Premieră: Mercedes-Benz C-Class Estate
22 Mai 2014, 13:45
Mercedes-Benz C-Class este cel mai vândut model al constructorului german, iar versiunea break, apărută pentru prima dată în 1996, nu este o excepţie. Generaţia precedentă a C-Classului în caroseria break,
apărută în 2007,
a fost produsă în 400.000 de exemplare, iar mai mult de o treime au fost vândute pe teritoriul Germaniei. În timp ce Redacţia PiataAuto.md se află la bordul noului C-Class într-o
expediţie de excepţie, Mercedes-Benz prezintă versiunea break al acestuia - C-Class Estate, care va fi produsă la aceeaşi uzină germană din Bremen,
în timp ce vânzările vor începe în
luna septembrie a acestui an.
Noul Mercedes-Benz C-Class Estate a primit o siluetă elegantă şi un geam al hayonului aproape vertical, subliniind aspectul practic al modelului. Asemenea sedanului, break-ul va beneficia de versiune elegantă sau dinamică, care pot fi distinse prin barele de protecţie şi grila radiatorului.
În comparaţie cu predecesorul său, ampatamentul noului C-Class Estate
a crescut cu 80 mm (2840 mm), lungimea a crescut cu 96 mm
(4702 mm), iar lăţimea cu 40 mm (1810 mm). Gabaritele sporite au
sporit spaţiul la interior.
Astfel, pasagerii spate au primit 45 mm pe lungime pentru genunchi, iar volumul portbagajului a crescut doar cu 5 şi respectiv 10 litri cu spătarele ridicate sau coborâte - 490-1510 litri.
Cu toate acestea, caracterul practic al portbagajului a fost îmbunătăţit datorită hayonului acţionat electric şi al sistemului HANDS-FREE ACCESS, care automat deschide portbagajul, atunci când mâinile sunt ocupate.
Spătarele scaunelor spate acum pot fi rabatate prin apăsarea unui buton, iar rabatarea se face într-un raport de 40:20:40, faţă de 60:40 al predecesorului.
Datorită utilizării aluminiului (49% din structura totală), noul C-Class Estate este cu 65 de kg mai uşor decât predecesorul său, fiind şi cel mai uşor break din segment.

La fel ca şi sedanul, break-ul este dotat cu tot felul de sisteme de siguranţă şi atenţionare,
iar noul C-Class Estate debutează în premieră cu noul sistem Mercedes Connect Me, care vă va permite la distanţă să aflaţi starea vehiculului, sau cât combustibil mai este în rezervor prin intermediul smartphone-ului.
Motoarele diesel şi benzină, ce respectă normele ecologice Euro 6, sunt preluate de pe versiunea sedan şi sunt cu până la 20% mai eficiente faţă de generaţia precedentă. Astfel, noul C-Class Estate va dispune de propulsoare diesel cu puteri
cuprinse între 115 şi 204 CP,
în timp ce hybrid-ul diesel electric
C 300 BlueTEC HYBRID, dotat cu un diesel de 204 CP şi un motor electric de 27 CP, consumă doar 3.8 l/100 km şi emite doar 99 g/km de CO2. La rândul său, puterea versiunilor pe benzină variază între 156 şi 333 CP,
iar mai târziu va debuta şi versiunea
C 350 HYBRID, dotată cu propulsor
pe benzină şi un motor electric.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
4
3,363
GALERIE FOTO (36 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (25)
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 22 Mai 2014 - 13:52
Foarte frumos s-a primit break-ul.Bravo Mercedes!
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 22 Mai 2014 - 19:34
Ma doare capul si mintea...
1
1
Valeriu
Chişinău
la 22 Mai 2014 - 20:19
Design-ul acesta nu se potriveste deloc cu versiunea estate. Mai bine schimbau ceva, așa cum face Toyota cu modelele Verso.
4
1
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 22 Mai 2014 - 20:39
Mda aici sunt deaccord cu ultimele doua comentarii! Mie nu mi-au placut niciodata break-urile de mercedes si din pacate nici acesta nu face exceptie.
P.S. : Gusturile nu se discuta!
1
2
FIFA
Chişinău
la 22 Mai 2014 - 20:45
W204 si acest W205 imi plac , E clas oricare generatie nu miau placut estate, dar 204 si 205 imi plac.
1
2
GRED
Chişinău
la 22 Mai 2014 - 21:17
Nemtii gandesc altfel. Prefera estate.
Si asta arata bine! In realitate va arata si mai super.
2
5
FromMoldova
Chişinău
la 22 Mai 2014 - 21:56
avanturile sunt mai frumoase, universalurile nici la bmw nu sunt prea reusite.
1
2
Viorel
Chişinău
la 22 Mai 2014 - 22:09
Valeriu, pai cu Verso concureaza cu B-class (in varianta de 5 locuri), ambele sunt compact van-uri. Bine, optional Toyota ofera pe Verso si varianta cu 7 locuri, B-class nefiind disponibil intr-o astfel de varianta.
Referitor la C-class Estate, arata chiar foarte bine. Oricum din segmentul break-urilor nemtesti, luate in ordine, cele mai bine arata, dupa parerea mea:
1. Audi A4 si A6, Avant
2. Volkswagen Golf si Passat, Variant
3. BMW seria 3 si seria 5, Touring
4. Mercedes-Benz C-class, T-modell
5. Opel Astra si Insignia, Sports Tourer
6. Mercedes-Benz E-class, T-modell
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 22 Mai 2014 - 22:57
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Viorel
Chişinău
la 22 Mai 2014 - 23:37
Robert, cu aberatii te arunci tu pe site, gen ma doare capul si mintea etc, etc. Bun, si care-i targetul Toyotei atunci?
1
6
Robert
Bucureşti, România
la 23 Mai 2014 - 00:55
Pai asta nu este o intrebare de tzeapa unui om cu cultura automobilistica, ci a unui puradel de 8 anisori. Stii macar ce inseamna target ? Cauta pe ''goagăl'', dupa aceea iti voi raspunde. Toate cele bune !
5
0
Viorel
Chişinău
la 23 Mai 2014 - 09:08
Puradel de 8 anisori pari a fi tu. Eu nu te-am intrebat ce inseamna target, caci stiu foarte bine ce inseamna. Eu te-am intrebat la concret, care-i targetul Toyotei in viziunea ta? Intuiesc ca o sa-mi spui ca nah, targetul ei este de a oferi un produs fiabil si calitativ la un pret cat mai corect. Bine, nu neg deloc,in unele cazuri, la capitolul fiabilitate stau un pic mai bine ca concurentii. Si asta se explica prin faptul ca ei ofera, in unele cazuri, tehnologii mai putin complexe ca la concurenti. Dar mergand pe ideea asta, la fel o fac si chinezii cu toate modelele lor clonate, ofera calitate corespunzatoare la un pret adecvat, cu mici exceptii la capitolul fiabilitate. Si nu exagerez in privinta asta.
Ceea ce ii lipseste Toyotei, este calitatea materialelor la interior (datorita faptului ca economisesc foarte mult la acest capitol), care in majoritatea cazurilor, iti sugereaza ideea de low-cost. Asta si este, in opinia mea probema lor. De-ar sta la acest capitol cum stau germanii, ar fi minunat.
Si ca sa inchei discutia, ambele curente automobilistice, cel german si cel japonez, au ceva de invatat unii de la altii. Germanii ar trebui sa invete de la japonezi cum sa produca motorizari si trasmisii cat mai fiabile, iar japonezii cum sa produca interioare de calitate.
1
4
501STL
Chişinău
la 23 Mai 2014 - 10:14
Viorel cel mai bine sa nu il observi pe obsedatul asta de MAFIA,si sa fie cel mai bine asa,sal lasam in liga lui de incopmpetenti si destramati mental,altfel nu scapi de mucegaiul de NEDELCU.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 23 Mai 2014 - 12:16
Baii, ''targetul'' Toyotei ( noteaza pe o foaie ca vad ca nu stii ), este acela de a vinde masini ca volum mare , in cantitate mare, de asta se si incadreaza in liga marcilor de volum. Mercedes vinde masini in cantitate mica, dar premium, deci comparatia ta de mai sus e de prisos. .........

Calitatea materialelor de la bordul Toyotelor este mult peste media '' masinii poporului'' ( VW in cazul de fata ) , cred ca ai uitat de Avalon, Royal Crown, Sequoia, Tundra, LC 200, LC150 etc, Fii mai atent inainte sa arunci aberatii cu atata enormitate.
5
1
Viorel
Chişinău
la 23 Mai 2014 - 15:12
Majoritatea modelelor enumerate de tine sunt predestinate pentru piata interna (japoneza) si asiatica, sau piata americana, cu exceptia LC 200 si LC 150. Deci sa nu comparam ce vinde Toyota pe alte piete si cu ce vinde pe piata europeana.
0
4
Robert
Bucureşti, România
la 23 Mai 2014 - 15:33
Viorele draga, modelele enumerate de mine mai sus se vand si in RO sub aripa concesionarul Dom -Automobile ..... iarasi ai aruncat inca o aberatie fara sa cauti pe ''goagle''

Uitasem de tovarasul a lu' Aspirina alias Alifonso ( ce vremuri ) cu el maica-sa a avut mai mult timp sa-l educe decat cu fratele cel mare si mai pr0$+T.
4
0
Viorel
Chişinău
la 23 Mai 2014 - 22:19
Bun, si Dom-Automobile vinde doar FJ Cruiser, Tundra si 4Runner. Modelele astea, aduse din America, se vand si la noi, la diferiti dealeri, numai ca oficial (de catre reprezentanta Toyota) ele nu se comercializeaza nici la noi, nici in Romania.
Apropo, nu-i tin apararea lui Alifonso, dar nu uita si de vremurile alea cand te aruncai pe acest site cu asocieri de genul proprietarii de BMW si Mercedes sunt manelisti etc. etc. Or, aceste asocieri (mai bine zis aberatii) nu sunt valabile pentru noi, cetatenii din Republica Moldova. In Romania poate asa stau lucrurile, dar in Moldova nu-i chiar asa.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 24 Mai 2014 - 00:16
Din nou spui ce vrei tu, cand eu am zis clar ca Dom -Automobile vinde orice model creat pt SUA sau Occident. Chiar si Wiesman, Tesla , Morgan, Acura, Lincoln, nu numai modele Toyota. Inca odata iti cer sa te documentezi inainte sa arunci aberatii nesavuite pe site. Nu vreau sa te superi pe mine, dar spui niste lucruri ireale.

Cat despre ultimul pasaj : Ca sunt valabile ca nu, problema este ca marcile acestea au reputatia patata fara prea mari ezitari, asa ca degeaba vii tu cu argumente, gen in MD ''nu-i chiar asa'' .
2
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 24 Mai 2014 - 01:06
Care reputație pătată? Maneliști sunt numai în România,așa că nu scrie prostii pe aici,și dacă la voi persistă problema asta,nu înseamnă că în toată lumea.
1
2
Igor
Chişinău
la 24 Mai 2014 - 10:47
nu nu nu... nu hraniti troll-ul... lasati-l sa se zbata in convulsii de durere ca nu-l baga nimeni in seama
1
4
Robert
Bucureşti, România
la 24 Mai 2014 - 22:51
Igor....ma simt flatat.....atata atentie din partea unui pietar. Puisor, observ ca ti s-au stricat rosiile pe taraba, nu-i problema zambeste e doar sambata, luni te vei lecui cu siguranta dupa vodka de 4j de grade .
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 24 Mai 2014 - 22:56
@VW , reputatia acestor brand-uri nu este patata numai de majoritatea care le conduc si se cred ''piloti de F1'' intr-un 1.9 TEDEI , sau ''BluMousan'', arzand-o pe manele , ci de finantistii care trag corzile in spatele unei maltraseli colosale ''imbibate'' cu o politica ''calculata'' ca la carte. Probabil nu stii dar acum in timp ce noi ne contram aici, ei ii freaca mainile de bucurie ca au mai pacalit un client cu ''marfa'' de calitate indoielnica, dar cu ''ambalaj'' curat.
3
0
Igor
Chişinău
la 25 Mai 2014 - 02:13
mori! in chinuri groaznice!
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 25 Mai 2014 - 12:41
Comentariu şters de redacţie.
Robert
Bucureşti, România
la 25 Mai 2014 - 12:41
Comentariu şters de redacţie.
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!