GALERIE FOTO (14 IMAGINI)
Primele trei modele derivate din alianţa grupurilor Fiat şi Chysler, care poartă emblema Lancia, vor veni în versiunea lor de producţie la Frankfurt.
Lancia Thema va lua, astfel, rolul de vârf de gamă a mărcii italiene şi vine cu pretenţii de maşină premium. Deşi platforma tehnică este comună cu cea a lui Chrysler 300 C, interiorul lui Lancia Thema poartă o amprentă puternică a bunului-gust italian, aducând materiale şi combinaţii de culori de-a dreptul tentante. Lancia Thema va veni pe piaţă cu opţiunea a trei motorizări una pe benzină, de 3.6 litri V6, care va dezvolta 286 CP şi va fi cuplată la o transmisie automată cu 8 rapoarte, şi două diesel, ambele pe baza aceluiaşi motor V6 de 3.0 litri, în două variaţii de putere: 190 CP şi 239 CP. Motoarizările diesel vor fi disponibile cu o transmisie automată în 5 rapoarte.
În cazul MPV-ului Voyager, legenda americană este din nou împletită cu stilul italian, aducând un interior demn de emblema lucrat în Italia. Noua Lancia Voyager va reocupa nişa van-urilor largi, lăsată liberă odinioară de Phedra. Lancia Voyager va fi lansată pe piaţă în două motorizări una diesel şi cealaltă pe benzină. Diesel-ul este un V6 de 2.8 litri, care dezvoltă 163 CP, în timp ce motorul pe benzină este acelaşi V6 nou de 3.6 litri al celor de la Chrysler, care dezvoltă aici 287 CP. Ambele motoare vor fi cuplate la transmisii automate în 6 rapoarte.
Din această toamnă Lancia va avea, în mod oficial, şi o decapotabilă adevărată în gamă. Fulvia Cabrio este numele acesteia şi este construită pe platforma revizuită a lui Chrysler Sebring. Sub capota acesteia se va afla un singur propulsor leneşul motor de 2.4 litri şi 175 CP, prezent şi pe Sebring, dar şi pe unele modele anterioare Mitsubishi, precum Galant sau Grandis. De fapt, şi platforma lui Sebring, şi deci a lui Flavia Cabrio, a fost dezvoltată în mare parte de cei de la Mitsubishi, în cooperare cu grupul Chysler, acum câţiva ani buni.
Lansarea unor modele strâns legate, din punct de vedere tehnic, cu cele din grupul Chrylser ar putea părea o idee mult prea curajoasă şi riscantă a italienilor. Însă, deşi aceştia au fost criticaţi atunci când au lansat recent şi noul Fiat Freemont, un model bazat pe Dodge Journey, vânzările au depăşit toate aşteptările. În câteva luni au fost comercializate toate unităţile lui Freemont, prevăzute pentru întreg anul 2011. Deci, şi noile modele Lancia ar putea să aibă o priză destul de bună la public, mai ales dacă vin şi cu un preţ corect.