Premieră: Noua Honda CR-V facelift
22 Ianuarie 2015, 17:40
Prezentată sub forma unui „prototip” la Salonul Auto de la Paris, noua Honda CR-V facelift a fost dezvăluită în versiunea de producţie, care va debuta
cel mai probabil la Geneva. Odată cu lansarea primei generaţii în 1997, modelul CR-V a reuşit să
găsească
peste 750.000 de proprietari,
iar 50.000 de maşini au fost comercializate doar pe
parcursul lui 2014!
Noua Honda CR-V facelift în cea de-a patra generaţie vrea să sporească şi mai mult vânzările, iar pentru
aceasta, ea a căpătat un
aspect împrospătat, adaptări
la partea tehnică şi tehnologii
noi. Partea frontală a devenit
mai îndrăzneaţă.
Aici a apărut noua bară de
protecţie frontală, noua
grilă a radiatorului şi noile
blocuri optice cu contur
LED.
Posteriorul a primit modificări discrete, printre care noile blocuri optice cu tehnologie LED, o inserţie cromată şi bara de protecţie retuşată. Aceste schimbări au dus la mărirea lungimii cu 29 mm. Odată cu facelift-ul, Honda CR-V a primit jante noi de 17 şi 18 inch.
La interior schimbările s-au rezumat la noi tapiţării şi inserţii şi un nou sistem multimedia Honda Connect cu display de 7 inch, care este compatibil cu smartphone-urile, bazate pe sistemul Android 4.0.4. Inginerii niponi au optimizat suspensia pentru un
confort şi o manevrabilitate
sporită (ecartamentele s-au
mărit cu 15 mm), iar confortul
acustic a fost îmbunătăţit cu 6%.
Noua Honda CR-V facelift vine cu un sistem unic în lume - Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC). Acesta poate prezice comportamentul altor automobile, care pot intersecta banda şi crea situaţii de accident,
astfel, sistemul intuieşte ceea ce este pe cale să se întâmple şi ajustează viteza la condiţiile de trafic. Acest sistem utilizează nu numai radarul,
dar şi o cameră, instalată în regiunea oglinzii retrovizoare din interior.
Sistemul de frânare automată
la viteze mici este standard.

Gama de motoare constă din 3 motorizări, care se conformă
normelor ecologice Euro 6.
Propulsorul de bază este acelaşi 1.6 i-DTEC de 120 CP şi 300 Nm, testat de noi pe versiunea pre-facelift, care vine doar în combinaţie cu tracţiune faţă şi cutie manuală cu 6 trepte. Acelaşi propulsor 1.6 i-DTEC, dar cu 160 CP şi 350 Nm la activ vine în combinaţie cu tracţiune integrală şi ţine să înlocuiască precedentul diesel de cilindree mai mare – 2.2 i-DTEC.
Cuplat la transmisia manuală în 6 trepte, acesta consumă doar 4.9 l/100 km şi emite doar 129 g/km. Acesta vine şi în combinaţie cu noua cutie automată în 9 trepte, care ridică consumul la 5,2 l/100 km, care este fenomenal pentru un SUV cu tracţiune integrală şi cutie automată!
Benzinarul de 2.0 litri (155 CP şi 192 Nm) a fost adaptat la noile norme ecologice, dar în continuare va fi disponibil cu cutia automată în 5 rapoarte.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
2
3,677
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (1)
Roman
Chişinău
la 26 Ianuarie 2015 - 15:53
Interesant si binevenit updade, cat vizual atat si pe partea tehnica. Necesitatea de folosire a unui 1.6 bi-turbo (ceea ce nu cred ca a fost mentionat in articol) in locul precedentului 2.2 i-dtec este impusa de normele ecologice EURO 6; honda foloseste un sistem "pasiv" de neutralizare a particolelor, fara aditivi gen ad-blue - motorul 2.2 nu satisface cerintele...
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!