Prima pagină  »  Ştiri  »  Chevrolet Malibu îşi va face premiera europeană la Frankfurt
23 AUGUST 2011, 10:35
3,121
5
Chevrolet Malibu îşi va face premiera europeană la Frankfurt
De Ilie Toma
4
GALERIE FOTO (1 IMAGINI)
După ce a debutat cu succes pe piaţa SUA şi cea a Chinei, noul Chevrolet Malibu va fi lansat şi pe piaţa europeană, unde va obţine rolul de vârf de gamă.

Noul Malibu va fi disponibil pe piaţa europeană cu două motoare în 4 cilindri. Primul va fi unul pe benzină, de 2.0 litri, care va dezvolta 164 CP. Al doilea propulsor este un diesel de 2.4 litri, capabil să livreze 169 CP. Modelul va beneficia atât de o transmisie manuală, cât şi de una automată.

Inginerii GM au ajustat trenul de rulare al modelului pentru ca noul Malibu să fie mai aproape de preferinţele consumatorilor europeni, dar şi mai adaptat condiţiilor diversificate de exploatare din Europa. Astfel, noul Malibu a fost testat din plin de ingineri pe drumuri rurale, autostrăzi şi trasee cu viraje, pentru a se identifica cele mai potrivite setări. Iar dacă e să privim arhitectura suspensiei, noul model Chevrolet are toate şansele să ofere senzaţii excelente de condus. Malibu va fi dotat cu suspensie de tip McPherson în faţă, iar pe puntea din spate a fost instalată o suspensie independentă de tip multi-link.

Deşi ţinteşte cu dorinţă spre piaţa europeană, noul Chevrolet Malibu va fi asamblat în afara bătrânului continent, în uzinele GM din Coreea de Sud, China şi SUA.
COMENTARII (5)
Jeremy Clarkson
Chişinău
la 23 August 2011 - 11:31
Iaca acestea seamana a un Chevrolet american, nu ca Aveo :)
0
0
Mihail
Chişinău
la 23 August 2011 - 13:09
hmm malibu shota denumirea asta ini adushe aminte de sheva.... oare shi? oare shi... credca erau gumili malibu din copilarie xD sau ma gresesc eu ...

masina nui rea da nis de nota 10...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 23 August 2011 - 19:52
Jeremy Clarkson: cine ti-a zis ca Aveo e american? Aveo e un fel de corcitura....

E foarte american acest Malibu, insa sa nu uitam de celea din anii '60 si '80, in special variantele coupe. Chevrolet Malibu este cel mai des folosit in America la Drag Racing pe baza de metanol.
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 23 August 2011 - 22:26
Da acest malibu arata bine,e agresiv asa in felul sau,ina e ca nu inteleg cu motorizarea,deci cel de 2.0 litri va dezvolta 164Cp iar cel de 2.4L, 169CP,nu vad sensul la acestia 200 Cubi pentru a dezvolta cu 5 cai mai mult,cred ca nu-i o diferenta mare,sau poate ca la cutia cu viteze automata se va instala cel de 2,4 si la cea manuala 2.0.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 August 2011 - 13:10
GHITON: Fii atent ca al 2-lea este un motor diesel, nu pe benzina.
Sa-ti dau un exemplu: BMW E34.
La asa BMW-uri europene sau instalat 20 de motorizari (17 pe benzina si doar 3 diesel):
Benzina: 518 (1796cm3, 4 cilindri 113hp)
518 (1796cm3, 4 cilindri 115hp)
518g (1796cm3, 4 cilindri 105hp)
520i (1991cm3, 6 cilindri 129hp)
520i (1991cm3, 6 cilindri 150hp)
520i (1991cm3, 6 cilindri 150hp)
525i (2494cm3, 6 cilindri 170hp)
525i (2494cm3, 6 cilindri 192hp)
525ix (2494cm3, 6 cilindri 192hp)
525i (2494cm3, 6 cilindri 192hp)
525ix (2494cm3, 6 cilindri 192hp)
530i (2986cm3, 6 cilindri 184hp)
535i (3430cm3, 6 cilindri 211hp)
530i (2997cm3, V8 218hp)
540i (3982cm3, V8 286hp)
M5 (3535cm3, 6 cilindri 315hp)
M5 (3795cm3, 6 cilindri 340hp)
Diesel:
524td (2443cm3, 6 cilindri 115hp)
525td (2497cm3, 6 cilindri 115hp)
525tds (2497cm3, 6 cilindri 143hp)

Uite ca 524td are exact aceiasi cai ca si 518 (115hp), iar 525tds putin se apropie de 520i (150hp), asa ca in cazul lui Chevrolet Malibu nu-i mare diferenta de cubi (doar 400cm3, in timp ce la E34 este de 700cm3, aprope de 2 ori mai mare).
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!