exact aceleasi masini ... seaturile se deferentiza doar prin design si insigna :) de ce nu a bagat tot grupul VW la mijloc?///
2
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!