tracţiune faţă sau integrală. Astfel, o motorizare 1.4 TSI 150 CP cu cutie automată va porni de la 22,190 euro, dar va veni în dotări de bază mai generoase decât propulsorul entry-level. Acelaşi propulsor turbo de 150 CP, combinat cu cutie de viteze automată şi tracţiune 4x4, va porni pe Kodiaq de la 24,290 euro. În fine, cea mai puternică motorizare pe benzină, cu propulsorul de 2.0 TSI de 180 CP, cu cutie automată şi tracţiune 4x4 va porni de la 26,190 euro, iar în dotare de top Style aceeaşi interpretare costă 27,790 euro. Cu alte cuvinte, vă puteţi cumpăra un ditamai SUV-ul imens Skoka Kodiaq în
interpretări de top, cu cel mai puternic motor pe benzină, la un preţ de sub 28 mii de euro!
Capitolul motorizărilor diesel începe de la 26,950 euro, aici fiind vorba de motorizarea 2.0 TDI de 150 CP cu cutie automată şi tracţiune faţă. Există şi o versiune cu cutie de viteze manuală, dar ea e combinată obligatoriu şi cu tracţiunea 4x4, pornind de la 27,550 euro, în timp ce combinaţia 2.0 TDI 150 CP 4x4 cu cutie automată porneşte de la 29,050 euro. În fine, motorizarea diesel de top 2.0 TDI de 190 CP vine combinată doar cu cutie
automată DSG de 7 trepte şi doar cu tracţiune integrală, pornind de la 30,150 euro! Aceeaşi combinaţie, în dotare de top, costă 31,750 euro deci o Skoda Kodiaq cu cel mai puternic diesel sub capotă, cu cutie automată şi tracţiune 4x4, în dotare de top Style, costă 31,750 euro!
Trebuie să recunoaştem că preţurile noului SUV ceh sunt extraordinar de competitive pe piaţa din Moldova, iar mulţimea de motorizări pe benzină şi diesel posibile, cu cutii automate şi tracţiune integrală, îi asigură acum ultimul şi cel mai gustos ingredient