Noua generaţie Mercedes-Benz S-Class s-a lansat oficial în Moldova
20 Septembrie 2013, 13:54
Muzică clasică, interpretată la vioară şi violoncel. Gustări selecte, pornind de la delicii marine exotice până la bucate deoacheate din cele mai bune bucătării europene... Luxul şi eleganţa serii a fost completată de cogniacul francez de elită Hennessy, oaspeţii fiind întâmpinaţi cu cocktail-uri rafinate, iar iubitorii de tărie având posibilitatea să se delecteze cu rafinata băutură Hennessy în stare pură... O atmosferă aproape privată, de lumină lejeră, de intensitate moderată... Tabloul perfect pentru a dezvălui „cel mai bun automobil din lume” la Chişinău.
Aţi intuit, cu siguranţă, că vorbim de noul Mercedes-Benz S-Class, care a fost lansat oficial în Moldova ieri seară, în cadrul unui eveniment select, în showroom-ul Mercedes-Benz de
pe Calea Orheiului. La eveniment au fost prezenţi proprietari actuali şi potenţiali de modele Mercedes-Benz, dar şi pasionaţi ai mărcii. Au fost invitaţi şi proprietarii actuali de
generaţii precedente S-Class, pentru
ca aceştia să se convingă de
evoluţiile majore, aproape
revoluţionare, aduse de noua
generaţie a limuzinei germane.
Joerg Kappler, reprezentantul
Daimler, prezent la evenimentul din
Chişinău, s-a arătat fascinat de
nivelul la care este apreciată marca
Mercedes-Benz în Moldova şi de
showroom-urile de care
aceasta beneficiază, şi a
menţionat că noua
generaţie S-Class va
satisface aşteptările
celor mai pretenţioşi,
dar şi celor mai rafinaţi
viitori clienţi, adeverindu-şi
cu adevărat calificativul de
„cel mai bun automobil din lume”.
Admiraţia faţă de noul Mercedes-Benz S-Class putea fi citită pe feţele invitaţilor şi o puteţi citi şi Dvs. din imaginile acestei relatări. Cert este că noua limuzină a stârnit deja un interes imens pentru clienţii din ţara noastră,
mai multe exemplare fiind deja comandate şi aşteptându-şi livrarea la primii clienţi în aceste zile!

Noua generaţie S-Class porneşte în Moldova de la un preţ de 82,810 euro,
valabil pentru motorizarea S350 BlueTEC, cu ampatament standard. Aceeaşi motorizare, în versiune cu ampatament alungit, porneşte de la 87,580 euro.
PiataAuto.mdRedacţia PiataAuto.md
8
4,502
GALERIE FOTO (45 IMAGINI)
COMENTARII (36)
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 20 Septembrie 2013 - 14:07
3000 mai scumpa decit in germania )
0
1
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 14:20
@Eugen: costul transportului + asigurarea din germania in md
0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 20 Septembrie 2013 - 14:31
Igor, mai degraba sunt cele 10 000 de euro pentru vamuire.
0
1
Valeriu
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 14:40
ce sunt 3000 pentru cei care dau de la 90 000 in sus pentru asa masina? mai ales ca si pentru intretinere cred ca vor trebui sa dea frumushel in fiecare an.
E bine ca avem oameni bogati care deja sunt proprietari a asa masini, dar de ce nu este tara mai bogata? dar asta este alt subiect pentru alte site-uri!
0
1
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 14:48
Eugen, nu cred... orice dealer are discount-uri de la uzina... schema de obicei merge un procent discount de uzina (sa zicem 25% [care se transforma in marja dealerului]) si celalalt discount merge deja de la caz la caz, de la tara la tara, in dependenta de conditiile de devamare, ofertele concurentilor, cota de piata si etc... is multe oricum...

dar la urma diferenta de pret dintre tara producatoare si tara care a importat-o, ajunge la costul transportului (ca de obicei is firme de transport) si a asigurarii pe parcursul transportarii...
0
1
Junnior
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 15:05
nu asiguri fiecare automobil in parte la transportare,
dar asiguri camionul ce transporta acele 5-6-7-8 automobile.
0
1
Junnior
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 15:06
Eugen are dreptate,
aici vama joaca un rol mai important decit transportarea.
0
1
Valeriu
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 15:09
Cele mai ieftine sunt in SUA, preturile pornesc de la 68 500 euro! Asta cu toate ca nu e produs in SUA si tot se importa si presupun ca sunt si niste taxe vamale...
0
1
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 15:15
pai ce-am zis eu si ce ziceti voi...

eu am avut in vedere ca intr-un final, dupa ce se calculeaza discounturile de la uzina, tva-urile cu tot cu vama cu tot, diferenta de pret se rezuma in general la costul transportului si a asigurarii!
1
1
Junnior
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 15:23
tu singur ai inteles ce ai scris? :))
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 20 Septembrie 2013 - 15:25
Mie mi se pare totusi ca cauza principala sunt accizele. Daca te uiti la modelele mai mici, care pot fi echipate cu motoare pina la 3.0l, preturile sunt mai ieftine decit in Germania. Asta e un lucru firesc pentru o piata/economie in dezvoltare. Nu cred ca transportul si asigurarea joaca un rol important.

Valeriu are dreptate, In SUA Mercedesurile (presupun si alte marci) sunt mai ieftine decit in Germania, fiindca acolo pozitionarea brandului e alta fata de continentul european.
0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 20 Septembrie 2013 - 15:26
Igor, nu vazusem ultimul tau comentariu cind am scris
Acum am inteles la ce te referi
0
1
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 15:33
am impresia ca tu nu prea ai habar despre ce vorbesc eu aici
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 15:33
Anosta....la interior
3
1
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 15:34
Eugen, nu tie... da' la Junnior
0
1
brabus
Amsterdam, Olanda
la 20 Septembrie 2013 - 16:03
In toata lumea, showroomurile sunt organizate pentru a prezenta o masina, si la rindul lor oamenii sa se intereseze de marca anumita,,, da la noi lumea a venit ca sa manince , asta o spun toate fotografiile ))),,
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 20 Septembrie 2013 - 16:11
Nu arata rau dar.. Cica:"Cel mai bun automobil din lume" --- la capitolul "sisteme de asistare" si "lux" , poate da, dar nu si la altceva!!!
Si oricum, fiecare om are parerile sale, deci e greu sa numesti o masina " cea mai buna masina din lume"...
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 20 Septembrie 2013 - 16:15
Dar de fapt....aparitia lui W222 in MD, ar face posibila observarea a cit de trainic e construita, bortile sunt ajutorul nostru!
2
0
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 16:45
Robert> muzica clasica tot e anosta :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 16:51
Masina asta are o atmosfera atat de plictisitoare la interior, incat te face sa canti la violoncel :)) . Nu-i asa GRED ?
5
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 16:52
Nici Hi-tech nu este............dupa cum bine vedem lipseste head-up display-ul.
5
0
Vetrici
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 17:38
Robert. care mașină după părerea ta nu este anostră?
ca să știm și noi muritorii de rînd.
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 18:03
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 18:43
Cand neputinta isi spune cuvantul ...
Mai intai au furat stiinta de a face o masina. Apoi au furat tehnologia hibrida de la japonezi, fapt pentru care MBZ plateste si in ziua de azi pentru fiecare hibrid vandut. Acum si-au dat seama ca sunt bocna la masini de segment F si au lansat noul S class .

5
1
FIFA
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 21:07
PiataAuto, de ce crushka mednaia,,,cind fac login pun memoreazama si data viitoare iar tre sa fac login si asa de fiecare data nu memoreaza.............................???????????????//


brabus, tot asta am observat_______)))))))))))

blonda, ehhhh
0
1
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 22:49
Robert p-u tine este stirea = http://www.piataauto.md/Stiri/2013/09/Degustare-de-ceai-japonez-in-showroom-ul-Toyota-Chisinau/ ... ce cauti pe aici? :)
0
2
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 22:49
Mergi si lauda Toyota si nu critica MB ...
0
3
Igor
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 23:04
Gred, 100%! :)))) in timp ce pe orgheevskaya lumea serveste Hennessy, cu blonde si brunete in rosu, linga S-Class seara dupa job; la continent pe viaduct se bea ceai :)))
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 21 Septembrie 2013 - 13:05
@GRED nu mi-ai raspuns la un subiect : Astept raspunsul tau. Daimler dc nu a angajat 10 '' takumi '' ?
@Igor, tu du-te te rog , ia o revista '' auto '' si invata '' segmenturile '' masinilor. Cum mai sa compari un Volvo S40 ( care-i un sedan compact) cu Clasa C ( sedan mediu ) ? Tu esti sigur de ce spui ?

S40- segmentul C
S60 -segmentul D
S80- segmentul E

Deci daca vroiai sa pui lucrurile punct la punct, comparai un S60 cu un C....................penibil again.
2
1
Vetrici
Chişinău
la 21 Septembrie 2013 - 21:05
lăsați-l pe Robert să comenteze,
am fost chiar azi pe la Mercedes centru Chișinău și am rămas mască de noul S classe, este o mașină care stîrnește admirație, e o mașină pentru oamenii care știu ce își doresc de la viață sau mai bine zis la oamenii care au ajuns la un anumit nivel de viață.
fiecare mașină are segmentul său țintă, unele chiar nișa proprie, unii adoră mașinile Germane, iar alții TOYOTA.
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 Septembrie 2013 - 21:19
@Vetrici, OK foarte bine. Acelasi lucru iti zic sa faci si la Lexus, du-te si admira noul LS600HL President in realitate, apoi pune-te la un test drive cu amandou si pe urma nu o sa mai creada nimeni ca aberezi. Daca le poti si cumpara pe amandou, e si mai bine. Asa iti vei putea da seama care te-a lasat in drum din ele .Iti urez succes !
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Septembrie 2013 - 01:38
Bai lume!

Fiecare masina are atuurile sale. Fiecare are puncte forte si puncte slabe. Fiecare om urmareste la o masina ceva anume. Un om care vrea sa se deplaseze in confort maxim o sa-i placa S-Class, iar unuia care-i plac cursele de strada dupa 13 noaptea gen drag racing sau altele, NU O SA-SI IA NICIODATA ACEST S-Class.

Vetrici:
Mercedes S-class nu e pentru "omul ce stie ce vrea de la viata" sau care "a ajuns la un nivel anumit de viață". Asta sun cam asa :" Celelalte masini sunt pentru aia care nu stiu ce vor de la viata" -- ceea ce e o aiureala!
Sau, daca conduc un HOT ROD - nu stiu ce vreau de la viata, ce imi place, sau ce scop am eu in viata?? Asta in general nu are legatura cu masinile Vetrici !!!
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Septembrie 2013 - 01:40
Și pina la urma , desi masinile de lux nu-mi sunt la inima, as spune o minciuna daca as spune ca acest W222 arata rau...
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 22 Septembrie 2013 - 13:17
@Eugen0, asta vroiam sa-i zic si eu. Dar m-am lasat batut, fiindca nu va intelege.......am impresia ca o fi vre'un rusnac care nu intelege lb .romana desi comentariile sunt scrise de altii.
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Septembrie 2013 - 17:45
Robert:
I-am pus o intrebare la articolul cu "motoare turbo p/u Ferrari" , dar , ori ca nu a vazut, ori ca a uitat, ori ca nu stie - nu mi-a mai raspuns...
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 30 Septembrie 2013 - 18:35
Daca ar fi sa aleg intre limuzine, in functie de modul in care arata, as alege asa (descrescator):
1. Jaguar XJ
2. Lexus LS
3. Audi A8
4. Mercedes S-Class
5. BMW 7-series
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!