Peugeot are un nou model de top: 508 RHX. Pe lângă pedigriul offroad cu care vine noul model, trenul de rulare al acestuia aduce in producţia de serie tehnologii pe care cei de la Peugeot le pregătesc de foarte mult timp şi pe care se pune miză foarte mare.
Vorbim de sistemul hibrid de propulsie Hybrid4. Spre deosebire de aproape toate hibridele aflate în mod curent în producţia de serie, sistemul noului Peugeot 508 RHX nu este compus dintr-un motor pe benzină şi unul electric, ci dintr-unul turbodiesel şi un altul electric. În gama Peugeot, acest sistem hibrid diesel a debutat pe 3008 Hybrid4, atunci fiind vorba de o adevărat premieră mondială.
Astfel, propulsia noului 508 RHX este asigurată de un turbodiesel de 2.0 litri, iar împreună cu motorul electric, acestea pot dezvolta o putere totală de până la 200 CP. Valoarea cuplului se poate ridica la 450 Nm, iar consumul de combustibil în regim mixt se situeată la valoarea de 4.2 litri. Mai mult ca atât, Peugeot 508 RHX vine şi cu posibilitatea de a rula în regim pur electric pentru perioade scurte, momente în care emisiile sunt egale cu 0.
Noul model Peugeot îşi doreşte să intre din start în liga greilor, declarându-se un model cu pretenţii premium. Francezii promit să ducă mai departe, pentru noul model, nivelul generos al echipărilor deja cunoscute pentru versiunile sedan şi wagon în familia 508. Calitatea de asamblare şi atenţia la detalii sunt şi ele rezultatul noii politici a mărci franceze, întruchipată de ultimele modele lansate, prin care se vrea asigurarea aspiraţiilor premium.
Debutul public al modelului va avea loc în septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt, însă primii clienţi îşi vor primi maşinile abia în primăvara anului viitor.