Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Volkswagen va copia succesul Dacia cu un brand low-cost care se va lansa în 2019!

21 Februarie 2017 - 13:05
Denis Godorozea
Volkswagen va copia succesul Dacia cu un brand low-cost care se va lansa în 2019!
Iniţial, Volkswagen a fost conceput drept un brand low-cost, destinat poporului, de unde şi vine denumirea acestuia. Treptat însă, acesta a urcat mai sus, iar nişa vehiculelor accesibile, a ocupat-o brandurile, precum Skoda şi SEAT. Totuşi, în marele grup Volkswagen nu există un brand cu adevărat accesibil, precum este Dacia, spre exemplu. Pentru a repeta succesul Dacia, cei de la Volkswagen vor lansa un brand low-cost absolut nou, care va oferi automobile extrem de accesibile pentru pieţile emergente.

Zvonurile despre brandul low-cost al celor de la Volkswagen au vehiculat ani la rând, doar acum însă, producătorul german a confirmat, că mult-aşteptatul brand va fi lansat în anul 2019!

Germanii planifică să lanseze două modele low-cost bazate pe platforma tehnică a modelului Volkswagen Golf Mk6. Acestea vor fi un sedan şi un SUV compact. Iniţial modelele vor fi produse în China, pentru piaţa chineză, în parteneriat cu producătorul local FAW şi vor avea un preţ de sub 70,000 RMB (sub 9,600 de euro). Nu este un preţ tocmai accesibil… Probabil, pe alte pieţe preţul va fi mai mic. Ulterior, brandul low-cost al celor de la Volkswagen va fi vândut în Mexic, Brazilia şi India. Utilizarea platformei mai vechi, care s-a răscumpărat demult, va ajuta la menţinerea unui preţ competitiv. Conform oficialilor germani, SUV-ul low-cost va putea avea două versiuni, una cu ampatament scurt cu 5 locuri şi alta cu ampatament mărit cu 7 locuri. Modelele low-cost vor fi propulsate doar de unităţi pe benzină.

Cum se va numi brandul low-cost al celor de la Volkswagen, nu se cunoaşte, însă, cel puţin în Rusia, unde ar putea apărea noul brand, acesta ar putea fi numit Moskvich sau Aleko, drepturile pentru care, inclusiv logoul, cei de la Volkswagen îl deţin din 2009, procurându-le cu doar 1,000 de euro! În 2011 cei de la Volkswagen au prelungit drepturile de proprietate asupra brandului rusesc până în anul 2021.

Cei de la Volkswagen ar putea reînvia şi alte branduri defuncte, drepturile cărora le deţin, precum NSU, DKW sau Wanderer. Nu este exclusă şi o denumire absolut nouă pentru viitorul brand low-cost.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter