Acum ceva timp, Vă anunţam că General Motors a acordat o distincţie inedită şi deosebit de importantă unul dealer auto din Moldova, numindu-l cel mai bun dealer din Europa al mărcii. Vorbim de dealer-ul Chevrolet, Autoframe-FM, desigur. Este, de fapt, prima şi deocamdată unica distincţie de acest fel, oferită de un producător de automobile vreunui dealer din ţara noastră. Tocmai de asta redacţia noastră a decis să facă o vizită Directorului General al distribuitorului Chevrolet în Moldova, Veaceslav Gheorghiev, pentru a afla mai multe detalii la acest subiect.
Dle Gheorghiev, cât de importantă este, totuşi, această distincţie pentru un dealer? Ce schimbă ea cu adevărat în activitatea unul distribuitor?
De fapt, compania noastră a primit, odată cu distincţia Cel mai bun dealer în Europa şi titlul de GrandMaster Dealer, ceea ce înseamnă că ne-am calificat în categoria exclusivistă a celor mai buni dealeri Chevrolet din întreaga lume. Pentru a înţelege cât de exclusivistă este această categorie, Vă voi spune că doar 5% din dealerii Chevrolet din toată lumea fac parte din ea! Iar distincţia oferită nouă vine doar în rezultatul unor merite importante, care ţin de cota de piaţă deţinută, tempoul de creştere a vânzărilor, calitatea deservirii clienţilor, eficacitatea politicilor de marketing, dar şi o serie de alţi parametri. Prin urmare, întreaga echipă Chevrolet Moldova este cu adevărat mândră de acest rezultat, care ne motivează să ne fortificăm şi mai mult prezenţa pe piaţa moldovenească. Mai mult atât, dacă tot m-aţi întrebat ce schimbă această distincţie în activitatea noastră ca distribuitor, pot să vă spun că ea ne dă şansa accederii la un nou sistem ierarhic în logistica livrărilor de autombile şi piese componente, fapt care ne va face şi mai operativi, şi mai eficienţi, iar de operativitatea noastră sporită beneficiază deja toţi clienţii actuali şi viitori ai mărcii Chevrolet.
Ei bine, distincţia vine ca urmare a unei serii de merite, printre care şi creşterea vânzărilor, cu menţinerea unui tempou intens. Date fiind timpurile deloc uşoare, cum motivaţi Dvs. creşterea constantă a mărcii Chevrolet în ţara noastră?
Rezultatul e unul datorat muncii întregii echipe, care funcţionează ca un organism integru. Creşterea vânzărilor
nu poate fi obţinută numai prin publicitate, spre exemplu, decât dacă tinzi la efecte modeste pe termen scurt. Toate componentele trebuiesc asigurate de la imaginea mărcii şi atitudinea faţă de vizitatorii showroom-ului, până la atitudinea şi calitatea deservirii post-vânzare. Din fericire, mă bucur să spun că avem o echipă minunată pe toate aceste planuri, care îşi face treaba profesionist şi astfel,