Facelift pentru versiunea nord-americană a lui Toyota Camry
18 Aprilie 2014, 10:52
Toyota a adus la Salonul Auto de la New York versiunea împrospătată a sedanului Camry, destinată pieţei nord-americane. Spre deosebire de alte facelifturi aplicate de cei de la Toyota, cu modificări discrete, Camry a primit o împrospătare radicală, care a însemnat modificarea a peste 2,000 de componente ale maşinii! Până şi designul exterior înfăţişează un model
absolut nou, întrucât aproape toate piesele de caroserie au fost schimbate. De la versiunea pre-facelift a fost păstrat doar acoperişul, mânerele uşilor şi corpurile oglinzilor.
Partea frontală a primit blocuri optice mai agresive şi un calandru imens, în stilul fratelui mai mare Avalon.
Posteriorul lui Camry, însă, a primit blocuri optice mult mai apropiate de stilul celor de pe versiunea nord-americană a lui Corolla. Noua Camry are acum o prezenţă de maşină mai scumpă, cu un caracter mai dominant. Facelift-ul şi modificările pieselor de caroserie au adus şi o creştere a lungimii cu 45 mm, iar ecartamentul
a crescut cu 10 mm, pentru o manevrabilitate mai bună în viraje. De altfel, inginerii Toyota au recurs la rigidizarea suspensiei şi la sporirea rigidităţii torsionale a caroseriei totul pentru a transforma Camry într-un
sedan cu o ţinută de drum mult mai sportivă. Mai mult ca atât, americanii vor beneficia acum şi de o versiune cu un kit agresiv de design, numită Camry XSE, care va veni şi cu jante imense, dar şi cu un şasiu cu o doză şi mai mare de sportivitate.
Interiorul a primit un alt design al consolei centrale, cu linii de
accentuare a continuităţii acesteia spre tunelul central. De asemenea, a fost modificat designul cadranelor de bord, iar între acestea şi-a făcut loc, în sfârşit, un display color LCD. Cei de la Toyota menţionează că a fost îmbunătăţit considerabil şi confortul acustic de la bord, dar şi calitatea materialelor.
Gama de motoare a rămas neschimbată, fiind formată din propulsorul cu 4 cilindri în linie de 2.5 litri şi de V6-ele de 3.5 litri, cărora li se adaugă şi versiunea hibridă, care combină un electromotor cu un motor pe benzină de 2.5 litri ce funcţionează în ciclu Atkinson.
Chiar ca e o masina noua! Cu siguranta va fi in continuare cea mai vanduta in SUA, cu exceptia SUV-urilor traditionale americane Ford, Chevrolet si Dodge.
1
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 18 Aprilie 2014 - 12:26
Interiorul imi place.
1
1
Alex Sirbu
Chişinău
la 18 Aprilie 2014 - 13:09
eii, ce mai spuneti, stati sa vedem parerea lui Robert :D
1
3
FIFA
Chişinău
la 18 Aprilie 2014 - 13:24
Chiar imi place, nu are un design atit de futuristic ca acel lexus RX sau NX cum e corect, si nici atit de exagerat ca noul IS. Are unele implicari de la lexus in partea din fata, si parca e putin mazda 6 din urma, dar e prima camry care chiar imi place si exterior si interior. Pacat ca nu e si pe piata europeana. Foarte reusit.
1
2
Valeriu
Chişinău
la 18 Aprilie 2014 - 14:02
Moldovenii pot aduce orice pe piata europeana! :))