Viitorul Ford Transit
24 Februarie 2012, 15:45
Ford Transit este unul din cele mai bine vandute van-uri comerciale, iar ediţia din acest an a Salonului Auto de la Geneva va adăposti premiera lui Tourneo Custom Concept, prototip care se va materializa în viitoarea
generaţie Ford Transit Tourneo, aşteptată pentru sfârşitul acestui an.

Modelul de serie va concura cu Volkswagen Caravelle şi va ocupa treapta de start în ierarhia familiei
Transit, fiind disponibil atât în versiune de transport marfă, cât şi transport pasageri. După cum declară cei de la Ford, modelul se serie va avea deosebiri minore faţă de conceptul adus la Geneva.
Deşi respectă standardele uzuale ale van-urilor din acest segment, Tourneo Custom Concept aduce, totuşi, şi
elemente de design Kinetic Ford, înlocuind plictiseala dată de formele rectangulare cu condimentări profilate
pe suprafaţa caroseriei. Partea frontală a van-ului este deosebit de expresivă şi este realizată în acelaşi ton cu autoturismele actuale ale mărcii.
La interior, nici urmă de panouri de bord din van-urile comerciale clasice. Şi aici stilul actual al modelelor de autoturisme Ford şi-a lăsat din plin amprenta, astfel încât cel de la volan se va bucura de o ambianţă extrem de plăcută. Conceptul adus la Geneva va putea adăposi 8 pasageri în 3 rânduri de scaune şi va avea tapiţerie din piele, care ar putea fi ulterior disponibilă opţional şi pe modelul de serie.

Sub capota conceptului se află un turbodiesel TDCi de 2.2 litri , capabil să dezvolte 155 CP. După cum declară cei de la Ford, toate van-urile viitoare Ford vor avea sub capotă acelaşi propulsor diesel de 2.2 litri, disponibil în 3 versiuni de putere: 100 CP, 125 CP şi 155 CP.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
3
5,395
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
COMENTARII (12)
Mihail
Chişinău
la 24 Februarie 2012 - 16:19
mmmm shii frumos ....
0
1
G e o
Floreşti, Moldova
la 24 Februarie 2012 - 17:46
mda au facut un pas mare in acest Domeniu..imi place acesc van. Dar mii interesant ce tractiune are ca de cind stiu are mari porobleme cu asta,cele vechi aveau tractiune pe spate si cind erau goale putina umezeala si aveai ce impinge,apoi au creat o lta generatie cu tractiune pe fata ti sunt putin mai reusite dar cind se incarca iarasi aceeasi problema se ridica fata masinii si iarsasi pe un glod sau pe zapada iti face probleme...ar fi foarte bine dar ar fi sa fie cu tractiune integrala.asa e parerea mea.
0
1
Sandu96
Chişinău
la 24 Februarie 2012 - 18:23
Sa speram ca de la concept pina la modelul de serie nu se va schimba mult :)))
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Februarie 2012 - 18:26
Vashe afighennii buseara... sa-l mai ai pe baza lunga pasajir nici Sprinter nu-ti trebuie.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Februarie 2012 - 18:28
GHITON: la bus cea mai buna tractiune e pa spate...
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 24 Februarie 2012 - 19:13
da e corect dar numai atunci cind e incarcat.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Februarie 2012 - 20:55
GHITON: cine cumpara bus, nu-l tine la icoane, dar il foloseste conform destinatiei...
0
0
dima
Chişinău
la 25 Februarie 2012 - 00:11
exteriorul arata bine seamana mult cu hyundai, interiorul insa parca este inspirat dintr-un film sience fiction, o sumedenie de butonase si monitoare, da clima cu rotile ca la primul transit:)))))
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 26 Februarie 2012 - 14:44
Dima: Tu judeci? Primul Tranzit se numea de fapt Ford Koln (FK 1000), iar din 1961 pe acel FK 1000 l-au botezat Ford Taunus Transit si nicidecum nu avea pe4ka, nu tokmai clima cu "rotisheli" kum le spui tu...
0
0
dima
Chişinău
la 26 Februarie 2012 - 15:14
VB_1One nu te lega de cuvinte, am avut in vedere sistema de ventilare e fix ca la un prieten de al meu care are transit din 91!
0
0
Kristi
Chişinău
la 26 Februarie 2012 - 15:21
Am Transit 2.5 TDE din 1999 in posesia mea este de 5 ani probleme cu el nu am avut in tot acest timp! Schimb doar uleiul din motor,din cutie si din puntea spate la 80000 km si filtrele. Am avut si Sprinter imi facea doar dureri de cap si piesele sunt scumpe.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 26 Februarie 2012 - 16:04
Dima: Da am inteles eu perfect de ce ai avut tu in vedere, pur si simplu acela nu-i primul Transit, dar tokmai al 4-lea (cu toate ca e doar un facelit minor al VE64, si se numeste VE83, dar se socoate ca o noua generatie, a 4-a la numar) si nu-i din '91, dar incepind cu '94. Cele din '91 nu au "rotisheli", dar e ca la Vaz-uri...
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!