Infiniti prezintă noul QX60 facelift şi noi propulsoare pentru Q50
16 Decembrie 2015, 13:09
La Salonul Auto de la Detroit cei de la Infiniti vor dezvălui în premieră noul Infiniti QX60 facelift, dar şi sedanul Q50 care a primit noi propulsoare. După facelift SUV-ul nipon QX60 vine cu noi blocuri optice LED, noi bare de protecţie şi noi jante.
Interiorul primeşte schimbări subtile, în mare parte materiale mai calitative şi moi cu o gamă de culori mai modernă. La interior se regăseşte şi noul schimbător al variatorului. Confortul la bord a fost sporit datorită izolării fonice mai bune, suspensiei revizuite, sistemului de climatizare îmbunătăţit şi porturilor adiţionale USB. SUV-ul a mai primit şi sisteme de siguranţă activă, precum Backup Collision Intervention, Forward Emergency Braking şi
Forward Collision Warning.

Sub capota noului Infiniti QX60 facelift se va regăsi V6-le de 3.5 litri (265 CP şi 336 Nm) sau propulsia hibridă care combină un propulsor de 2.5 litri în 4 cilindri şi un motor electric pentru un total de 250 CP şi 329 Nm.
Ambele motorizări sunt cu traciune faţă, în timp ce opţional se poate
avea şi tracţiunea integrală.
Ceea ce ţine de sedanul Infiniti Q50, acesta primeşte un nou propulsor V6 twin-turbo de 3.0 litri din seria VR (nume de cod VR30) care oferă 300 CP (400 Nm) sau 400 CP (475 Nm).
Noul propulsor va înlocui unitatea de 3.7 litri V6 aspirată natural din seria VQ şi va fi cu 6.7% mai eficient. Pe lângă noua unitate cu care vor fi dotate
modificaţiile Q50 Sport (Q50S), Infiniti Q50 mai oferă un benzinar turbo de 2.0 litri (208 CP şi 350 Nm) şi un diesel de 2.2 litri (168 CP şi 400 Nm), acestea fiind de provinienţă Mercedes-Benz.
Mai este oferită şi versiunea hibridă care combină u benzinar V6 aspirat natural de 3.5 litri şi un motor electric pentru un total de 360 CP. Toate motorizările sunt combinate cu transmisia automată în 7 trepte. Modelul Infiniti Q50 mai primeşte şi
sistemul Drive Mode Selector (DMS), cu ajutorul căruia se pot schimba regimurile de condus - Personal, Standard, Snow, Eco, Sport şi Sport+.
Noua direcţie adaptivă Direct Adaptive Steering lucrează în combinaţie cu sistemul Active Lane Control, pentru a
menţine maşina în bandă daca acea deviază din cauza denivelărilor sau vânturilor laterale. Acest duet va lucra mai simţitor atunci când Infiniti va lansa sistemul condusului autonom.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,099
GALERIE FOTO (19 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!