Noul Mercedes-Benz S 63 AMG - acum şi cu tracţiune integrală!
17 Iulie 2013, 14:34
Premiera noului S-Class, sau, cum spun cei de la Mercedes-Benz – celui mai desăvârşit automobil din lume, a lăsat un sentiment de nedumerire. Desigur, noul S-Class în caroseria W222 este cu un cap mai sus de predecesorul său, dar faptul că se bazează pe vechea platformă, chiar şi esenţial modificată, face să ne punem întrebări. În plus, gama de motorizări nu aduce mari revelaţii, nici noutăţi absolute, pe care fanii le aşteptau
de la a tot puternicul S-Class.
Dar timpul nu stă pe loc, iar Mercedes-Benz prezintă astăzi versiunea sportivă a acestuia - S 63 AMG, premiera mondială al căreia va avea loc în septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt. Noua versiune a adus
şi o surpriză - acum S 63 AMG poate fi comandat şi cu sistemul de tracţiune integrală 4Matic! După ce tracţiunea integrală a debutat pentru prima dată pe modelele dinamice E-Class şi anume pe sedanul şi break-ul
E 63 AMG, apoi şi pe compactele
A 45 AMG şi CLA 45 AMG, inginerii din Affalterbach au învăţat să dea din toate cele patru „lăbuţe” şi nava amiral,
S 63 AMG.
Sub capota acesteia
este instalat acelaşi
propulsor V8 Bi-Turbo de
5,5 litri, cuplat la transmisia
automată în 7 rapoarte AMG SPEEDSHIFT MCT, al cărui putere
a fost crescută de la 544 la 585 CP
la 5.500 rot/min, în timp ce cuplul a rămas acelaşi - 900 Nm, disponibili între 2.250 şi 3.750 rot/min.
În ciuda creşterii puterii, modelul S 63 AMG, fie cu ampatament scurt sau mărit, atinge prima sută de kilometri în aceleaşi 4.4 secunde, atingând viteza limitată electronic de 250 km/h. Astfel, probabil vă întrebaţi, unde este progresul performanţelor dinamice?
Răspunsul la întrebare
vine odată cu tracţiunea integrală 4Matic, disponibilă exclusiv pe versiunea cu ampatament mărit S 63 AMG 4Matic Long. Tracţiunea integrală, care transmite 33% din cuplu punţii faţă şi 67% punţii spate, a fost capabilă să taie timpii de acceleraţie de la 4,4 la 4,0 secunde, ceea ce este cu 0,2 secunde mai rapid decât performanţele principalul concurent - Audi S8, care de asemenea, este echipat cu tracţiune integrală! Cu toate acestea, cele patru roţi motrice ridică consumul de combustibil de la 10,1 l/100 km la 10,3 l/100 km, ceea ce este cu 0,1 l/100 km mai mult decât rezultatul adversarului său din Ingolstadt.
Dar cine va intra în detaliile consumul de combustibil, în cazul în care pentru versiunea cu ampatamentul scurt va plăti aproape 150 000 euro, iar pentru modelul de top cu ampatamentul mărit şi tracţiunea integrală, S 63 AMG 4Matic Long, aproape 153 000 euro… Esenţiale sunt dinamica, stilul şi confortul.

Şi cum o duce cu stilul, noul Mercedes-Benz S 63 AMG? Noul
S 63 AMG se diferenţiază de versiunea standard, prin bara de protecţie faţă agresivă cu prize mari de aer, praguri originale, bara de protecţie spate cu difuzor de aer şi patru ţevi de eşapament încorporate,
precum şi prin jantele opţionale forjate de 20 de inch, prin care poate fi văzut sistemul de frâne carbono-ceramic, dotat cu discuri de frâne uriaşe de 420 mm, ce sunt cu 20% mai uşoare ca celea convenţionale. Cu o greutate de 1970 kg (1995 kg - versiunea cu ampatament mărit), noul S 63 AMG este cu 100 kg mai
uşor decât
predecesorul său, nu
numai din cauza frânelor
şi jantelor forjate, dar, de
asemenea, datorită
acumulatorului litiu-ion,
care a redus greutatea
cu 20 kg.
Habitaclul cu tentă
aristocratică, al modelului
S-Class, a fost înlocuit cu unul mai sport, datorită scaunelor cu suport lateral pronunţat, inserţiilor din fibră
de carbon, un marcaj de până la
300 km/h al vitezometrului şi volanul modificat, care a căpătat inserţii din Alcantara şi un logo „AMG” în partea de jos, înlocuindu-l pe cel cursiv „Mercedes-Benz”.
Pentru confortul absolut al
celor de la bord, S 63 AMG
este disponibil cu suspensia
„magică”, numită Magic
Body Control, care datorită
a două camere stereo,
scanează carosabilul şi
adaptează suspensia pentru
fiecare roată în parte, pentru
a trece denivelările fără ca
cei de la bord să le simtă.
Toate bune, dar acest
sistem va trebui să
muncească din greu
pe drumurile noastre...
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
4
4,335
GALERIE FOTO (45 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (56)
Kristi
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 14:47
Frumoasa tare! Design te da jos! Vad ca Mercedes se intoarce inapoi la o stergatoare de parbriz, ceia ce aduce numai bucurie :)
0
4
Valeriu
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 14:55
Iaka si mercedes s-klasse cu tractiune integrala! ce minune! astia din stuttgart parca ar fi chinezi care copiaza de la altii. Ba tractiune integrala ca la audi si lexus, ba MLC in calitate de concurent pt X6. Veniti cu ceva nou daca sunteti asa de buni si automobilul vostru e asa desavarsit!
3
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 17 Iulie 2013 - 15:00
Nu cumva are 2041 kg ?? Site-ul oficial spunea 3.49kg/CP doar...3.49 x 585 =2041.65 kg
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 15:03
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
7
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Iulie 2013 - 15:23
Eugen: vad ca ai ramas prin klasa a 2-a probabil... nu-i o stire fara de calculele tale. Ei si daca 2 tone, ai descoperit kuiva America?
2
0
petro
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 15:49
e o masina la superlativ absolut...poate japonezii vor pune motoare noi pe hidrogen dar ei vor avea probleme cu ele, caci nu tot ce e nou e si practic, fiti siguri ca nemtii au demult tehnologii noi dar nu se grabesc sa le aplice, traiesc prezentu, pentru ce sa se complice ei si clientii daca si asa se vind bine, este o vorba :invata din gresele altora caci te va costa mai ieftin.
1
4
Amator
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 15:50
Proprietarii a S-calss, Seria 7, A8, LS nui prea pasa de fiabilitate ei procur ceea de la ce primesc placere.
Este foarte interesant ca asa zisi "Exxperti" cam vorbesc din auzitele altora.

Valeriu: este normal ca o tehnologie care are succes va fi aplicata si de concureti.

PiataAuto ma bucur ca aveti utilizatori provocatori datorita carora cisticati click-uri!!!
1
4
brabus
Amsterdam, Olanda
la 17 Iulie 2013 - 16:57
Versiunea originala arata foarte bine,da AMG ii chiar superlativa .
Si apropo cel fel de stire despre Mercedes ,daca robert nu si lasa amprenta,cu toate ca intodeauna ii negativa,ar fi timpul sa te linistesti si sa admiri din colt.
Vad ca unii zic ca Mercedes copie de la concurenti,,, trebuie sa va fie rusine sa credeti in asa ceva,,,luati toata istoria automobilelor si veti vedea ca mai inovator ca Mercedes nui nimeni.
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 17:03
@petro, hai schimba infatisarea subiectului, nu il mai plagia de la mine.
5
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 17:04
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
1
petro
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 17:43
444 sati amintesc unde sa te duci?
3
1
petro
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 17:48
bai robert 666 tu esti prost sau te prefaci?
2
3
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 17 Iulie 2013 - 18:13
Valeriu: Magic body control e nou in lumea auto, stereocamera e nou si multe alte jucarele din noul S Class. ML a creat segmentul SUV-urilor, CLS a creat segementul coupe-urilor cu 4 usi. Ca sa mergem mai departe, primul Airbag a fost pe Mercedes, primul ABS-pe Mercedes....in general prima masina a fost Mercedes!
Toti producatorii aduc noutati in lumea auto, nu doar Mercedes. Intr-un interviu, CEO-ul de la Daimler zicea ca ei inregistreaza pe an cam de 2,5 de ori mai multe patente decit concurentii.

Critici exista mereu...nici eu nu-s tocmai 100% multumit de noua Clasa S, oricum per general plusurile contrabalanseaza din plin minusurile din punctul meu de vedere. Azi am avut ocazia sa admit interiorul in detalii...pur si simplu extraordinar.
1
4
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 19:09
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 19:11
@petro, stii ceva ? ....mucles !!!
5
2
petro
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 20:47
444-pe oameni bolnavi ii las in pace
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 21:01
@petro,

Cand niste oameni '' sanatosi la locul lor si sanatosi la minte '' imi vor spune lucrul asta. Atunci il voi lua ca pe un semnal de alarma. Pana atunci tu si cei de teapa ta cu cas la guritza imi sunteti egali ZERO. PUNCT.
5
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 21:10
@RedatiaPiataAuto.md, imi cer scuze pt comportament.De acum incolo nu voi mai baga in seamna astfel de clovni care nu stiu nimic despre masini in afara de jigniri si a posta comentarii de cea mai joasa speta cu erijari in reprezentantul tuturor.Mult Noroc !
5
2
Valeriu
Chişinău
la 17 Iulie 2013 - 22:51
Robert multumesc pentru sustinere, dar cred ca mai bine ar fi sa vii cu argumente asa cum ai facut putin mai sus decat sa treci la jigniri cum fac altii. Cand ignori o persoana aceea sufera mai tare decat atunci cand o jignesti. De fapt ar fi bine sa discutam toti cu argumente si despre masini. Fiecare are subiectivism si preferinte si ar fi bine sa ne respectam opiniile.

Eugen, eu ma refeream la inovatii serioase, revolutionare da nu maruntishuri de care vorbesti tu. Un sistem hibrid veritabil nici pana acum nu se incumeta sa puna Mercedes pe S-klasse! De ce oare? Lexus LS il foloseste si din prima are tractiune pe toate 4 roti si cu toate ca e mai complicat, nu devine mai putin fiabil. Mercedes abia acum s-a hotarat sa puna tractiune integrala si e rusine cred eu pentru o marca premium sa prezinte mai tarziu ceea ce deja concurentii au. Nu degeaba BMW si Audi ii bat la vanzari peste tot in lume.
Mie imi place Lexus-ul si nu o ascund si cred ca cu timpul el va castiga mai multi clienti, pentru ca lucreaza la tehnologii ecologice mai demult si cu timpul asta va fi tendinta, pentru ca fara petrol va fi jale... Nemtii sunt tari pentru ca inca au imagine buna si cei cu bani se gandesc ca cel mai bine le-ar sta intr-un neamt. Poate ca si cei de la Lexus s-au grabit si au marit preturile la nivel premium prea repede. Calitatea este aceeasi, chiar mai buna mai inovativa si cred ca mai puteau astepta putin, totusi in 24 de ani nu obtii ce au obtinut altii in sute de ani.
Sinecostul acestor masini este mult mai mic ca pretul de vanzare asa ca mai puteau astepta.
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iulie 2013 - 23:01
@Valeriu, adevar graiesti, in plus nici macar ''maruntisurile '' nu le-au implementat ei primii, exact cum am precizat si mai sus. Imi cer scuze pt ''scaparile mele '' , insa nu m-am putut abtine sa nu ii raspund cu aceeasi moneda.Chiar am o mare placere, aproape sadica sa vb in acest hal cu asemenea indivizi, care in multe cazuri doar jignesc si nu spun nimic despre masini ca doar asa ies ei in evidenta.Nu am nimic cu @petro. Dumnealui poate sa ''macane '' numai apelative jignitoare de acum in colo nu il voi mai baga in seama pana nu vine cu argumente despre ''masini '', caci practic despre asta este vorba aici. Daca vrea sa injure sa se duca pe CANCAN sa o faca nu aici.
2
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 18 Iulie 2013 - 01:02
Robert, dupa cum am zis, toti producatorii aduc inovatii si pentru un sistem/produs mai multi isi asuma de titlul de a fi autori. Exemplul cu ABS. Da, ai dreptate, sistemul a aparut mai inainte decit atunci cind a fost prezentat pe Mercedes. Ba chiar stiam mai demult ca un sistem asemanator ABS-ului a fost dezvoltat si implementat de BMW. Acum mi-ai adus la cunostinta si alte cazuri. Mersi. Se pare ca ABS-ul electronic a fost implementat pentru prima data pe Mercedes (dezvoltat de Bosch impreuna cu Mercedes). Referitor la Airbag, nu a fost el oferit din start in serie asa cum zici tu, tot optiune era. Dieferenta dintre Airbagul dezvoltat de Mercedes si cele care existau pe piata e ca cel de la Mercedes salva veiti iar cel de la GM cauza morti, din care cauza a fost retras de pe piata.

Stii, ceea ce zici tu acum despre petro am patit si eu cu tine, cind vorbeai prostii despre scutirea de taxe. Sa nu mai zici la nimeni ceea ce ai scris de citeva ori aici pe site.
0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 18 Iulie 2013 - 01:18
Valeriu, eu nu stiu de ce nu au Mercedes un hibrid veritabil pe S Class. Nu am stat la discutii cu conducerea de virf de la Daimler. Pot doar presupune ca un hibrid nu aduce atita valoare in plus cit aduce limitari, in special pentru clientii din acest segment. Dupa mine tehnologia e inca destul de slaba. Da, poate un hibrid face economii in oras, in schimb greutatea bateriilor aduce consum in plus in condusul extra-urban (cel putin eu mi-am facut asa concluzie dupa testele din presa. eu singur n-am incercat). Iar posesorii unui S Class pot sa-mi imaginez ca calatoresc in mare parte in calaotrii lungi.
S-a anuntat ca va fi un S Class plug-in cu consum sub 4litri.
4Matic era oferit de Mercedes de mult timp pentru modelele "simple". Tractiunea intergala doar pe AMG nu era oferita. Cred ca tine de traditie. Acum au decis sa intrerupa traditia, probabil au hotarit ca exista o piata destul de dezvoltata pentru AMG 4MATIC.
AUDI si BMW nu vind mai mult in toata lumea. Daca sa scoatem din calcul China, Mercedes vinde aproape de nivelul BMW si peste vinzarile AUDI. Pt comparatie: AUDI a vindut in 2012 peste 400 000 unitati in China, BMW - aprox 320 000 si Mercedes - putin sub 200 000 unitati. "Problema" Mercedes ca eu s-au extins in masini mari, gen GL, R, sau chiar CLS, pe cind concurentii aduceau pe piata masini mici si mai ieftine: X3, X1. Q5, Q3
1
0
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 08:28
444- la 34 de ani sa ai o asemenea gindire, nu stie mamta ce baiat needucat a crescut, cei de mirare din coada de ciine nu faci sita de matase...iar tiganul tigan ramine
2
0
Valeriu
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 08:34
Eugen, BMW nu castiga numai in China... http://www.auto-testdrive.ro/bmw-numarul-unu-in-sua-la-vanzarile-masinilor-de-lux-in-2012
1
3
Valeriu
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 08:36
Ce este interesant din articolul de mai sus ca Lexus a fost detronat doar in urma unui tsunami :))) cu asta cred ca nimeni nu poate lupta... Cred ca vor reveni.
3
2
Mihail
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 12:30
Mda Valeriu ... cei care sau pus cu lexus au terminato rau .... acum ii rindul la tsunami sa plinga
0
1
Mihail
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 12:33
cit despre acest s class ..... exteriorul e perfect .... intradevar frumos .... da interiorul imi pare unul din anii 90 hi-tech
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iulie 2013 - 12:52
In sfarsit s-a facut dreptate, in ceea ce priveste Mercedesul de '' odinioara '' :D
4
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 18 Iulie 2013 - 13:12
VB_1ONE , am scris ceva rau?? AM PRECIZAT MAI OMULE...faptu ca am scris ca are o greutate un pic mai mare decit cea din reportaj nu inseamna ca am facut-o sa arat ca e mai proasta masina.....gindeste-te inainte sa scrii...
PS: eu nu sunt vinovat ca tu crezi ca am ramas in clasa a 2-a, e propria ta parere, mi-i totuna....pentru mine calculele conteaza cel mai mult...si apropo, Mercedesu e de rahat - 3.49kg/CP si 4.4 secunde, un SRT8 ce are 4.08kg/CP o face in acelasi timp, iar diferenta de cuplu este de (900Nm-640Nm) 260Nm, iar problema in cutia de viteze NU POATE FI fiindca are 7 rapoarte, nu 6 (in cazul lui Challenger). ***K you AMG, e o masina de LUX nu de curse...
3
1
Valeriu
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 13:31
Mihai daca ar fi a ta fabrika si ti-ar dsitruge liniile de productie si nu ai putea onora comenzile apoi as vedea eu cum si cine ar plange...
Asa si normal ca iti pierzi clientul, ca astia cu bani au si fite multe, nu prea le place sa astepte
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iulie 2013 - 18:35
@petro,

Baiatu', inainte sa te ingrijorezi de viata mea, uita-te la a ta si baga-te in seama pe-acolo ca ai o gramada de treaba. Stiu, pentru ca refuz sa ma ploconesc dumnezeilor tai, unul din ei fiind subiectul prezentat, dati drumul la morisca cu rahat. Altceva mai stii? Dincolo de balacareala nu mai ai nimic. Doar un gol ingrozitor, dinti clantaniti cu spume la gura si ura pana in panzele albe. Cam asta e viata ta si a unora.

Totusi, am o noutate pentru tine. Pe lumea asta e loc si de mai bine. Chiar exista lumina, caldura si normalitate! Dar acolo sunt alte valori, cu mult peste datul cu fruntea de pamant in fata lui Daimler si made in germany.

Lucrurile astea trebuiau sa ti le explice cineva cu multi ani in urma. Acum e nevoie de mult efort sa revii la normalitate. Dar ca sa se intample asta trebuie intai de toate sa ai idee cam ce inseamna normalitate iar apoi, foarte important, sa vrei sa ajungi la ea.
3
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 18 Iulie 2013 - 18:52
Valeriu, nu am zis ca BMW vinde doar in China mai mult, doar ca cea mai mare diferenta vine de acolo. Eu am impresia ca in USA brandurile sint pozitionate in viziunea consumatorilor de acolo in felul urmator: 1. Lexus, 2. BMW, 3.Mercedes. Sunt de acord cu tine ca Lexus a pierdut pozitii din cauza dezastrului si cred ca are toate sansele sa-si revina.
Ce tine de diferenta dintre BMW si Mercedes, mie mi se apre ca e destul de mica, asa ca lucrurile se pot schimba inca de citeva ori in urmatorii ani. BMW a avut de cistigat nu doar din urma Seriei 5 (mai noua cu un an decit Clasa E), ci si din faceliftul Seriei 7. Cu faceliftul Clasei E si noua generatie S, sunt sanse ca chiar anul asta lucrurile sa schimbe in favoarea Mercedes. Din cite am inteles, cererea pentru noua S e mult mai mare decit oferta in USA
2
0
valentin ghionea
Galaţi, România
la 18 Iulie 2013 - 19:46
@Valeriu

O mica precizare, Lexus a pierdut pozitia de lider in SUA ( nu mondial, sa nu fie confuzii) la sfarsitul lui 2010, tsunami-ul a fost in aprilie 2011, fapt care l-a afectat desigur, dar inainte de asta era oricum pe locul 2, dupa tsunami a paicat pe 3.
@Eugen
In acest moment in SUA clasamentul este Bmw, Mercedes, Lexus, cu Lexus foarte aproape, a recuperat destul de bine dupa tsunami
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iulie 2013 - 19:54
Vaiiii.......ce poate face ambitia asta de fanatic...... :D
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iulie 2013 - 19:56
Nu dezinforma @Valentin Ghionea.....pfff patethic.
4
0
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 19:59
444 intra in club sati zic 2 vorbe
1
1
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 20:06
daca esti barbat intra in club sa vorbim ca sa nu fac piata aici cu tine huiobert
1
1
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 20:10
doamne lumineazal sa comunice in chat pe huiobert
1
1
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 20:17
dute si fa un curs de informatica
1
1
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 20:22
hai mai desteptule...nu te duce mintea sa faci lucruri elimentare
1
0
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 20:24
e clar cu viata ta...tie rusine sa intrebi de altii cum se discuta pe chat privat aici, dute si trageti o palma sa nu te vada mamta
1
1
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 20:25
mai ai sami pui dislike
1
1
Mihail
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 21:11
cind oare o sa intram pe PA si o sa avem o discutie matura fara scandalurile acestea tipic "hai la prosti" .....

breeee trezitiva acesta este un site pentru oameni!!! nu pentru ciini si mitzi ......
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iulie 2013 - 21:13
@Mihai , gandim exact la fel :D
3
0
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 21:28
lamuritii la timpit sa nu insulte pe altii aici pe forum
1
0
Valeriu
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 21:30
Se pare ca TDI a krapat ceva motorina alterata :(
1
2
petro
Chişinău
la 18 Iulie 2013 - 22:35
de cind motorina se poate altera?
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iulie 2013 - 22:48
@Valeriu, ai buna onestitate si nu-l baga in seama pe acest individ. Nu stie altceva decat sa jigneasca si sa insulte, nu spune nimic despre masini.
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Iulie 2013 - 00:48
Apropo, poate ne povesteste si noua domnul '' Valentin ghionea '' despre recordul de vanzari pe care l-a batut LS. DC cei trei '' muschetari '' nu sunt in stare sa bata recordul lui LS la vanzari in special SUA, daca dumnealui crede ca se vand asa bine ? Astept un raspuns pertinent.
4
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 19 Iulie 2013 - 13:30
Eugen: Hai treci te rog cu gura la toba de esapament... asa am o placere sa-ti apas de vreo 2 ori pe acceleratorul unui ZIL sovietik... VORBESTI NISTE PROSTII MAI MARI CA TINE!!! Cui nafik trebuiesc calculele tale stupide? Dute si-ti cauta ciinele in popsoi...
1
1
Mihail
Chişinău
la 19 Iulie 2013 - 21:17
bre lume .... da pin la urma urmei ce ne doare pe noi care si cit vinde ? .... are cineva de cistigat din asta .....? ...

0
0
GRED
Chişinău
la 21 Iulie 2013 - 12:10
Pacat ca exista la noi sau printre noi "moldoveni" care au parere proasta despre moldoveni ... Cas- fudui si prosti si mai stiu eu cum ... Si te mai intrebi de unde atâția mancurti pe la putere ... ei sunt printre noi ...
Ca sa spui ca poporul japonez are merite fata de oricare altul ar fi bine sa luam ce-i mai bun de la ei cred ca dar nu sa facem kaka pe natia noastra ca prefera MB-urile si BMW-urile ... Pacat!
0
1
GRED
Chişinău
la 21 Iulie 2013 - 12:15
Mai Roberte - daca cineva nu are o parere exact ca a ta - asta nu inseamna ca tu esti de partea adevarului si restul se fac de ras cum te-ai mai exprimat tu in alt post ...
Nici o data nu am adus argumente proaste Toyotei referitor la fiabilitate practicitate si pret/calitate ... asta ca pe viitor sa stii ca este o axioma desi Toyota in ultimii ani a inceput sa piarda foarte mult din pozitiile sale de lider al fiabilitatii...
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Iulie 2013 - 00:12
bai VB_1One, prin intrebarea ta ''Cui nafik trebuiesc calculele tale stupide?'' mi-am dat seama ca te pricepi bine sa compari masini. Calculele sunt mai importante decit capu tau...baaaai, clopotele nu bat de 2 ori pentru babele surde, da iti zic yo a 2-a oara, aceea cu 2041kg era o mirare, ca am gasit pe site-ul oficial asta iar pe piataauto era scris altfel. Bai, intelegi, nu-s eu vinovat ca esti nervos, calmeaza-ti nervii, gindeste de 7 ori si 1 data taie....
PS:Tu stiai ca la fabricarea unui motor se folosesc CALCULE ??
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Iulie 2013 - 00:19
VB_1One: se vede ca esti un big-headed, te crezi cel mai atotstiutor aici
0
0
FIFA
Chişinău
la 24 Iulie 2013 - 10:01
toti comenteaza la tema pina la primul comentariu de la 444.._____)...redactorii cred ca citesc si se prapadesc de ris
0
2
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!