Premieră: Noul Hyundai i30
7 Septembrie 2016, 17:23
Pe lângă noul Hyundai i10 facelift, producătorul coreean va dezvălui la Salonul Auto de la Paris și noua generație Hyundai i30.
Noul i30 vine cu un design mai strict, cu un calandru de tip „cascadă” coborât, blocuri optice față agresive,
care vor fi disponibile și în versiune full-LED, o siluetă dinamică accentuată de capota lungă și un
posterior un pic prea aglomerat cu detalii inutil poziționate. Totuși, noul i30 are un aspect straniu și nefinisat.
Designul interiorului este mult mai interesant și plăcut ochiului, datorită designului bordului orientat pe orizontală. Display-ul sistemului multimedia de 8 inch este detașat de
bord, precum pe modele germane, având acum conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, hărți tridimensionale și informație despre trafic în regim real.
Noul Hyundai i30 dispune și de o
serie de sisteme care îmbunătățesc siguranța activă precum sistem de frânare autonomă Autonomous Emergency Braking, care exclude accidentele doar la viteze de 10 km/h, minimizând consecințele la viteze mai mari, Smart Cruise Control, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert, Lane Keeping Assist System, Speed Limit Information Function, Driver Attention Alert și High Beam Assist.
Noul Hyundai i30 este cu 40 mm mai lung (4,340 mm), cu 15 mm mai lat (1,795 mm), cu 15 mm mai scund (1,455 mm), în timp ce ampatamentul a rămas neschimbat – 2,650 mm. De aici vine întrebarea, a fi oare o platformă absolut nouă?
Volumul portbagajului este de 395/1,301 litri (predecesorul – 378/1,316 litri). Totuși, caroseria a
primit oțel de înaltă rezistență în raport de 53% (de două ori mai mult față de predecesor), caroseria „slăbind” cu 28 kg, fiind cu 22% mai rigidă.
Noua generație Hyundai i30 va fi disponibilă cu trei propulsoare pe benzină, unul aspirat natural de 1.4 litri MPI (100 CP și 134 Nm) și două turboaspirate – 1.0 T-GDI (120 CP și 170 Nm) și 1.4 T-GDI (140 CP și 242 Nm).
Va fi disponibil și un propulsor diesel de 1.6 litri în trei versiuni de putere –
95 CP, 110 CP și 133 CP. Toate diesel-urile au un cuplu maxim de
280 Nm, cu excepția celei mai puternice versiuni echipate cu transmisia robotizată cu dublu ambreiaj 7DCT, care vine cu
300 Nm la activ.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,384
GALERIE FOTO (9 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!