Prima pagină  »  Ştiri  »  Premieră: noua generaţie Honda CR-V vine la Los Angeles
17 NOIEMBRIE 2011, 09:41
2,264
12
Premieră: noua generaţie Honda CR-V vine la Los Angeles
De Ilie Toma
3
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
Honda a dezvăluit la Salonul Auto de la Los Angeles noua generaţie, cea de-a 4-a la număr, a SUV-ului CR-V. Modelul aduce o evoluţie interesantă a designului Honda, o eficienţă crescută, precum şi o mulţime de noi funcţionalităţi.

Deocamdată, vorbim de versiunea destinată pieţii americane a SUV-ului, cu motorizări şi caracteristici tehnice specifice pieţei de peste ocean. Debutul modelului la Salonul Auto de la Los Angeles este şi el explicabil, piaţa SUA fiind deosebit de importantă pentru SUV-ul celor de la Honda. Tot în SUA, generaţia precedentă a Hondei CR-V a fost nominalizată în repetate rânduri cu titlul „Top Recommended Vehicle” (topul celor mai recomandate vehicule), sau cu menţiunea de a fi SUV-ul cu preţ de start sub 25,000 dolari, care îşi menţine cel mai bine valoarea la revânzare.

Deci, ce aduce noua generaţie CR-V? Ei bine, un design ceva mai sofisticat şi mai emoţional, în primul rând. Cei cu privirea critică ar putea remarca şi nişte asemănări stilistice cu actuala generaţie Kia Sorento în partea frontală, însă aceste aprecieri sunt întotdeauna foarte subiective.

La interior, noua generaţie oferă mai mult spaţiu, iar consola centrală va fi disponibilă în dotare standard. Podeaua portbagajului a fost coborâtă substanţial, făcând astfel spaţiul de încărcare mai voluminos şi mai practic. De asemenea, noul CR-V va fi dotat în regim standard cu sisteme high-tech precum Bluetooth, interfaţă telefon HandsFreeLink, display color multifuncţional i-MID, precum şi cameră de luat vedere spate. O premieră absolută pentru CR-V va fi posibilitatea recepţionării mesajelor SMS direct de către sistemul media al maşinii, cu ajutorul unor modele compatibile de telefoane, pe care le va citi şi reproduce sonor în difuzoarelele sistemului audio!

Noua generaţie debutează cu un propulsor în 4 cilindri actualizat substanţial, de 2.4 litri i-VTEC. Acesta va fi aspirat natural şi va dezvolta 185 CP şi 221 Nm. Motorul va fi cuplat la o transmisie automată în 5 rapoarte, iar cuplul va fi distribuit variabil tuturor celor patru roţi prin sistemul de tracţiune integrală inteligentă Real Time All-Wheel-Drive.

Vânzările noii generaţii Honda CR-V vor lua startul în SUA la mijlocul lunii decembrie. Versiunea europeană a noii generaţii CR-V va debuta abia în toamna anului 2012 şi va fi produsă la uzina Honda din Marea Britanie.
COMENTARII (12)
Constantin-Padure.com
Piatra Neamţ, România
la 17 Noiembrie 2011 - 11:22
O cunostinta avea un CR-V pe care l-a cumparat de nou din salon. L-a folosit intens timp de 7 ani de zile. Cu masina aia si-a facut afacerea, si-a construit casa etc Numai ca nu a pus masina la plug, i rest a facut de toate cu ea. Nici o problema in cei 7 ani. Ulei si celelelte consumabile. Tiganu' are o vorba cand vine vorba de cai : "Apa , paie si bataie ." Asa si cu masina asta. Deoarece intre timp a devenit o persoana mai cu stare si prin cercurile in care se invartea trebuia sa-si ia o masina mai acatarii, la insistentele copiilor si nevestii si-a luat un Q7 pentru care a platit 75 mii de euro. Nici nu va imaginati cat regreta achizitia facuta. Probleme cu carul, de la calculatorul de bord la alte mici chitibusuri care iti fac viata amara...
0
0
Mihail
Chişinău
la 17 Noiembrie 2011 - 13:40
Constantin-Padure.com ... :) amu asei cares cu nemtii rod paretii :)
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 17 Noiembrie 2011 - 13:51
imi explica cineva de ce cilcul de viata a unui automobil japonez e substantial mai mic decit unul german? sau poate eu am observat gresit aceasta tendinta.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Noiembrie 2011 - 16:28
Ma lasat cu gura castata. Foarte bine s-au trudit japonezii. In spate la stopuri se aseamana cu a doua generatie.
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 17 Noiembrie 2011 - 17:43
Intradevasr masinile japoneze sunt facute de calitate. Eu todeauna am fost pentru masinile lor. si in viitor as vota pentru masinile Japoneze. Daca r fi sa aleg intre maisnile germane si cele japoneze as alege cele japoneze.
Ma lasat cu gura deschis cind am citi cit costa el....doar 25 000 de dolari,acesta e ca o aruncatura de bat pentru americani .pot sa isi permita asa masini
0
0
Mihail
Chişinău
la 17 Noiembrie 2011 - 19:20
Eugen adica? spune niste exmple... vrei sa spui ca japonezele se strika mai repede? daca da ap teai gresit tu.. L:()
0
0
GrandPremium
Chişinău
la 17 Noiembrie 2011 - 22:49
arata mult mai bine ca generatia precedenta shi mult mai mare!!!!!!!!!!!!!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Noiembrie 2011 - 23:09
Da intr-adevar au efectuat un lukru bun.
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 18 Noiembrie 2011 - 21:54
nu nu Mihai, nu m-am referit deloc ca se strica mai repede. M-a luat o data gura pe dinainte la acest capitol :). A fost o simpla curiozitate. Chiar mi-i interesant care e motivarea, strategia lor.
0
0
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 19 Noiembrie 2011 - 10:53
Eugen, dacă vorbiţi de ciclul de viaţă a produsului pe piaţă, referindu-vă la apariţie produs -> facelift -> sfârşit producţie, atunci aveţi dreptate parţial. Ciclu de viaţă mai scurt îl au, în mare parte, modelele japoneze prezente pe piaţa americană (sau ŞI pe piaţa americană), şi asta din cauza tradiţiei pieţei ca în fiecare an să se facă mici ajustări - uneori de design, uneori de echipări sau la partea tehnică. Nu în zadar americanii întotdeauna vorbesc de New 2012 Honda Accord, menţionând anul modelului aproape întotdeauna. Iar în cazul în care modificarea e mai esenţială sau se schimbă generaţiile, atunci intră în rol magica expresie "ALL-NEW", care garanează un nou impuls de vânzări. Aşa o cere piaţa, şi japonezii se adaptează.

Cât priveşte zona europeană, aici ciclul de viaţă al modelelor japoneze se apropie de cel tradiţional european, până şi în cazul lui C-RV menţionându-se că abia în toamna anului viitor va apărea noua generaţie. Şi la partea tehnică modelul va avea multe diferenţe - or, în Europa nu prea poţi cuceri azi piaţa cu un singur motor pe benzină, aspirat natural, de 2.4 litri şi o cutie automată cu 5 trepte. Cu siguranţă în Europa va fi disponibil şi noul lor diesel de 2.2 litri, şi poate o transmisie mai avansată. Iar ca ciclu de viaţă, japonezii se conformează regulilor pieţii - spre exemplu Toyota Avensis a apărut în 2008, în 2011 după 3 ani a primit un facelift, la în 2014, cel mai probabil vine şi o nouă generaţie. Şase ani ciclu de viaţă - clasic european...
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 20 Noiembrie 2011 - 16:22
Eu cred ca e si normal sa apara mai des ceva proaspat... ca cam te saturi sa astepti ceva mai nou. Deam citeodata iti sta in git masina respectiva si ai dori sa o schimbi daca ai posibilitatea.
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 21 Noiembrie 2011 - 00:54
multumesc mult redactia piataauto.md. Chiar demult ma gindeam la chestia aceasta si nu stiam ca este diferenta pe diferite pieti.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!