Audi va întoarce Salonul Auto de la Frankfurt cu susul în jos
2 Septembrie 2013, 08:30
Salonul Auto de la Frankfurt este la
doar 9 zile distanţă şi tot mai mulţi
producători anunţă detalii picante
despre standurile lor grandioase. Ca
de obicei, la Frankfurt cele mai
grandioase standuri aparţin
producătorilor germani.
Audi anunţă că va întoarce Salonul
Auto de la Frankfurt cu susul în jos în
acest an. La propriu. Standul său va
avea un tavan, care va conţine oraşe
imaginare, cu străzi, edificii şi vehicule
de mobilitate urbană, toate „aşezate”
pe tavan. Acest tavan crea imaginea
unor oraşe suspendate, oferind o perspectivă originală vizitatorilor asupra mobilităţii urbane. Imaginile oraşelor vor fi animate de 11.2 milioane de LED-uri, care vor ajuta vizitatorii să contempleze diverse scenarii de mobilitate urbană!
PiataAuto.mdIlie Toma
2
2,919
COMENTARII (50)
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 11:42
Sa vedem...
0
0
Valeriu
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 13:44
O va intoarce cu c...'n jos! de cand am fost lovit de un audi a8 caruia nu-i functionau senzorii de parcare fak ceva pe masinile astea! Un pumn de bani pentru un rahat!
1
2
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 14:36
AUDI e exemplul perfect ca nu trebuie sa judeci o masina dupa oamenii care o cumpara - e un citat de la TopGear. Asa ca Valeriu poate de vina sa fi fost soferul din Audi nu? :)
0
2
Mihail
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 15:45
Valeriu nu exagera ... nu poti aprecia un brand dupa mintea unui moldovean....
cine stie in ce stare era A8 respectiv ..... cine stie de cite ori a fost palita si refacuta ....
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Septembrie 2013 - 15:47
Si domnii de la TOPGEAR au mai zis si ceva de genul draga GRED '' ca nu trebuie sa judeci o masina dupa imaginea acesteia, ci dupa ce ofera ''
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 2 Septembrie 2013 - 15:50
Eu cred ca a fost palita si refacuta numai la '' brady-trade services '', acolo gasesti tot felul de taraturi cu probleme mai mult sau mai putine si reparate neconditionat. Dar maSINA GERMANA e masina GERMANA tata, cei care le recicleaza metalul se bucura ca a fost prelucrat in GERMANIKA, ca doar asa mai aspira si ei a nemti. Dar au norok se pare, fiindca metalul GERMAN ajunge cel mai repede la cimitire.
2
0
Valeriu
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 16:00
Poate aveti dreptate voi, dar dupa reactia pe care a avut-o soferul, el era convins ca parctronikul lui e perfect, adica o incredere totala in neamt. Desigur unul mai responsabil ar fi privit si in oglinzi... Noroc ca Toyota face bare de protectie de calitate la o masina de 5 ori mai ieftina ca audi, pentru ca ne-am despartit fara defecte, dar sa nu-i fi claxonat, cred ca avea sa fie mai rau si lovitura mai dura.
0
1
Vetrici
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 17:02
și iarăși pupinc***m pentru mașinile Japoneze (Toyota de 5 ori mai ieftină) și oale sparte în capul celor Germane....pare cunoscut.
1
1
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 17:28
Nu sunt fan AUDI. Dar cum se pastreaza lacul si vopseaua pe AUDI deja e o legenda. La japoneze trageti o privire pe capota si o sa vedeti voi graunte de la pietre. Audi pana cand e leader la acest domeniu mai ales ca piesele sunt in mare parte din aluminiu asa ca nici rugina no prea prinde.... Dar .. asta e.. nu-mi place Audi - desi se vinde mai bine ca MB ! Foarte bine - inseamna ca au o strategie buna .. chiar daca ajung la reciclare cum zice Robert. De fapt Robert ele ajung din pacate la noi - cei care am construit socialismul cu Dacii si Jiguliuri
1
1
Allvas
Călăraşi, Moldova
la 2 Septembrie 2013 - 17:51
Mie imi pare rau ca Valeriu nu a simtit ce inseamna calitatea AUDI. Nu uitati ca componentele de completatie sint livrate de furnizori, chiar daca un park tronik a fost defect sau a dat eroare asta a fost vina furnizorului de parktronice. Lumea sa facut a uita ca Toyota a facut recall la citeva mii de masini cu probleme la frina? Ce mai fiabilitate sau calitate.
1
1
Allvas
Călăraşi, Moldova
la 2 Septembrie 2013 - 17:57
Apropo de Toyota, am un coleg de serviciu care a procurat un RAV4 nout, 2.0 benzin 4x4, automat variabil. Ce pot sa spun, PARKETNIK. O calitate a salonului mizera, miroase a coreea in ea. Tinuta de drum mai rea ca la skoda mea din 2004. Am antipatie fata de confortul japonez, la 20000 km pe an care le fac, mai bine prefer sa cheltui in reparatii mai mult decit pe skoda , decit pe toyota. Am fost la frigarui, sa impotmolit in iarba umeda, ce mai RAV4. O masina dura, fara gram de gust si rafinament care costa 25.000 eur. Mai bine una germana de mina a 2a.
2
1
Allvas
Călăraşi, Moldova
la 2 Septembrie 2013 - 18:02
Inca ceva , dupa statistica fiabilitatii Toyota se uzeaza in salon mai repede ca AUDI. asa ca trageti concluzii
2
1
Mihail
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 18:32
offf si iar se incep prostiile.....

0
1
Igor
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 18:40
mleati, eu am impresia ca la unii de aici "TOYOTA" e etalonul suprem al industriei de autoconstructie, iar restul masinilor is mai bune, sau mai rele ca toyota... de fapt nu, mai rele cu mult sau cu mai putin decit o toyota ... :))

si eu conduc un camry (V30) si o C-RV (3), dar nu ma spinzur pt marcile astea... toate masinile merg, dar de ce treb de ajuns la orice stire despre diferite marci la "e mai fiabila cu mult sau cu mai putin decit o toyota" ?
1
0
Valeriu
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 20:59
Interesanti mai sunteti voi fanii nemtilor, cum cineva va da cu ceva in ochi, care poate fi doar praf, faceti tare urit! Eu nu ma enervez asa cand voi faceti japonezii de nimik, pentru ca stiu ca nu aveti dreptate, asa ca ar fi bine sa va calmati cu totii. De asta robert si scrie cum scrie, pentru ca ii face placere cand lumea se enerveaza pe aici. Mult noroc tuturor si mai putin prin service cu "fetitele" voastre!
2
1
FIFA
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 22:40
parktronicul lukreaza diferit de la o masina la alta....la mine de exemplu daca dau repede in urma el nu dovedeste sa reactioneze..trebuie sa dai incet...cind te parkezi si skimbi ba 1 ba r ba 1 ba r si mai dai si repede in urma...cu orice masina poti sa lovesti...eu ma gidnesc ca special cel din urma reactioneaza la viteza f mica (kiar in comparatie cu cel din fata) ca sa stii ca sa mai casti si okii kind dai in urma.....deci daca dai incet totul lukreaza perfect.
1
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 2 Septembrie 2013 - 23:01
GRED, Audi se vinde mai bine ca Mercedes in mare parte datorita Chinei. Ei produc in China din anul 1996 iar Mercedes din 2006 (BMW 2003). Asta i-a facut sa-si fortifice pozitiile atit de bine acolo.
1
0
Mihail
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 00:22
Eugen lasa prietene china ..... de vreo 7 ani incoace audi a tot crescut ... si asta datorita strategiilor bune....

cresterea sa opservat la nivel global ... nu in china ....

si inca ceva ... faptu ca audi produce in china nu schimba nimic..... si bmw , si MB vinde in china ..... iar clientii cind se duc sasi ia o masina nu intreaba care e produsa in china ....


eu vad un motiv pentru care vinde mai bine .... designul care a lasat in spate concurentiii , tehnologiile.... si calitatea foarte inalta .... si pe linga asta si preturile meritate....
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2013 - 00:25
MDA.......deja nu ma mai mira. Aceleasi galuste expirate spuse mereu.....GERMANE-N SUS GERMANE-N JOS .....plictisitor.........
0
0
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 08:07
Sunt fan MB si BMW nu fan al nemtilor .... nu-mi place Opel, nu-mi place VW si referitor la AUDI sunt indiferent ... Mai bine zis le-ash clasifica cam asa: MB, BMW, Subaru, Lexus, Honda !
Mihail> Eugen are dreptate. Un exemplu este SUA cu o piata de desfacere foarte mare si acolo de exemplu pana in Iulie
1. seria 3 a vandut = 59,052 vehicule
2. Clasa C = 53,506
3. Audi A4 = 24,040
Ceia ce trebuia de demonstrat fara suparare.

P.S. - Lexus IS care e concurentul direct = 14,427 vandute pana in Iulie 2013. Iarasi fara suprare...
1
0
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 08:16
"Germane in SUS, germane in JOS..." - primele comentarii de kaka cu sus si cu jos a fost din partea lui Robert si Valeriu... si acuma cine o fi râvnit sa inceapa discutia "cu germane sus germane jos " oare ?? Oi oi oi - a kto eto sdeeelal? Oi oi oi
1
0
FIFA
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 12:02
nasialinike
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2013 - 12:56
Offf, GRED batrane....S-au încins spiritele...Ei bn eu sunt unul care a manevrat Toyota "la greu" si nu numai o masina ( nu toate ale mele evident ). In primul rand, inveti pe parcursul folosintei ca fiabilitatea motoarelor acestei mărci nu inseamna vorbe in vant. Si in caz ca nu stiai GRED la majoritatea modelelor Toyota ( nu toate ) de exemplu are funcţia aceea speciala - depistarea promptă si negresita a oricărei cantitaţi de apa adaugată in carburant de catre operatorul peco - care pe mine m-a cucerit pe viaţă ( Mercedes are ? Nu prea). O dovadă mai clară de respect faţă de clienţi nici ca exista! Dar, cu parere de rau pentru tine, pretuirea consumatorului nu face casa buna, in mintea celor de la MBZ , cu imaginaţia estetica......In acest caz, ma vad nevoit sa subscriu la opinia lui @Valeriu: trebuie revoluţionata cumva ideologia de fiabilitate a celui mai vandabil concern auto din Germania, căci, în afară de G klasse, nu m-a frapat niciun model la acest capitol, sa nu mai vorbesc de sustenabilitate. Am vizitat odata un showroom MBZ situat chiar langa unul Saab , si atunci ma gandeam cum se facea ca Saab, in pofida impregnarii cu carcase si motoare GM, tot imi magulea retina mai placut decat vecina nemtzoaica. Oricum, în viziunea mea greu flexibilă (si ma voi indarji mereu sa ramana aşa :D), una dintre cele mai frumoase "japoneze" d.p.d.v. artistic este...Honda Accord, Subaru Legacy si noua Mazda6 ( asta vorbind despre marcile de volum , eceptand cele de lux). Mi se pare chiar frumoase, sa dea naiba! Dar, totodata, trebuie să fiti de Accord cu mine :)
0
0
501STL
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 13:07
salutare baeti ,ehehe ))) ,eu de mult stau si eu pe aic si urmaresc stirile si comentariile la fel ))),si iata am decis sa m alatur si eu da nu imi stiu precis inca pozitia di aisi ,da cu timpu nioi faseo,ce pot sa spun(in legatura de oamenii de aici ce comenteaza si se dau cu parerile) chiar de multe ori imi provoaca placerea simplu sa intru si sa vad cum unu aldi robert ))) sau mihai cum acolo ca precis ii unu si acelasi ))) da nu ii asta important,eu vreau sa va multumesc(in deosebi robert) ca in momentele de plictiseala reusesti nis nustiu cum sa spun :) sa ma inveselesti cu ideologiile tale prostesti de toyota ,si asa mai departe,si sincer am o antipatie mare fata de tine fara suparare.Ce vreau sa mai adaug,nu sunt mare expert in lume aauto ,dar nic nu pot sa zic ca nu cunosc nimic,am o experienta as spune MARE in automobile(adica mai concret am condus destul de multe automobile ) si pot sa ma dau cu pareri destul de adevarate atit de bine cit si de nu prea bune.neavind ce face miam facut o lista de masini care leam condus (o spun numai pentru asta ca in viitor cind voi comenta ceva sa intelegeti ca nu spun lucruri din net care patanii o zis ca reno gavno si varinate si mercedes ii sel mai ciotkii,da o sa imi expun parerea din experienta personala ) si am vazut de fapt ca fioarte multe masini am condus si cunosc multe lucruri interesante cu care cu timpul ma voi imparti cu voi(asat nu inseamna ca o fost ale mele sau ceva de genu,alu prieteni,serviciu si asa mai departe) si inca sa mai adaug ca apreciez pe Gred,Eugen,si mai sunt baeti care comenteaza la tema ,bravo baeti as aso tineti.va multumesc )) o sa mai auziti de mine :) vam pupat *)
2
0
501STL
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 13:08
si apropo fac multe greseli de ortografie ,va rog vara critici la adresa mea ca nu o sa aiba rost *)
2
0
501STL
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 13:10
cit despre AUDI e mo masina jos palaria ,cind o sa am timp ma voi imparti cu cite ceva...
2
0
Mihail
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 13:19
GREG ... pai si daca audi produce in china de mai mult timp .... ce are cu vinzarile ?

MB si BMW a fost prezent pe piata chineza oricum.....

fara suparare .... da eu inca nam inteles... :) ...


GREG cit despre vinzari .... eu tot as prefera seria 3 in loc de A4 ..... aici AUDI nu a dat maximul.... :)

0
0
FIFA
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 13:57
iar sa ajuns la toyota.....indiferent care ar fi tema articolului se ajunge la toyota///pina acum eram cumva indiferent de toyota ...este bine,,,nui ink si mai bine...dar deja incep sa urasc marca asta.......se baga astia cu toyota ca musca in c...la cal.....ai masina..maladets e buna si iti palce ink is mai maladets...da nu scrie la orice tema despre rabla ta..
2
0
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 14:23
Iar "nemtii" turba!
0
0
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 14:27
L-au mai chemat si pe Ali fonso sa-i ajute... acuma dupa robert va fi si mai interesant sa citim si comentariile lui Ali fonso. Daca eu nu prea as sti gramatica nu as mai scrie dar doar as citi, dar bine ca mai sunt ali fonsi care scriu! Cu ei PA devine si mai interesanta!
0
1
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 14:29
Dar pe mine nu ma suparati, la mine audi era pe 3 dupa Toyota si BMW, dar acum sunt suparat pe ei si am si motiv, iar voi incercati sa intelegeti de puteti, pentru ca nu e placut sa patesti asa ceva....
0
0
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 14:30
In ultima vreme sunt suparat si pe Toyota, dar va voi spune dupa ce voi rezolva daca am avut motive reale sau robert are dreptate cu fiabilitatea ei....
0
1
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 14:38
Fiecare cu parerea sa. Eu foarte des imi schimb parerea nu dupa ce fac vizite pe la saloane dar cand conduc masina macar 15-20 de km atat pe traseu cat si pe drum cu pietrish.... Incearca asta si tu Roberte si poate iti dai seama ca nu vorbesc in vant.
Totusi eu prefer sa privesc filme folosind o plasma de la Panasonic si la-m reparat deja de 2 ori. Desi puteam sa-mi procur un Samsung mai ieftin si mai fiabil fara probleme.... Asa ca... fiabilitatea e bun lucru atata timp cat lucrezi pentru stat sau ai datorii la banca ...
0
0
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 14:48
Cel putin eu cand aveam probleme financiare conduceam un Accord... fiindca tine cu casa. Pe Toyota nu sunt suparat cum zice Valeriu - doar ca sunt suparat pe dealerii locali si cer peste 7-8 mii de lei pe niste fleacuri de leambda-zonduri ...
0
0
501STL
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 15:51
bai valeriu sau mister toyota cum acolo,numa chemat nimeni,singur din propria dorinta mam logat aici,da cei legat de ortogtafie apoi nii in p... incao data de parerea ta ,eu nu am timp sa imi scrum mesajele cu semne de puctuatie,am putine secunde in timpul serviciului asta 1 la mina,da 2 la mina e ca de cite ori citesc un articol normal,cu oameni care au pareri normale,apar aldi tini si robert care iara baga toyota asta di la care ni si intoarsi dac serios,si mai mult datorita voua,cind sineva de la servici ini zice de toyota apoi deodata ini aduc aminte de doua babe care in afara de rasrita alta ocupatie nau
3
0
FIFA
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 16:29
bre valerica.... turba cinii....nemtii sunt matinc cea mai calma natiune.....sa nu avut RM asa o legislatie proasta.(am in vedere limitele impuse la devamare)..bagau piciorul moldovenii in corola asta...
2
0
FIFA
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 16:31
o cumpara toti 1,4d ca e ieftin la devamare si mare masina buna...cine ai vazut sa spuna ca masin alui e rea...park o cumparat un bot de aur....dupa opel vectra, renault megane...a venit rindul la corola....visul moldovanului
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2013 - 17:13
Poi in cazul asta daca era si mai '' luminat la minte '' ( vorba vine , nu o lua ca atare ), iti cumparai un Sony LCD , fiindca cu totii stiim ca plasmele sunt mai clare la imagine dar sunt facute sa se strice mai repede. Si mai exista Sony 4K cel mai performant smart TV din lume. Deci sper ca iti dai seama ca nu vb in vant ;). Dar daca vrei sa compari Samsung ( by coreea ) cu ceva ( by japan ) compari cu Sony sau Toshiba, nu cu Panasonic ;) .Vrei un DSLR sau un device foto compact performant alegi Sony, nici decum Samsung . Vrei un ceas de mana smart, alegi din nou unul japonez nici decum Coreean, Elvetian sau nemtesc.Altceva ? DA, sa nu uit.

Exact cum am precizat si mai sus, am condus Toyote la greu si ce spui tu e minciuna pe langa ce placeri am simtit eu. Dar exact cum se zice '' fiecare cu parerile lui'' , parerea difera. Atatea creiere atatea idei.

0
0
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2013 - 17:13
erai*
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2013 - 17:14
sau Nikon, ca tot vb de camere DSLR si alte asemenea.....
0
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 3 Septembrie 2013 - 17:35
Robert_444:deacord cu părerea ta despre Sony și toate cele(ceasurile smart nu sunt atît de frumoase ca cele simple,aici Japonia nici nu se pune cu Elveția).Poate ar trebuie să terminăm cu comparațiile: Toyota vs All,fiindcă asta nimic nu va schimba,cine va dori să cumpere Toyota, o va cumpăra,cine Audi,deasemenea o va face,indiferent de ceea ce e scris aici.
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2013 - 18:18
@vw, e bn ca tu intelegi, altii se pare ca nu prea :D
0
0
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 21:02
Si eu sunt de acord Volkswagen cu tine, fiecare are dreptul sa se exprime si mie imi pare rau ca ma exprim uneori mai emotional si zic cuvinte nepotrivite despre anumite marci. Intr-adevar o comparatie intre toyota de 20 000 euro si un audi de 100 000 nu e la locul ei. Cu parere de rau, cam toti noi conducem masini la mana a doua care numai Dumnezeu stie cum au fost ingrijite de fostii.
Il inteleg si pe GRED cand zice de pasiune...cand dai o tona de bani pe o masina, cum sa nu ai si pasiune? :))))).
Totusi pe Ali fonso nu il inteleg ce cauta pe aici cu limbajul sau de clasa incepatoare. Macar din respect pentru altii ar putea doar sa citeasca sau sa depuna efort sa scrie normal, dar nu sa ne intoxice. Si asa destui isi bat joc de limba romana, a mai aparut si asta pe aici.
0
1
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 21:09
Toti au inteles Roberte - doar ca vreau sa zic ca acelasi Panasonic care e lider in plasme nu a atat de fiabil ca si acel Samsung care tot face plasme mai fiabile fiindca nu are asa tehnologii ... comparatia tu ai inteleso foarte bine... numai nu vrei sa recunosti,,,
Lasam noi discutia asta interminabila ... MB, BMW sau AUDI va disparea cand vor intra in faliment si nu se vor mai vinde chiar sa fie cele mai de rahat la fiabilitate - dar asa... iti place sau nu aceste marci sunt lideri pe piata in industria auto atat la inovatii cat si la design ! O data pe an sa mergi la service e ceva normal ... si nu fa referire la cei care cumpara masini pe burta de 180 mii care au inrealitate peste 600 mii... Fa o comparatie intre drive.md si mobile.de pe MB clasa E si o sa vezi ca masinile in DE sa fie mai scumpe decat in MD chiar fara devamare... Cum naiba poate fi asa?
0
0
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 21:13
Valeriu in Germania daca prinzi flote bune dai peste preturi destul de rezonabile si la Mb si la Audi si la BMW ... fiindca nemtii se orienteaza cam la 7 ani pe un aut si cam tot atunci ele ajung la peste 200 mii ... Si cam toate brandurile scot pe piata o generatie noua o data la 7 ani ... asta e.. Pacatu nostru ca suntem o tara sarac care cumparam majoritatea masinilor second hand folosite la greu de nemti ...
0
0
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 21:17
GRED eu am auzit ca multe din site-urile germane, dar in special autohause-urile sunt "tinute" de "prietenii" nostri din est, asa ca tot ei baga pe site-uri masini cu preturi enorme dar de calitate mediocra. Am cunoscuti de incredere care aduc masini si nu numaidecat distruse, dar le gasesc la preturi mici de la adevaratii proprietari. Am inteles ca in Germania daca vrei sa primesti o informatie sigura despre istoria masinii la mana a doua trebuie sa afli mai intai cine e proprietarul autohaus-ului si daca e neamt, ai cam 99 % siguranta ca iti va spune adevarul. In rest e vorba de mata in sac...:)))
0
1
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 21:20
Cineva aduce masini numai din Elvetia, pentru ca circula informatia ca in ultima vreme nemtii chiar rup masinile si dupa aia scapa de ele. O fi criza de vina...
0
0
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 21:28
De acord. La urmatoarea achizitie plec in DE.
0
0
Valeriu
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 21:35
Nu stiu daca ai auzit de buhnici, dar el are o informatie tare buna pe buhnici.ro despre astfel de achizitii... mie mi-a placut.
Un singur exemplu: http://www.buhnici.ro/2013/05/02/sfaturi-achizitie-passat-6-000/#more-8683
1
0
GRED
Chişinău
la 4 Septembrie 2013 - 08:09
Da! Are ceva si mai interesant = http://www.buhnici.ro/cum-aduc-o-masina-din-germania/
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!