Al 13-lea an consecutiv Toyota îşi menţine titlul celui mai valoros brand auto!
11 Octombrie 2016, 12:05
Pentru al 13-lea an consecutiv, producătorul nipon Toyota îşi menţine titlul celui mai valoros brand auto din lume! La cea de-a 17-cea ediţie anuală al studiului Interbrand, a fost dezvăluit Top 100 cele mai valoroase branduri din lume pentru anul 2016, în care Toyota a ocupat poziţia a 5-a în clasamentul general, după Apple,
Google, Coca-Cola şi Microsoft, devansând pe cei de la IBM, care au coborât pe poziţia 6-a.

Având o valoare de 53.58 miliarde de dolari, cei de la Toyota au devansat pe cei de la Mercedes-Benz, BMW,
Honda, Ford, Hyundai, Audi, Volkswagen, Nissan, Porsche, KIA, Land Rover, MINI şi Tesla. Pentru prima dată în istoria studiului Interbrand, în Top 100 intră compania Tesla Motors, cu o valoare de 4.01 miliarde de dolari.
În tabelul de mai jos puteţi vedea topul celor mai valoroase branduri auto, valoarea acestora şi diferenţa în
procente faţă de anul trecut, după care urmează şi tabelul cu Top 100 al tuturor celor mai valoroase branduri
din lume.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,526
GALERIE FOTO (2 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!