Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

BMW X4 trece pe la tunerul LIGHTWEIGHT după mai multă performanţă

6 August 2015 - 15:40
Denis Godorozea
BMW X4 trece pe la tunerul LIGHTWEIGHT după mai multă performanţă
Producătorii auto se străduie să conceapă crossover-uri care la exterior pretind a fi tot-terenuri, deşi sunt utilizate mai mult în oraşe şi pe asfalt neted. Tot ei creează nişe de SUV-uri cu alură mai „sporty”, în timp ce atelierele de tuning le aduc sportivitatea la nivel de sport-car!

Un exemplu elocvent poate fi aşa numitul „SAC” (Sport Activity Coupe), BMW X4, care a trecut pe la tunerul german LIGHTWEIGHT după mai multă performanţă.

Versiunea diesel de top, X4 xDrive35d dotată cu un propulsor de 3.0 litri cu 6 cilindri în linie, primeşte o unitate de control adiţională marca

LIGHTWEIGHT care măreşte puterea de la 313 CP la 375 CP, în timp ce cuplul maxim sare de la 630 Nm la 700 Nm!

Mai mult decât atât, datorită acestei unităţi de control este scos limitatorul de viteză, ceea ce a permis mărirea vitezei maxime de la 247 la 280 km/h! Recunoaşteţi, pentru un SUV diesel sunt performanţe de invidiat!

Pentru că compania poartă denumirea LIGHTWEIGHT ceea ce din engleză înseamnă „uşor”, specialiştii germani au utilizat materiale uşoare pentru ai conferi lui BMW X4 un „look” mai agresiv. Printre acestea se numără fibra de carbon, din care este executat difuzorul şi spoilerul spate, dar şi corpurile oglinzilor retrovizoare. Splitter-ul faţă, care imită acelaşi element de pe BMW M3/M4, a fost executat din plastic obişnuit. Totuşi, dacă e să ne uităm mai îndeaproape, vom observa mici imperfecţiuni la elementele executate din fibră de carbon…

Exteriorul este completat de culoarea mată a caroseriei, ţevile duble de eşapament, suspensia sport cu amortizoare Bilstein care coboară garda la sol cu 30 mm şi jantele Hartge Classic 2 „încălţate” cu cauciucuri de performanţă Michelin Pilot Super Sport cu dimensiunea 245/35 ZR21 pe puntea faţă şi 265/30 ZR21 pe puntea spate.

Interiorul lui X4 a fost căptuşit cu Alcantara, dotat cu pedale din aluminiu, iar în locul unei prize centrale al sistemului de ventilare a fost incorporat un display pe care sunt afişate diferite date, inclusiv datele celei mai mari viteze atinse sau cele mai bune timpuri al acceleraţiilor de la 0-100 km/h, 0-200 km/h şi 80-120 km/h. Şi la interior putem observa unele inperfecţiuni, chiar şi aşa, cei de la LIGTHWEIGHT cer pentru exemplarul în cauză 88,000 euro. Cum credeţi, se merită?
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (24 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter