Degustare de ceai japonez în showroom-ul Toyota Chişinău
19 Septembrie 2013, 16:14
Ieri, 18 septembrie, showroom-ul Toyota din Chişinău a găzduit un eveniment mai puţin obişnuit. O degustare de ceai japonez, în showroom-ul celei mai de succes mărci auto japoneze din Moldova.

Degustarea a fost condusă de două reprezentante ale Japoniei, specializate în pregătirea şi servirea ceaiului tradiţional nipon. Grupurile de invitaţi au fost iniţiate în taina ceaiului japonez, a pregătirii şi servicii lui tradiţionale, după care au avut ocazia să guste din băutura nobilă a ţării soarelui-răsare.

Evenimentul a fost organizat cu suportul Ambasadei Japoniei pentru Republica Moldova, cu sediul în oraşul Kiev.
PiataAuto.mdIlie Toma
4
3,500
GALERIE FOTO (10 IMAGINI)
COMENTARII (25)
Igor
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 16:23
sa le fie de bine astora de la toyota... mai ales managerului general de service... un om mai apatic, flegmatic si arogant, n-am mai vazut de cind traiesc... ii urez sa-l trateze peste tot locul unde se duce, la fel cum m-a tratat si pe mine ca si client...
0
3
Valeriu
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 16:32
Nu esti singurul, poate scriem ceva la TMC in Japonia?
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 16:56
Linistiti-va fratilor ca la alte centre treaba nu e mai "roz" ... au multe de invatat maldavenii astia sa devie japonezi sau nemti ...
0
0
dima
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 17:00
Adevarat vorbiti, fostul meu sef cumpara doar masini noi, a trecut acum citiva ani de pe toyota la VW doar din motivul ca service-ul este foarte scump si majoritatea pieselor trebuie comandate si trebuie sa astepti, deci service-ul e de rah..t:))
1
1
Igor
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 17:07
@Valeriu, crezi ca o sa ajute?

La cat vand ai nostri, comparativ cu restul tarilor CSI, sau Europa, cum vreti... ma mir ca le-au trimis 2 japoneze, dar nu jumate din una...
0
0
Petru Amihalachioaie
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 17:20
Eu in general nu inteleg cui ii este adresata aceasta stire, din moment ce macar clientii Toyota nu au fost invitati la eveniment...
0
2
dima
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 21:17
clientii nu au fost invitati fiindca ei merg acolo doar de nevoie cind se strica ceva sau e timpul deservirii:))))))
1
2
Igor
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 21:24
dimon -- 100% :)) pe clienti nici nu i-au sunat ca se gindeau ca o sa trebuiasca iar la TO si sa le smulga vreun 5-6 mii de lei pe yuh poimi ce :))
1
1
Valeriu
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 21:51
Bine ca makar au mai aparut unele inscriptii in limba romana pe acolo, ca pana nu demult era jale mare la continentul lui shumilo.
0
2
Mihail
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 22:23
sai traga o chisca lu robert in rominia ... sa sufle sa faca bulbuci ceaiu .... poate ar deveni toti opsedati ca el .... si ar face si serviceul un ban gramada

aveti dreptate oameni buni.... in MD oamenii nu stiu a se comporta cu clientii.... iti vorbesc de parca traesti din banii lor....
0
1
FIFA
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 22:34
ce atitudine au sefii din japonia fata de cei din moldova , asa atitudine au si cei din moldova fata de clienti.....
0
1
Vlad
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 08:18
@dima ori n-ai idee despre ce vorbesti, ori torni ape murdare pe aici in dodii. Daca ai ajuns sa zici ca servisul volkswagen in MD e mai bun ca Toyota apu mai mare timpenie eu n-am auzit demult. Ia sa-ti zic eu experiente reale de la colegii mei de serviciu: unul are un VW Polo cumparat de la noi nou, l-a cumparat cu bani platiti toti deodata si nu si-a facut casco la asa masina mica, ca zicea ca totdeauna numai o duce pe sotzie la lucru si vine si el la lucru cu ea si nu merge mult. La deservire o inceput a plati cite 3-4 mii de lei pentru schimbarea uleiuli, filtre. Imi zicea mie ca il enerveaza si se simte prostit ca pe un polo treb sa plateasca asa bani nebuni, dar era nevoit ca pierde garantzia. Intro seara l-o palit cineva dintro parte in spate, si o iesit ca colegul meu era de vina, i-o indoiet oleaca krila spate, bamperul, i-o stricat coltul la fara. O duso la servis VW, acela care tu zici ca e mai bun, i-o zis ca si roata ii afectata, merge kosa, si trebu de schimbat nu stiu ce acolo. In total bamper, fara, kryla, podkrylnic, roata, vopsit, s.a.m.d. Cit crezi ca io cerut servisul cel frumos? 58 mii lei si ceva! Itzi inchipui? Pe un Polo, dupa un accident usurel parca. Apoi omu i-o trimisi cu tot cu garantzie si o mers la olmosdon si si-a cumparat piesele de schimb de la roata si apoi l-o reparat si vopsit cu 7 mii de lei. Normal, asa-i?
Am alt coleg de lucru, avea Avensis precedentul cumparat de la noi de la toyota. Tot asa mai mult la lucru si inapoi. Servisul cam 2 mii si ceva uneori, alteori 3 mii si ceva, depinde cit avea de schimbat. Si totdeauna imi zicea ca dupa ce iese din servis el stie ca n-o platit cei mai ieftini bani pe el, dar toate piesele sunt originale si ulei si filtre si tot si el e sigur pe masina lui ca el sotia si copilul merg intro masina care e in stare tehnica ideala. Nu l-am auzit niciodata sa zica ca cineva nu s-o purtat cum trebuie cu el, dimpotriva imi zicea ca sunt niste mecanici tare priceputi in servis care stiu si gasesc orice la Toyote. Da de prikoale care povestesti tu, ca tipa la toyota cineva te obijduieste, nafiga nu iei condica de sugestii de reclamatii, scrie jalobe daca ai probleme si rezolva, dar nu uita ca un dialog se face in 2. Asa-i, in Moldova uneori treb sa dai din coate ca sa-ti faci dreptate, si poate nici servisul toyota nu-i 100% ideal, dar comparatia cu servisul VW pur si simplu ii stupida si mincinoasa, sau neinformata. Eu spre exemplu cam in maxim 1 an planific sa-mi schimb masina pe una noua, si Toyota si Honda sunt primele 2 marci la care ma uit. Asa ca poate o sa-ti spun eu pe urma din proprie experientza cum e la Toyota :) Peace for all...
1
0
Valeriu
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 08:38
"sunt niste mecanici tare priceputi in servis care stiu si gasesc orice la Toyote" :)))))))
se pare ca lucrezi acolo, Vlad!
0
2
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 08:53
@Vlad: eu am vrut sa-mi iau acumuliator nou... ca de ma rog... am mers la dealerul oficial, ca orice "law abiding citizen"...

stii cit mi-au dat pretul pe un acumuliator?? 2900 de lei! si plus mi-au spus ca treb de curatzit droselinaya si inca nu stiu ce pe acolo, plus lucru, karoci na vsio pro vsio 3400 de lei... m-am scarpinat eu la ceafa, da zic hren s vami, na-va banii, puneti-mi acumuliator toyotovskii, CU GARANTIE JUMATE DE AN (apropo, era made in Cehia)...

peste o saptamana masina mea, din senin incepe sa zbiere signalizatia... ziua, in amiaza mare, a inceput sa zbiere fara s-o fi atins cineva... ma duc, deschid, incerc sa pornesc,nu merge... sun un cunoscut mecanic, si repejor a depistat ca e de la acumuliator... scoatem acumulatorul, si il verifica: s-a intimplat ceea ce TARE rar se intimpla -- perefazirovka, unde era plus, era minus, si trebuia minus, era plus...

scot eu acumuliatoru si merg cu cecul si factura la ei si le explic, iaca asa si asa... repet, acumulatorul avea vreo 2 sau 3 saptamini (ca vin ele suhozareajennye din uzina)... la care managerul pe service cu asa o ironie si cu asa un sarcasm se uita la mine si zice "да что вы говорите! эй ну май спуне..." cu atita flegmatism si apatie ca imi venea sa-i trintesc acumuliatoru cela in cap sa-i sara aerele... ca cica trebuia sa chem (tot de la ei) evacuatoru si sa aduca masina in service ei sa o verifice acolo... zic, iaca acumuliatoru, iaca factura, iaca garantia, da-ti-mi alt acumuliator! stateau si chicoteau acolo, dupa stoika ceea a lor, ca se uita si lumea la mine ca la felul 2...

cind am vazut cum vorbeau, am lasat acumuliatoru, si facturile si tot, m-am intors si am plecat... cu gindul, sa-si foloseasca acei 3 mii de lei a mei, cind nu li-or da pensia la batrinete...

zi si tu acuma, asa se procedeaza? cit de mic n-ar fi clientul, nu treb sa-ti bati asa joc de el...

si mi-am luat acumuliator cu 2 ANI garantie, de la MasterLux de pe muncesti cu 800 de lei... si ptifu ptfiu...
0
1
Vlad
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 09:01
@Valeriu, pentru informatie, sunt programist de profesie si lucrez in companie internationala IT in MD, asa ca precis nu lucrez in servis la Toyota :)
0
0
dima
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 09:02
Vlad eu nu am zis ca e mai bun, am zis ca a schimbat marca, iti spun simplu eu ii schimbam uleiul la toyota la fiecare jumate de an si costa 8000 lei (corolla verso 2005), inainte ca so vinda, compania de trade in ia spus sa treaca revizia tehnica, acestia de la toyota iau zis ca trebuie schimbate amotisoarele din fata, insa nu le aveau si culmea iau pus de la avensis si iau taiat ceva cu ferestraul ca ele sa incapa, asta numesti tu profsionali?
0
0
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 09:23
Stimate Igor, Centrul Toyota Chişinău "Continent" s-a autosesizat şi declară că ţine foarte mult la satisfacţia tuturor clienţilor săi, de aceea vă invită la sediul său, pe Str. Arborilor 17/1, şi este gata să vă asculte şi să vă asiste în rezolvarea oricărei dileme prezente sau trecute. Telefon de contact direct: 022-79-14-99.
0
3
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 09:41
Multumesc admin PA!

Dar, dupa cum am mai spus, le-am lasat atunci cecul, facturile pe acumulator si talonul de garantie si am plecat... Acuma sa merg la ei si sa le povestesc ce-a fost jumate de an in urma, nu cred ca are rost...
0
1
Valeriu
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 10:00
Multumesc si eu PA, dar acum cand problema e rezolvata, nu stiu ce rost mai are. Eu am cheltuit 2500 de lei degeaba, pentru a verifica tot felul de sisteme, pompe etc. pt ca ei cica nu puteau si m-au trimis la altii... Oare imi dau inapoi banii???
Problema era cat se poate de simpla, ceva gunoi in rezervor!
Pe de alta parte, cand citesc ce spune Igor ca a patit zic multumesc ca nu s-au apucat ei sa caute, ca imi mai stricau ceva...:))
0
0
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 10:20
Igor şi Valeriu, pentru a afla dacă se poate rezolva acum sau nu, trebuie să contactaţi distribuitorul la telefonul menţionat şi eventual să mergeţi pentru a soluţiona problema. Distribuitorul Toyota ne-a comunicat nouă dorinţa lor de a soluţiona orice "dilemă prezentă sau trecută", deci noi credem că o soluţie poate fi găsită şi apreciem şi gestul distribuitorului de a reacţiona prompt. Noi vă îndemnăm să comunicaţi la telefonul menţionat şi credem că în urma unei comunicări orice nemulţumire ar putea fi minimizată sau rezolvată complet.
0
1
Valeriu
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 10:22
Multumesc inca o data!
0
1
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 10:39
Valer, eu cred ca o sa trec ca mi s-a dus matinca liustra de la amortizatoru din spate... ca ini bate in kuzov cind bacu ii mai putin de jumate... la nipon o zis ca nu au in original, da' china eu nu pun pe masina...
0
0
Valeriu
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 10:57
Doamne ajuta Igor! Sa ne spui si noua cum a fost! Eu nu mai merg, pentru ca problema e rezolvata, masina merge perfect si nu vreau sa mai rascolesc in ea. Totusi consider ca un reprezentant oficial ar trebui sa aiba raspunsuri pentru toate intrebarile, dar nu sa te trimita la altii!
0
0
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 13:39
Baeti - eu cred 100 la 100 ce ati expus aici dar referitor la condica de reclamatii sa stiti ca ajuta. Cel putin la Olmosdon unde eu ma deservesc tre sa stii cum sa vorbesti cu ei si deja sa vezi ca se schimba atitudinea. Nu e asa mare tara noastra ca sa trateze clientii in modul necuvenit desi eu am avut cazuri. Eu de exemplu de fiecare data cer sa intru in boxa sa ma conving de fiecare neajuns si ferice de mine ca minimul de cunostinte il posed. Asa ca se poate de scris "jalobe" si mai mult ca atat se poate de scris si la un centru autorizat mai sus de ei regional de exemplu ...
Sper sa ajute! Si succes la drum !
0
1
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 13:40
Dar faptul ca sau autosesizat asta e chiar respect pentru ei !
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!