Noul Mercedes-Benz Arocs se prezintă în 35 de imagini
31 Ianuarie 2013, 09:09
La sfârşitul lunii noiembrie Mercedes-
Benz anunţa viitoarea lansare a unei
noi familii de camioane, specializată în
sarcinile de construcţii – Arocs. Atunci producătorul german nu prezenta decât câteva imagini schiţate cu noua sa creaţie.
Acum, însă, noul camion german şi-a dezvăluit în totalitate formele, într-un set de imagini detaliate. Arocs este un camion derivat din renumitul Actros, doar că şi-a adoptat o identitate proprie de specialist în construcţii. Există
versiuni cu 2, 3 sau 4 punţi, iar gama de motorizări are 18 variante de putere, de la 238 CP şi 1,000 Nm până la 625 CP şi 3,000 Nm! Da, în lumea camioanelor cuplul face totul...
PiataAuto.mdIlie Toma
6
3,361
GALERIE FOTO (35 IMAGINI)
COMENTARII (28)
GRED
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 09:51
Astia de la MB - chiar fac de toate!!! De la A-class la monstri din astea...
Au ceva concurenta dar ... sunt departe ...
0
0
petro
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 10:55
sunt bune, puternice, foarte eficiente.....
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 31 Ianuarie 2013 - 11:40
Astia de la Mercedes fac de toate.Sau injosit atat de mult incat au produs si tractoare.Iar cat despre motoarele agriculturale care sunt pe limuzinele de serie le gasesti si pe Unimong-urile de la salubrizare.Imaginea Mercedesului scade din ce in ce mai mult.Ori esti marca premium ,ori nu mai esti? Deja aici reintra in topul marcilor de volum nu a celor premium.Sunt marci premium care sunt pur premium ,adica care nu se injosesc sa produca autoutilitare sau alte asemenea.Un exemplu ar fi :Jaguar,Cadillac,Infiniti,Acura,Lexus,etc.Daca intr-adevar Mercedes dorea sa intre si in acest capitol al autoturismelor agriculturale,utilitare,etc, adoptau sau creau o noua marca specifica acestui domeniu.
4
1
GRED
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 12:10
Saracii "injositi" de la MB! :) Au pus singur capat zilelor producand Unimoguri si tehnica agricola saracii ...
Interesant de cand au inceput sa se "injoseasca" ei Robert? Sau de cand a aparut MB ca marca?
0
0
GRED
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 12:25
Si daca nu-s marci premium - de ce oare aproape toti sefii de state si serviciile de paza ale demnitarilor folosesc mercedes. Poate sunt subiectiv - dar mercedes si bmw sunt cele mai premium masini la ora actuala. (nu faceti referinta la cele de lux gen RR, Bentley etc.. )
0
0
petro
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 13:39
bai rominasule, fiecare tip de masina isi are destinatia sa, avind roluri diferite in viata lumii auto.
dupa cele spuse de tine mai sus, demonstreaza ca imaginatia ta vede cum cei de la MB ansambleaza toate tipurile de modele intr-o incapere mare, fiecare lucrator lucreaza unde este loc liber....
Volvo, Lamborghini, Ford, Fiat ...au facut si ei tractoare si crezi ca leau stricat reputatia?
1
0
Mihail
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 14:31
eu as spune ca calitatea si tehnica de la mercedes e bine primita in orice conditii...

chiar respect mercedes ca se gindeste la toti oamenii... pentur ca toti merita confort... daca nu contruia mercedes si camioane... pai citi camionisti ar fi cu spatele rupt de la kamazuri :)...
0
1
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 31 Ianuarie 2013 - 14:41
Mihai: Sau daca Mercedesul facea numai masini de lux noi cu ce aveam sa ne delasam prin capitala sau prin tara??...aaa da to4no cu Raf-icuri 2203 :)))
0
1
Amator
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 15:06
Robert_444 dar daca tractorasul MB e tunat de Brabus atunci inseama ca Brabus nui ceva premium?
MB sa optinut numele nu numai in masini premium dar si in camioane
1
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 31 Ianuarie 2013 - 17:40
Mihai: Stiam din spusele soferilor de curse lungi ca si Kamaz-urile se socot si ele printre cele mai fiabile camione, dar orikum nu sunt Mercedes-uri :-D

Nu stiu kum e treaba ku camioanele MB, dar nu as schimba o Scania, Volvo sau MAN pe un MB. O vorba spunea: "MAN это BMW cреди грузовиков".
0
0
petro
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 17:54
unica problema la kamuzuri este puterea mica si consum mare, Volvo stiu ca e regele camioanelor
0
0
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 31 Ianuarie 2013 - 18:03
petro: Acum Scania este regele camioanelor (daca te-ai referit la putere), Scania are camionul cel mai puternic cu 730 cp.
0
0
GRED
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 18:43
in USA e Freightliner rege - din categoria super-greilor ... Restul Mack, Kenworth si altii vin din urma ... dar cu greu
0
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 31 Ianuarie 2013 - 18:52
Robert_444:Ai o logică stranie,adică dacă Mercedes produce de toate,e înjositor?! Mercedes e o marcă premium,și comentariul tău e fără nici un sens.
1
0
GRED
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 19:19
Nu neaparat MB e o marca premium ... p-u Robert cel putin nu-i premium ..
MB face de toate fiindca - MB a dezvoltat destul de mult industria automobilistica si are cam cele mai multe brevete (patente) înregistrate in aceasta industrie ... De acord ca mai face rahaturi - dar cand faci ceva p-u prima data si esti pioner in domeniu nu tot timpul inseamna ca va iesi ceva fiabil si longeviv .. asta e ...
0
1
petro
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 19:24
de europa vorbim nu de americani, acolo e alta idiologie la masini, nu vreau sa conflictuez, dar ca calitate, pret,putere,dotari, intretinere, consum , volvo sunt cele mai bune( din spusele unui preiten din spania care are firma de transport international)
stiu ca scania are cel mai puternic camion, daca are putere nu inseamna ca e cel mai bun.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 31 Ianuarie 2013 - 19:44
petro: eu personal nu vad diferenta intre Scania si Volvo, pentru e tot acelasi camion super de bun... :-))
0
0
dima
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 19:51
Robert_444 aici sint deacord cu tine, insa si lexus face parte dintrun concern mare care inafara de tractoare mai face si toate prostiile de pe lume de la baterii la cosuri de gunoi si de la trotinete la camioane, asa ca teoretic lexus nu e departe de mb
2
0
shuzic
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 19:52
pentru „petro” - bai Ioane e buna carnea de iepure salbatic?
- Da!
- De unde stii?
-I-o spus un om lu tata
Concluzie: ............................
0
1
petro
Chişinău
la 31 Ianuarie 2013 - 20:24
shuzic: probabil tu esti acel Ion
1
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 31 Ianuarie 2013 - 21:42
dupa logica lui Robert, Mercedes s-a injosit acum vreo 125 de ani!!! pentru ca ei de la bun inceput au produs tot felul de utilitare. Ba mai mult, visul lui Carl Benz era sa motorizeze orice mijloc de transport: terestru, avia si acvatic. Au chiar si produs cite ceva din fiecare domeniu. Insa, cu timpul au ramas doar la transportul terestru.
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 31 Ianuarie 2013 - 23:27
Mda..........Se pare ca s-au prins vrea doi guvizi in undita.Bunnn,sa le luam pe rand domnilor:

@VW > De fapt eu am o logica ''ghost'' ,adica? Care cu greu poate fi perceputa de oricine.Daca erai un mare fan Mercedes ti dadeai seama ce vreau sa zic,insa esti mai putin decat un fan Mercedes,esti orb fara suparare in acest domeniu.Dragul meu,eu m-am referit strict la aceste utilaje ,utilitare ,etc,nu la modelele de serie premium care intr-adevar au calitate premium.Insa daca Mercedes vroia sa fie un producator pur premium,produce numai vehicule de lux,fara sa se abata de la acest nivel de brand ''premium''.Insa aici este de vina conducerea Mercedes care acespta aceasta umilinta de dragul profiturilor mai bune.

Altul @Dima > Mai Dimisor draga .....replay: '' insa si lexus face parte dintrun concern mare care inafara de tractoare mai face si toate prostiile de pe lume de la baterii la cosuri de gunoi si de la trotinete la camioane, asa ca teoretic lexus nu e departe de mb ''.
Acum serios chiar nu ti se pare ceva ineregula cu fraza asta?
Cred ca ai amestecat zacusca cu salata de boeuf.

Japonezii au folosit cel mai corect principiu.Au creat Lexus numai si numai pt autoturisme de lux ,iar Toyota numai si numai pt autoturisme acsesibile,de volum,etc, iar Scion pt incepatori. Ei bine daca ai fi citit bine ce am zis eu sus ,ai fi vazut ca am zis asa ''Daca intr-adevar Mercedes dorea sa intre si in acest capitol al autoturismelor agriculturale,utilitare,etc, adoptau sau creau o noua marca specifica acestui domeniu'' exact cum a segmentat si Toyota. In plus la Lexus nu vezi geamuri cu manivela pe spate cum vezi la modelele A class si B calss cele de baza.Deci inca odata o mai spun ,pai maestre ori esti pur premium ori numai esti?
2
0
GRED
Chişinău
la 1 Februarie 2013 - 10:24
Robert nu fi subiectiv ... adevar e in ce spui dar cite o data doresti sa te impui din simplu motiv ca nu-ti place ceva ...
Pai sa stii ca A si B class e specific europenilor care merg la salon si mai ales nemtii au o alta viziune la lucruri fata de noi sau chiar americanii. Toate modele MB in state sunt echipate full din simplu motiv ca americanii sau chiar rusii sunt mari consumatori. Nemtii au alta abordare - nu plateste un cent in plus p-u ce el nu doreste. Numai in Germania poti gasi MB si BMW cu petica si manivela manuala la geamuri - asa doreste neamtul .. o masina premium cu scaune petica si nu piele .. Pentru prima data ma-m ciocnit de acest principiu cind am zburat cu Austrian Airlines. Mare mi-a fost uimirea sa aflu ca in cursa data nu se da lucnh-ul pe gratis ca la alte curse mai proaste gen Air Moldova. Daca vrei sa mananci la bord tre sa platesti 5 Euro sau 10 Euro daca vrei ceva cald si gustos.. Aoleu!! Asta dupa care sa aflu ca a fost mare zarva si nemtii sau impus ca sa nu li se vanda bilete de avion cu "buterbroade" incluse!!! Sa hotarasca singuri oamenii daca doresc sau nu sa pape la bord. Si asa e peste tot in Germania si in UE in general. Vezi ca ei socot fiecare banut. Le place mult sa faca orce lucru "Customizable".... Vreau platesc nu vreau nu platesc important sa fie alegerea... Asa a fost si cu IExplorere de pe Windows unde MS le ofera gratis acest product si numai in UE a pierdut judecata si a obligat Microsoft sa nu lege browserul de systemul de operare... Asa ei gandesc.
Dar daca tu doresti sa cumperi geamuri electrice plateste care e treaba ... la pret nu cred ca cu mult intreci Lexus cu careva optionale..
0
0
Mihail
Chişinău
la 1 Februarie 2013 - 16:46
VB_1One daca serios nam spus ca kamaz nui fiabil ... chiar nustiu daca exista camion mai fiabil ca kamazul! sa fim seriosi da kamazurile sunt indistructibile! dar la ce raport consum/putere scoate credetima ca cit dai in plus pe motorina iti ei doua mercedesuri noi... (in timp) .... si la ce confort ai.. ca daca mergi din md pina in rusia iti cad toti dintii :))

0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 1 Februarie 2013 - 19:14
Robert: este vreo definitie in care se spune ca premium inseamna doar productie de automobile? mie mi se pare ca e doar o chestie subiectiva din capul unora dat fiind ca alti producatori premium nu produc altceva decit cars. Ma repet, de la bun inceput sub semnul stelei in 3 colturi au fost produse camioane, barci cu motor si chiar "avioane". Cred ca ar fi o prostie mare acum (sau chiar si 30-50 ani in urma) sa creezi o alta marca pt camioane. Sincer, ma uimeste ca consideri o umilinta faptul ca ei produc de toate. Cu siguranta conducerea MB nu considera asa, ba chiar mai mult, ei se mindresc ca sunt lideri mondiali la capitolul camioane.
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 1 Februarie 2013 - 22:01
Mihai: da sunt deacord... konsumul e kiar al drakului de marishor :-D
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 1 Februarie 2013 - 22:15
eugen: avioane sau motoare pentru avioane? nu inkurca itele :-))
0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 2 Februarie 2013 - 11:52
VB_1One: dupa cum am mai spus, visul lui Benz era sa motorizeze toate mijloacele de transport; terestru, aerian si acvatic. Am zis corect avioane si am luat cuvintul in ghilimele pt ca nu erau avioane cum le cunoastem noi astazi, ci erau niste constructii caraghioase din lemn si pinze si care mai aveau si un motor. Un astfel de aparat se afla acum in muzeul MB. Probabil mai tirziu faceau doar motoare pt avioane.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!