Honda CR-V pentru Europa
24 Februarie 2012, 10:15
Honda a dezvăluit primele imagini cu versiunea europeană a lui CR-V, pe care o va aduce sub formă de prototip
la Salonul Auto de la Geneva. Chiar dacă nu e numit oficial drept versiune de serie, chiar şi japonezii recunosc
faptul că viitorul CR-V european va arăta aproape la fel ca prototipul care va debuta în martie la Geneva.
Faţă de fratele american, dezvăluit
ceva mai devreme în SUA, CR-V-ul
european emană o atenţie sporită la
detaliile exteriorului şi interiorului. De
asemenea partea frontală inferioară
vine cu forme ceva mai agresive,
care îi vor adăuga puncte în
percepţia estetică, şi în
coeficientul aerodinamic, dar
îl vor face mai puţin capabil
în offroad faţă de fratele
său american.

Noua generaţie Honda
CR-V ar urma să ajungă
în showroom-urile
europene către toamna
acestui an.
PiataAuto.mdIlie Toma
3
3,527
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
COMENTARII (9)
Constantin-Padure.com
Piatra Neamţ, România
la 24 Februarie 2012 - 17:01
Fiabilia ...
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 24 Februarie 2012 - 17:48
Cam tot aceeasi....nu se deosebesc tyare...doar in fata au unelede deosebiri,in rest....dar cea mai mare deosebire stiu ceare e.....e pretul,pretul la americani e cu mult mia mic ca al nostru european.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Februarie 2012 - 18:35
Ca de obicei, pentru americani ceva mai bun... Unde-i dreptatea? xD
0
0
petro
Chişinău
la 24 Februarie 2012 - 18:53
seamana putin cu kia sportage
0
0
dima
Chişinău
la 25 Februarie 2012 - 00:08
ce masinica mica era primul CRV si ce bandura o devenit acum!
0
0
constantin
Bălţi, Moldova
la 25 Februarie 2012 - 12:06
Imi place cum arata.Cit oare sa coste?
0
0
Sandu96
Chişinău
la 26 Februarie 2012 - 15:52
versiunea europeana arata mai bine ca cea americana
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 26 Februarie 2012 - 16:07
Mari deosebiri nu mai sunt, dar mai frumoas si mai masiv arata americosul...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 26 Februarie 2012 - 17:19
Citisem intr-un Drive Test al redactiei cu prezenta generatie C-RV, ca ea are un comportament cu mult mai echilibrat chiar şi decât modele marcante din segmentul premiu – Mercedes-Benz ML sau BMW X5. Un ML este confortabil, însă are o cursă a suspensiei prea mare pentru drumurile cu adevărat denivelate, care îţi dă uneori senzaţia că maşina oscilează mult prea tare. Un X5 are un comportament de neîntrecut pe drumuri bune şi viraje strânse, însă pe denivelări dese şi pronunţate se simte mult prea rigid. În mod paradoxal, un C-RV absoarbe toate şocurile carosabilului fără a compromite câtuşi de puţin ţinuta de drum. Acum doar ne ramine sa ne gindim ca inka au mai perfectionat-o.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!