GALERIE FOTO (37 IMAGINI)
Lexus va dezvălui, la 1 noiembrie, noul GS F Sport la SEMA, locul unde tuning-ul şi performanţa este la ea acasă. Packetul F Sport îi adaugă modelului o doză generoasă de agresivitate.
Trebuie să menţionăm că pachetul F Sport va fi disponibil pentru toate motorizările noului GS, inclusiv motorizarea hibridă. Lexus a dezvăluit ceva mai devreme versiunea GS 350 F Sport în Africa de Sud, iar acum, la SEMA, vine şi versiunea hibridă GS 450 h F Sport.
Ce aduce, de fapt, noua tendinţă Lexus, de a aplica pachete F Sport pentru modelele din gama sa? Mai multă agresivitate vizuală, îmbunătăţire de manevrabilitate, o uşoară reducere a greutăţii, dar nu şi creştere a puterii motorului.
În cazul noului GS 450h F Sport, bara de protecţie din faţă a primit prize de aer supradimensionate, iar în partea din spate a primit un spoiler. Lexus GS F Sport are şi ecartamente crescute, datorită unui set de jante exclusiv, de 19 inch. În interior, modelul primeşte o nuanţă exclusivă de roşu închis, precum şi inserţii de aluminiu. Scaunele din faţă sunt şi ele schimbate cu unele sportive. Volanul a primit şi el tapiţerie din piele perforată, iar pedalele execuţie din aluminiu.
Vorbind de modificări tehnice, putem menţiona amortizoarele, care au fost modificate, şi folosesc lichid de vâscozitate reduse, iar barele de stabilizare au crescut în dimensiuni şi rigiditate.
Noul Lexus GS dispune de un selector a regimului de condus, cu poziţii predefinite: Eco, Normal, Sport S şi Sport S . În cazul pachetului F Sport, odată cu cuplarea regimului S se produc mai multe schimbări extreme: amortizoarele se întăresc considerabil, sistemul de direcţie îşi reduce raportul de transmisie cu 10%, iar maşina devine şi mai precisă în manevre.
Şi frânele suportă o modificare importantă, devenind mai uşoare, iar discurile de frână au fost modificate cu altele de diametru sporit.
Lexus nu a dezvăluit deocamdată preţul pachetul F Sport pentru GS.