Premieră: Subaru BRZ Premium Sport, ediţie de lux a coupe-ului nipon
29 Octombrie 2013, 14:38
Pe foarte multe pieţe Subaru BRZ este poziţionat niţel superior faţă de o Toyota GT 86 pe scara ierahică, venind cu mai multe dotări standard şi mai multe opţiuni disponibile. Acum Subaru BRZ îşi va adjudeca fără drept de apel coroana superiorităţii, odată cu lansarea ediţiei BRZ Premium Sport.

La prima vedere, deosebirile la exterior sunt minime. Totuşi, acestea sunt suficiente pentru a contura alura unui model premium. Creat pe baza
versiunii nipone BRZ S, noul BRZ
Premium Sport s-a descotorosit de
spoilerul spate, a primit o culoare
albastră nobilă, foarte
consistentă şi a primit
corpuri ale oglinzilor de
culoare neagră. Tot
negre sunt şi jantele
de care a beneficiat
BRZ Premium
Sport.
Modificări mai
substanţiale pot fi
văzute la interior.
Aici şi-a făcut loc
o tapiţerie de piele,
care combină nuanţe de negru
şi maro. Pielea de pe scaune e
perforată, iar terierele au cusută
denumirea modelului pe ele. În
habitaclu se regăsesc şi sectoare
tapiţate cu Alcantara. Pedalele au
primit inserţii de aluminiu, planşa
de bord a primit inserţii de carbon,
iar butonul de pornire a motorului
are inscripţionat logo-ul STI pe el. Un
adevărat contrast pentru BRZ-ul puritan, dotat minimalist, cu bare
de protecţie nevopsite, disponibil pe unele pieţe!

Versiunea BRZ Premium Sport va fi disponibilă începând cu luna
decembrie în Japonia şi va avea un preţ echivalent cu aproximativ 22,600 euro. Doar 22,600 euro!
PiataAuto.mdIlie Toma
4
2,861
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (9)
501STL
Chişinău
la 29 Octombrie 2013 - 15:13
uuuu aparat,de as avea de ales intre sigla toyota si sigla subaru as alege subaru,nu sunt mari diferentile dar mie mai tare asta nji plasi,o masina aproape perfecta,o vreu :(((((
1
1
Igor
Chişinău
la 29 Octombrie 2013 - 15:32
din cite stiem, designul aici e facut de toyota.... de la subaru ii numa motoru opozitnyi si oleaca pe hodovaya
0
1
Valeriu
Chişinău
la 29 Octombrie 2013 - 16:33
Alifonso, daca vrei mai putin lumea sa te "laude", nu mai arata atata ura fata de anumite marci. Daca nu erau investitiile Toyota nu mai aparea masinika asta, asa ca bine ca impreuna au reusit ceva foarte bun. Cred ca se repeta succesul modelului Celica T 180 din 1990-1993, care a fost la fel de deosebita.
Am inteles ca degraba apare si un sedan pe baza aceluiasi model GT86/BRZ.
0
2
Igor
Chişinău
la 29 Octombrie 2013 - 16:36
da da da Valer, am citit si eu ca vor sa faca GT86 cu 4 usi... minunat concurent la seria 3, lexus is, c class si alte sedanuri cu zadnii privod :)
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 29 Octombrie 2013 - 17:00
@Igore mai pune mana pe o carte , GT86 cu 4 usi, se va bate cu compacte, in mare parte coupeuri compacte cu 4 usi , gen CLA de la Mercedes, nu cu clasele medii....penibil again (name ''shit'' Igor again).
3
1
Igor
Chişinău
la 29 Octombrie 2013 - 17:06
iar pute a tzygan pe site
1
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Octombrie 2013 - 20:53
Nu cred ca ar fi atit de bun cel ku 4 usi, insa BRZ imi provoaca fiori tokmai... o vreau!!! GT86 ii ceva altfel, BRZ are si o "iziuminka" precum toate masinile Subaru. Toyota se gindeste kum sa scoata bani, iar Subaru kum sa scoata lumea din minti dupa masinile lor! :-)
2
0
berta
Alba Iulia, România
la 30 Octombrie 2013 - 10:40
Oare cum reuseste Subaru sa scoata lumea din minti,cu masinile lor? Brz este un Subaru ,aproape 100%.Singurul lucru care este de la Toyota ,este injectia. Sunt doua injectoare. Unul pt.turatii joasa, iar celalalt injector este pt.turatii mari. Injectia Subaru are doar un singur injector. Cei de la Toyota au vrut o masina noua cu un centru de greutatate situat cat se poate de jos. Nu au avut un asemenea motor,dar cei de la Subaru au venit cu Solutia. Motorul antic , vechi si de demult (Toyota celica) este iesit de foarte mult din circulatie. Am citit ce s-a scris,dar nu reiese de nicaieri ce fel de motorizare are. Fara doar si poate, Subaru va pune si un motor turbo pe BRZ.Vazand ultimele modele de la Subaru,pot sa spun ca sunt pe drumul cel bun.Un Subaru BRZ turbo,habar nu am cu cine se va bate. Asta stie numai dragutzul de Rob...ne poate spune.El deja stie totul,dar niponii nu stiu inca.
Sanatate maxima!
1
3
Valeriu
Chişinău
la 30 Octombrie 2013 - 16:11
Celor care vor sa reduca rolul Toyota in dezvoltarea modelului:
Initial layout and design elements for the 86 were first shown in 2007 on the Toyota FT-HS concept car. The FT-HS had a front engine, rear-wheel drive layout and 2+2 seating, but utilized a V6 engine with hybrid electric assistance. In 2008 Toyota bought 16.5% of Fuji Heavy Industries, parent to Subaru.[3] Toyota, led by project leader Tetsuya Tada,[4] offered Subaru involvement in their sport coupe project, co-developing a new boxer engine known as the D4-S,[5] but Subaru rejected plans for further development of a rear wheel drive sports coupe due to their vehicle line-up predominantly offering all-wheel drive. Subaru's balk led the project to a six month halt before Toyota invited journalist and Subaru engineers to test a developmental prototype to demonstrate the capabilities of the platform. Following the test, Subaru agreed to become further involved in development.[6]
The new collaboration produced a new concept car in October 2009 at the Tokyo Motor Show, the FT-86. Smaller than the FT-HS, the design of the FT-86 was further refined by Toyota's ED2 design studio while the hybrid V6 engine was replaced by the new D4-S boxer. Subaru provided the chassis and gearbox for the concept car, basing it on a Impreza. The concept was painted Shoujyouhi Red, based on the backside of a Japanese Macaque.[7]
The following year, Toyota launched their G Sports line of aftermarket accessories, and showed the FT-86 G Sports fitted with G Sports performance parts. These included carbon fibre panels, a vented bonnet, rear wing, 19 in (48 cm) wheels, Recaro race seats, and an interior rollcage.[8] The D4-S engine also added a turbocharger.[9]
In 2011, Toyota and Subaru unveiled five near-production concept cars to show their progress with the project. The first, known as the FT-86 II Concept, was unveiled at the Geneva Motor Show in March 2011. ED2 refined the design of the initial FT-86, developing new front and rear fascias, and increasing the dimensions of the car by several millimeters.[10] At the same show Subaru unveiled a transparent silhouette concept car to show off the new D4-S boxer engine and display the "Boxer Sports Car Architecture".[11] Scion followed next in April at the New York Auto Show with the FR-S Sports Coupe Concept, co-developed with aftermarket tuner Five Axis.[12] Another semi-transparent Subaru, known as the BRZ Prologue, was shown at the Frankfurt Motor Show in September,[13] followed in November at the Los Angeles International Auto Show by the BRZ Concept STI, the first full mock-up of Subaru's version of the 86 with input from Subaru Tecnica International.[14]

Iata si link-ul daca vreti: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_BRZ
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!