Domnule van Meel, vedem aici o ofensivă impresionantă de produse BMW M, şi mă refer, desigur, la M2 Coupe şi la M760Li. Îmi face din ochi îndeosebi sportiva asta compactă, pe nume M2! Este ea noua maşină de vis a tuturor fanilor BMW, care să le facă cel mai mult din ochi?
Nu a tuturor, dar cu siguranţă a multora dintre ei! Noi suntem, totuşi, convinşi, că dacă-ţi place un M3, îşi va plăcea un M3 şi mai departe, dacă-ţi place un M4, vei rămâne în continuare fanul lui M4, şi tot aşa până la X5M sau X6M, iar cu noul M2 noi oferim un model multor oameni care-şi doresc un model superperformant de exact aceste dimensiuni. Va fi, deci, maşina visului pentru fanilor BMW care aşteptau această maşină, şi sunt foarte mulţi!
Aţi anticipat o întrebare în care doream să mă refer la M3 şi M4. Fiecare nouă generaţie a acelor modele devine un pic mai mare, un pic mai lungă, iar acum M2 pare maşina mai compactă şi mai agilă. Credeţi că el ar putea fura din clienţii modelelor mai mari M3 şi M4?
Nu, pentru că vorbim de o poziţionare complet diferită a modelelor. Dacă ne uităm la M4, cu toate posibilităţile lui de personalizare, cu tot confortul oferit de ampatamentul mai lung, spaţiul interior, echipări, atunci M2 pare un model absolut spartan şi puritan în raport
cu M4. M4 este o maşină mult mai pregătită pentru a adăposti cel puţin două persoane la bord, este mai adultă dacă vreţi, în timp ce M2 este tânăr şi sălbatic. Şi n-aş vrea să pun în aceeaşi tabără M3 şi M4, pentru că se simt, totuşi, foarte diferit, iar atât M3, cât