Mercedes-Benz SLS AMG, cu faţă de rechin
25 Octombrie 2012, 13:50
Există proiecte de
tuning drăguţe şi
există maşini
tunate care chiar
fac senzaţie prin
simpla lor
prezenţă.
Mercedes-Benz SLS
ALG, ieşit de pe mâna
celor de la Kicherer,
este una din acele
maşini, care îţi muşcă
privirea chiar şi atunci
când e nemişcată.

Supercar-ul creat de atelierul
german de tuning a fost numit simplu „Supercharged GT”, sau „Gran Turismo-ul supraalimentat”.

Maşina a fost acoperită cu o peliculă mată, iar calandrul nou este cel care crează marele efect, având nişte „dinţi” asemănători cu cei ai unui rechin. Bara de protecţie faţă are şi un splitter nou, realizat din fibră de carbon. Din acelaşi material sunt realizate şi „branhiile” laterale, poziţionate pe aripi, dar şi inciziile capotei.
Manevrabilitatea supercar-ului a fost
îmbunătăţită (sună aproape absurd,
nu?) de către cei de la Kicherer prin
montarea unei suspensii cu gardă la
sol redusă. Tunerii au montat şi un
sistem de ridicare a punţii faţă cu 30
mm pentru ca maşina să poată trece
peste micile obstacole de traseu.
Jantele cu care a fost echipat bolidul
măsoară 20 de inch pe puntea faţă şi















21 inch pe puntea spate, fiind de producţie proprie a tunerilor.
Să aruncăm o privire şi sub capotă, însă. După cum aţi intuit din numele maşinii tunate, aici vom descoperi un motor supraalimentat, cu compresor mecanic. La bază a fost luat V8-ul standard de 6.2 litri de pe SLS AMG, iar după montarea compresorului şi schimbarea unui noi sistem de evacuare motorul şi-a crescut puterea de la 571 CP la 700 CP! Cuplul maxim a crescut de la 650 Nm la 840 Nm! În rezultat, acceleraţia de la 0 la 100 km/h s-a redus de la 3.8 secunde la 3.4 secunde! Viteza maximă nu a fost măsurată cu exactitate, dar tunerii declară că această pleacă departe peste 300 km/h. Compartimentul motor abundă în elemente realizate din fibră de carbon, iar pe motor a fost montată şi o inscripţie „SUPERCHARGED”.
Abundenţa de fibră de carbon se face simţită şi la interior, din acest material fiind realizate panourile interioare ale uşilor şi tot soiul de inserţii. Până şi podeaua portbagajului e realizată din fibră de carbon. În habitaclu există şi un indicator nou, care indică presiunea aerului de admisie. Uimitor, dar şi acesta are un corp din fibră de carbon...
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
4
3,721
GALERIE FOTO (10 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!