Mazda dezvăluie la SEMA conceptele MX-5 Speedster Evolution şi MX-5 RF Kuro
1 Noiembrie 2016, 13:38
Pentru cei de la Mazda deja este o tradiţie de a demonstra versiuni modificate ale legendarului MX-5 în cadrul expoziţiei SEMA Show. Şi în acest an tradiţia continuă cu două concepte noi bazate pe roadster-ul nipon - MX-5 Speedster Evolution şi MX-5 RF Kuro.
Mazda MX-5 Speedster Evolution este, de fapt, doar o evoluţie a conceptului MX-5 Speedster dezvăluit la SEMA anul trecut, fiind modificat pentru a mai scădea un pic din greutate! Astfel, au mai fost scoase unele elemente ascunse după bord, ceasurile de bord au fost înlocuite cu un panou digital,
acumulatorul a fost înlocuit cu unul din litiu, care cântăreşte doar 2 kilograme, iar sistemul de frânare Brembo a fost înlocuit cu altul mai uşor, instalat pe modelele convenţionale MX-5 Sport şi
Grand Touring. În rezultat greutatea a fost redusă cu alte 45 de kilograme, până la 898 kg, maşina cântărind acum cu 15% sau cu 159 de kilograme mai puţin faţă de versiunea incipientă cu acoperiş retractabil!
După modificări, Mazda MX-5 Speedster Evolution a fost vopsită în culoarea albă „White Ether” şi dotată cu jante RAYS 57 Transcend Gram Lights de 17 inch “încălţate” în
cauciucuri de tip slick BFGoodrich g-Force Rival R1 cu dimensiunea 225/45 R17, care sunt utilizate pe maşinile de curse din cadrul
campionatului MX-5 Global Cup. Suspensia a fost preluată de la maşinile de curse, care participă la acelaşi campionat.
Pe lângă exemplarul lipsit în totalitate de acoperiş şi parbriz, este dezvăluit şi exemplarul MX-5 RF Kuro, bazat pe modelul cu acoperiş retractabil rigid. Conform celor de la Mazda, cu modelul MX-5 RF, producătorul nipon intră în segmentul premium,
oferind un acoperiş sofisticat şi un confort desăvârşit la bord. Conceptul Mazda MX-5 RF Kuro adoptă tehnologii inspirate din sporturile cu motor,
precum suspensia şi jantele RAYS de 17 inch, preluate de la maşinile de curse din campionatul MX-5 Global Cup, însă este orientată către drumurile publice.
Cauciucurile sunt de stradă de tip semi-slick BFGoodrich Rival G Force cu dimensiunea 215/45 R17, iar sistemul de frânare este de origine
Brembo cu etriere în două pistoane pe axul faţă şi un piston pe axul spate. Caroseria a fost vopsită în culoarea mată Satin Black Metallic, iar
geamurile tonate în totalitate. Sistemul de evacuare sport de la OpenFlash Performance este cu 450 de grame mai uşor şi adaugă aproximativ 7 CP.
Cel mai important însă este faptul, că aceste două concepte au fost construite utilizând piese, pe care le poate procura orice proprietar al noului MX-5!
Informaţii utile:
Test Drive Mazda MX-5
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
1,988
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!