Noul Subaru WRX STI se lansează în Japonia cu mai multă putere!
25 August 2014, 09:01
Atunci când a ajuns pe piaţa americană, noul Subaru WRX STI şi-a anunţat o putere de 305 CP şi 393 Nm,
izvorâtă din motorul boxer turbo de 2.5 litri, dotat cu turbină twin-scroll. Acelaşi motor a fost „dresat” pentru lansarea ulterioară pe piaţa europeană, reducându-şi puterea la 300 CP, dar crescându-şi în schimb cuplul maxim de la 393 Nm la 407 Nm.
Acum a venit şi momentul
marii lansări a lui WRX STI chiar
la el acasă, în Japonia. Şi se pare că fanii niponi se vor bucura de cel mai delicios Subaru WRX STI, întrucât în Japonia noul model nu mai primeşte motorul boxer de 2.5 litri, ci unul de 2.0 litri, turboaspirat până la standardele de motorsport, după cum afirmă chiar inginerii Subaru! Astfel, deşi motorul
nipon are o cilindree mai mică, acesta va dezvolta o putere mai mare, de 308 CP la 6,400 rpm, cu un cuplu maxim de 422 Nm la 4,400 rpm! Subaru ne asigură că noul motor e o bijuterie
inginerească, un exemplu al
perfecţiunii şi preciziei maxime, la
performanţei savuroase şi al fiabilităţii legendare Subaru! Mmm.. sună prea tentant!
Un asemenea caracter sportiv putea fi cuplat doar la o transmisie manuală, şi Subaru a pregătit una, cu 6 trepte şi ranforsări multiple, ca să asigure
capacitatea de menajare a unei
asemenea puteri. Evident, puterea este transmisă mai departe tuturor celor patru roţi prin intermediul
unui sistem simetric de tracţiune
integrală.
PiataAuto.mdIlie Toma
4
2,569
GALERIE FOTO (16 IMAGINI)
COMENTARII (4)
dima
Chişinău
la 25 August 2014 - 12:30
Subaru STI acum se va vinde mai bine, concurenta directa nu are, Mitsubishi EVO nu se mai produce, dar si arata mai "urban" decit versiunea trecuta!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 26 August 2014 - 09:02
Dima : EVO se vinde in continuare in Europa.

Per ansamblu arata indraznet, la partea de motorizari nu se pune problema ca-l rezolva imediat baietii de la Exelixis Motorsport Romania , si de la 300 il va urca la 1000 HP sau chiar mai mult.
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 26 August 2014 - 16:30
"Bijuterie inginereasca"... - mi-a placut mult kum suna! Intr-adevar e o "turbaciune" ce nu are rivali, a avut unul pe masura insa a cedat pina la urma, ma refer la EVO!!! Traiasca FujiHeavyIndustries !!!
0
1
berta
Alba Iulia, România
la 26 August 2014 - 21:54
Motor de 2 litri si peste 1000 hp.Engage! Esti bolnav,cretzoiule!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!