Aston Martin Lagonda – primele imagini
8 Septembrie 2014, 12:24
Aston Martin a decis să reînvie brandul Lagonda, care va fi poziţionat asemenea brandului Maserati pentru Ferrari. Primul model va fi sedanul
Lagonda, construit de subdiviziunea exclusivistă „Q”, special pentru piaţa din Orientul Mijlociu.

Numindu-l cel mai rafinat super-sedan din lume, britanicii au exagerat un pic.
În primul rând, designul inspirat din modelul Aston Martin Lagonda din 1976, a adoptat aceleaşi proporţii
neordinare, care îi îngreunează silueta ştirbind-ui din rafinament. Pe de altă parte, partea frontală arată foarte sofisticat şi agresiv.
În al doilea rând, fiind bazat pe modelul Rapide S, folosind platforma VH din aluminiu şi un V12 de 6.0 litri de serie, ce dezvoltă 560 CP (630 Nm), Lagonda nu poate fi numită o maşină dinamică.
Dar se zvoneşte că sub capotă se ascunde acelaşi propulsor, puterea căruia a fost crescută la 600 CP,
ceea ce i-ar atribui o acceleraţie
demnă de la 0 la 100 km/h – în jur de 4.2 secunde. Cu toate acestea, Lagonda va fi mai spaţioasă şi mai luxoasă decât Rapide, deşi ultima
afirmaţie nu o putem dezbate neavând poze cu interiorul. Dar judecând după una din pozele oficiale, interiorul va fi preluat fără prea mari schimbări de pe modelul Rapide.
În momentul de faţă prototipul Lagonda trece o serie de teste în Oman, unde temperaturile ating valori de 30-50
grade Celsius. Testele totale vor cumula mai mult de 22.500 kilometri,
până vor începe vânzările modelului în Orientul Mijlociu. Noua Lagonda va fi produsă într-un număr de aproximativ 100 de exemplare, livrările cărora vor demara în 2015.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,603
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
COMENTARII (27)
Petru Amihalachioaie
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 12:35
Numai 22.500 km de testari? Nemtii nu fac mai mult?
0
0
salaria
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 13:10
@Petru Amihalachioaie: cred ca e doar un segment de testari..
Nu prea cred ca se vor rezuma doar la acesti 22.500 km.. Citroen C-Elysee are cifre cu 6 zerouri... :)
0
0
Petru Amihalachioaie
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 13:52
Daca nu ma gresesc (vazusem un video) pai Audi testeaza pana la 1 mln de km.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 13:54
Ei......chiar credeti și voi in toate cifrele astea....
Nemtii testeaza mai mult ca stiu ca se strica... :D
4
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 13:58
Am un cunoscut, si-a cumparat X3 F25 ...din 2012.
Dupa 18000km S-A STRICAT TURBINA - TURBINĂ PRODUSA ÎN GERMANIA.
Bine ca inca era pe garantie. Trebuia sa dea 42000 lei pe turbină
2
0
Igor
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 14:31
asa, si? si eu am un cunoscut care si-a luat corola noua... si i s-a dus cutia dupa 10000! S-A STRICAT CUTIA PRODUSA IN JAPONIA! bine ca era pe garantie...
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 14:33
Daada, exact....a mers un prost care uita sa apese pe ambreiaj .........
Una e sa cumperi un X3.....alta e sa cumperi o.....Corolla.....Simti diferenta de pret ??
A dat pe X3 peste 30 mii euro...
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 14:36
Sh inca o fishka MARCA BEMEVE .......
Intri pe bmw.md deschizi BMW X3 2.0d ....consum oficial urban: undeva peste 6 litri la suta..
Asta zice mai jos de 9 litri urban la suta...n-o poate scoate
1
0
Igor
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 15:06
pt ca pe site is date din uzina... unde-s conditii ideale... temperetura motorului, presiunea atmosferica, temperatura aerului etc etc... plus, combustibilul lor ce calitate are... eu cind ma duc in rominia, si merg pe motorina lor, pe traseu 4.5 la viteza medie de 70 km/h... la noi mai jos de 5.1 -- 5.2 n-am avut niciodata... si merg DOAR pe efix
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 8 Septembrie 2014 - 15:07
Inseamna ca prietenul ala a lui' Igor ori era batut in cap, ori ''meserias'', si eu pot strica o cutie de viteza manuala daca vreau , nu la o masina de 10 mii ci la una cu doar 100km rulati . E foarte usor sa o strici daca esti dement si suferi de mania crizei la volan. Oricum Aston ii ''da clasa'' lui S class ca design.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Septembrie 2014 - 15:07
Inseamna ca prietenul ala a lui' Igor ori era batut in cap, ori ''meserias'', si eu pot strica o cutie de viteza manuala daca vreau , nu la o masina de 10 mii ci la una cu doar 100km rulati . E foarte usor sa o strici daca esti dement si suferi de mania crizei la volan. Oricum Aston ii ''da clasa'' lui S class ca design.
2
0
Igor
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 15:07
si apropo de stricat, Jeni, eu incercam sa-ti spun ca ORICE masina se poate strica... de asta si ti se da garantia... ca masina sa-si arate toate "детские болезни" din uzina... si pe urma sa mergi fara probleme... da de stricat, orice marca se poate strica...
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 15:51
Igor......tăț așă zîc....ca iaca...acolo is alte conditii...
Blea...daca ei stiu asta - atunci lasa ca la consumu indicat in test sa mai adauge 2-3 litri la suta, și sa-l scrie pe site.....
Sau ei vapse nu știu ce e asta "statistica" ...sa analizeze consumu REAL si cel din testele lor și sa vada care e diferenta medie...2 litri, sau 4 litri sau 3 litri, la suta.....

Iaca la mine Legacy are aproape 70000km și nu ni so stricat....
Unicu lucru care a fost schimbat: ambreiaju la 50000km (ș asta deatita ca mașina din 2009 pana in vara 2011 o șăzut numa) și parbrizu, ca suspensia e mai "sport" da borți avem...
ALTCEVA - NICĂ N-AM SCHIMBAT !!!!

Prin cite borți am mers cu dinsa...și au mai fost cazuri, cind din intimplare mai "trasnem" , ca uneori te feresti de una si dai in alta... SUSPENSIA E MORTALA...Motoru - ideal, cutia -
Ideala, Turbina - niș o problema.
Repet: 70000km are masina.
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 15:54
Ș nu-i turbina prastaia acolo...cap ai spune ca iaca, la BMW turbina era mai sofisticata ș acolo este ce sa se strice.. NUU !
VTG - Turbina cu geometrie variabila.
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 15:56
Ș vorbesc de o masina construita in 2009.........nu in 2012.
1
0
Igor
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 16:14
Jeni, tat shii dupa 2012 is evro 5 deam... turbine is 2... una vgt si una fixata... catalizatoru si dpf-u tot is mai complicate... egr-u vabshe ii strashnishie cum arata... si chiar sh forsunshili is mai "slabe" la solearca de calitate proasta... la aestea noi, prosto is mai multe elemente care se pot strica...

referitor la consum si la cifre care le scriu: daca eu scriu ca 10 litri de solearca 2.0 dizeli, si 10 litri de benzina 2.0 benzin... e clar ca as imi iau benzin :) cine ar mai cumpara dizeli, daca au acelasi consum ca si benzina?

da referitor la a ta, hai si ai sa ajiunji la 170 000 mii...
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 16:37
La mine Legacy tot e EURO 5 :) :)
X3-u nu e Twin Turbo...e 2.0 diesel single turbo 184CP :) :)
De ce sa ajung la 170000km ??
Eu am vorbit de Legacy 2009 vs X3 2012 ..
La bmw la 18000km i-o cazut turbina
La legacy care are 70000km - nu so stricat nica
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 16:40
Referitor la consum...nisodata un 2.0 benzina, n-o sa consume tot atit cit un 2.0 diesel.

Eu am zis: lasa sa FACA STATISTICA, sa vada cit obtin ei in testele lor, ș cit consuma real, sa vaa diferenta intre ele...ș la urmatoru test...daca in testu lor ei au 6,5 litri....lasa sa mai adune inca x litri/suta (reiesind din statistica) și sa scrie pe site, un consum APROXIMATIV de cel real. Eu asta am zis.
ȘI LA BENZINA, Ș LA DIESEL.
1
0
Valeriu
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 16:46
Despre Lagonda mai zice cineva ceva?... ;)
0
1
Petru Amihalachioaie
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 17:37
@Valeriu, la mine Matiz-ul tot nu s-a stricat la cei 28000 km, dar nu zic ca-i mai bun sau mai rau ca un BMW, sau Toyota sau ce-o mai fi acolo. :D
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Septembrie 2014 - 17:37
Bai deci ma dor ochii ce gramatica are Igor ......... ma intreb daca o fi luat bacul :D
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Septembrie 2014 - 17:37
Bai deci ma dor ochii ce gramatica are Igor ......... ma intreb daca o fi luat bacul :D
2
0
Igor
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 18:03
Robert, repet: am absolvit Colegiul National "Nicu Gane" din Falticeni! Si Politehnica din Timisoara. Asa ca inca odata te rog sa ma lasi cu gramatica ta. Multumesc anticipat!
0
2
Igor
Chişinău
la 8 Septembrie 2014 - 18:04
Legacy e euro 5? ciota nu cred
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Septembrie 2014 - 18:50
Cauta......2009 Subaru Legacy 2.0td , daca nu ma crezi.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Septembrie 2014 - 22:13
Mey pai atunci e ''nasol'' daca ai studiat la o scoala 100% romaneasca iar dezacordurile pe care le faci isi fac cateodata simtita prezenta. Cel putin acum te-ai straduit sa scrii un comentariu corect si fara greseli. Bravo. Vezi ca se poate ?

Bun si acum sa revin la acest splendid Aston Martin Leopard, pardon Lacusta, pardon Lagonda, nehh ca ma balbai iar: Ma intreb daca kit-ul de ambreiaj este tot chinezesc :D
0
0
Roman
Chişinău
la 9 Septembrie 2014 - 12:52
E un lucru stiut si acceptat, in linii generale marcile japoneze is mai fiabile decat cele nemtesti. Dar nu pretuim noi automobilele doar pentru fiabilitate, desi personal conduc un CRV 2.2 I-dtec, nu mi-ar da niciodata in cap sa neg ca un Merc ML sau un X5 ii mai confortabil sau mai placut la condus... Detii un Merc/BMW/Audi - tre sa ai bani sa-l deservesti, eventual daca e la maina a 2-a sa ai rezerva de bani...
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!