Volkswagen CrossBlue Coupe – un viitor concurent cu BMW X6?
19 Aprilie 2013, 17:40
La Salonul Auto de la Shanghai Volkswagen va prezenta un alt crossover conceptual numit CrossBlue Coupe. Spre deosebire de conceptul CrossBlue, prezentat în ianuarie la Detroit, care se caracteriza prin proporţii brute, noul CrossBlue Coupe, cum sugerează şi denumirea, are un aspect mult mai dinamic. Proporţiile sale dinamice se datorează
lungimii de 4889 mm, lăţimii de
2015 mm, înălţimii de 1679 mm şi ampatamentului generos de 2980 mm. În ciuda faptului că linia coborâtă
a plafonului şi geamurile laterale înguste amintesc de Range Rover Evoque, dimensiuni de gabarit sunt
cu mult mai aproape de BMW X6.
Cu toate acestea, cele mai palpitante sunt elemente metalice, care pornesc de la farurile faţă, străpung bara de protecţie faţă şi continue pe părţile laterale. Acestea sunt subliniate şi de forma tridimensională, şi de LED-urile
de zi, care dau un caracter pronunţat feţei geometrice. Partea din spate este caracterizată de faruri înguste, un spoiler discret şi un difuzor, cu ţevi de eşapament integrate. Tabloul este finisat de jantele enorme de 22 inch,
încălţate în cauciucuri cu dimensiunea 285/44, şi de culoarea caroseriei "CrossOrange Metallic".

La baza conceptului CrossBlue Coupe stă platforma modulară MQB, precum şi un sistem plug-in hibrid, care poate fi reîncărcat de la o priză obişnuită. Acesta include un propulsor pe benzină V6 TSI cu injecţie directă de combustibil şi turbocompresor, precum şi două motoare electrice, unul amplasat în partea din faţă
(40 kW şi 180 Nm) şi celălalt
în spate (85 kW şi 270 Nm).
Puterea totală a propulsiei hibride
de 415 CP şi 700 Nm permite o accelerare până la prima sută de kilometri în doar 5.9 secunde şi atingerea unei viteze maxime
de 236 km/h.
Conceptul are cinci moduri de
operare: Eco, Sport, Offroad, EV şi Charge. Cu acumulatoarele litiu-ion
de 9.9 kW/h încărcate la maxim, CrossBlue Coupe va parcurge
33 km în modul complet electric
(viteza pentru acesta este
limitată la 120 km/h),
iar pentru a parcurge primele 100 km, se va consuma 3.0 l/100 km. Atunci când acumulatoarele sunt epuizate, propulsorul pe benzină va
consuma doar 6,9 l/100 km.
Datorită rezervorului de 80 litri autonomia conceptului CrossBlue Coupe va constitui 1,190 km.
Potrivit producătorului, dacă modelul va intra în producţie, acesta va putea fi echipat cu propulsoare diferite, care ar consuma benzină, motorină sau gaz natural CNG.
Interiorul laconic se distinge printr-un ecran de 12.3 inch pentru planşa de bord şi un ecran de 10.1 inch situat pe consola centrală, precum şi prin nuanţe gri "Asphalto" şi iluminare ambientală, de o culoare aprinsă, asemeni magmei unui vulcan.












Partea practică a conceptului o subliniază habitaclul spaţios şi portbagajul generos, ce oferă de
la 609 la 1101 litri volum.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
4
3,376
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
COMENTARII (15)
Mihail
Chişinău
la 19 Aprilie 2013 - 18:24
mda da VW nu se joaca cu focul! daca sia pus in plan ceva apoi o face....

credca Mercedes si BMW nu sau gindit niciodata ca "masina poporului" ar putea sa le dea batai de cap :)
0
3
ghenyg
London, Marea Britanie
la 19 Aprilie 2013 - 19:31
foarte interesanta....sa nu-i impinga pakatul sa schimbe ceva cind va incepe productia:(bravo VW!!!
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Aprilie 2013 - 20:10
Eu zic ca acel '' pacat '' care-i demonizeaza de mult timp va fi : increderea si seriozitatea foarte proasta pe care le-o acorda clientilor sai. Sa le fie RUSINE.........In rest ca design e OK, nimic spectaculos, se innumara printre liniile de design deja existente pe piata.
0
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 19 Aprilie 2013 - 22:29
Robert_444:ramine de vazut,timpul ne va arata.increderea si seriozitattea ”proasta”,nu te contrazik!pt k ai o parrere si o respect.
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Aprilie 2013 - 23:44
@ghenyg,

Cand am spus '' incredere si seriozitate '' sper ca ti-ai dat seama la ce m-am referit in mare parte. Dar te las pe tine sa te gandesti, fiindca esti baiat destept ;)
1
0
M-Leon
Chişinău
la 19 Aprilie 2013 - 23:52
zveri..sper sa fie shi in serie asa!
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 20 Aprilie 2013 - 15:32
Arata impunator si destul de indraznet pentru a iesi in produktie in serie!
0
0
dima
Chişinău
la 20 Aprilie 2013 - 20:46
Mihai, tu vezi un plus in aceea ca masina poporului a progresat atit de mult, eu insa vad asta altfel, o masina a poporului trebuie sa fie fiabila si ieftina, insa VW deja si Golful la transformat intro masina de clasa premium, cel putin pretul e premium!
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 20 Aprilie 2013 - 22:56
@dima, desi uneori nu am fost de acord cu parerile tale ( fiind normal asta, fiindca fiecare cu preferintele proprii 0, acum chiar iti dau dreptate.
0
0
Mihail
Chişinău
la 21 Aprilie 2013 - 01:00
dima dupa idea lui hitler din cite stiu... VW trebuia sa fie o masina practica si pe care sa sio poata permite omul de rind ...

iar daca e sa luam in calcul nivelul de viata al omului de rind din germania si al conditiilor de acolo cred ca VW nu a esit cu nimic din afara acestei idei...
0
2
petro
Chişinău
la 21 Aprilie 2013 - 07:29
daca se socoatea masina poporului asta nu inseamna ca cei de la VW nu trebu sa progreseze, sa ramina la un nivel inferior, s-a schimbat si timpul, oamenii sunt altii, clientii fideli sunt mai pretentiosi, pai noi nu suntem la nivelul nemtilor ca sa ne permitem cite o masina noua, noi cu veniturile noastre si nemtii cu a lor...indiscutabil. iar la noi omu de rind are masina de 10-15 ani
0
1
GRED
Chişinău
la 21 Aprilie 2013 - 09:29
Robert> Celor de la VW chiar le e rusine tare. Se vede dupa numarul de vaznari. Dar de fapt tu ziceai ca nu citesti comedii si pamflete de pe iNet. Referitor la acest model mai vedem ce masina a poporului vor scoate pana la urma. Aaaa ca masina e scumpa pai sa stiti ca este si asa "POPOR" care cumpara masini si din astea.... Poate ca noi incercam sa judecam dupa poporu nostru care de fapt e mai mult o natiune chinuita si ratacita e problema noastra cred ca nu a celor de la VW. Ca astia au dat tare si anu asta cu masina anului - o sa zici ca nu-i fiabila dar la sigur neamtu nu te crede. O natiune destul de pretentioasa si practica - crede-ma ca neamtu nu arunca 1 Euro in plus pe ceia ce nu se merita
0
3
GRED
Chişinău
la 21 Aprilie 2013 - 09:29
vaznari = vanzari
0
1
dima
Chişinău
la 21 Aprilie 2013 - 15:24
nu vreau sa deschid paranteze, eu tocmai de asta si am scris ca nu e o masina pentru popor fiindca stiu situatia din Germania si va asigur ca nu orice neamt isi permite un golf de 24 mii euro, nu mai sint ei chiar asa bogati, sapoi un BMW F30 tot costa putin peste 20 mii euro si audi a4 si altele, VW trebuie sa aiba si masini bune si scumpe, insa cele ca Golf trebuiau totusi sa ramina in clasa in care erau, parerea mea:)
1
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 21 Aprilie 2013 - 22:16
Dima: Deacord!!!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!