Audi Sport vrea să distrugă tunerii lansând componentele Performance Parts!

Divizia sportivă Audi Sport (anterior Audi Quattro GmbH) intră într-un nou segment (de tuning) cu componentele Performance Parts, menite să atragă clienţii, care anterior apelau la atelierele de tuning pentru individualizarea automobilelor. Noile componente de performanţă cuprind patru aspecte – exteriorul, interiorul, suspensia şi sistemul de evacuare. Primele modele, care au beneficiat de componentele Audi Sport Performance Parts sunt Audi R8 şi TT (TTS şi TT RS), mai târziu componente similare vor fi oferite şi pe alte modele ale brandului.
În elaborarea acestor componente inginerii Audi Sport au utilizat experienţa dobândită din construirea automobilelor de curse, fiecare element nu este doar arătos, dar şi funcţional. Jantele de 20 de inch pentru modelele TT şi R8 au tangenţă directă cu autosportul, fiind realizate mai uşoare decât cele standard cu 7.2 kg (8 kg pentru R8). Ambele coupe-uri sunt oferite cu suspensii sport de tip coilover, în timp ce Audi TT este oferit şi cu o bară de rigidizare pentru suspensia spate realizată din fibră de carbon, care pe lângă aspectul spectaculos mai şi reduce greutatea cu 20 kg, având în vedere că bancheta spate necesită să fie eliminată. Pentru interior sport-car-urile primesc doar volan sport căptuşit în Alcantara şi padele realizate din fibră de carbon pentru versiunile dotate cu transmisia S tronic.
Cei de la Audi Sport oferă şi saboţi de performanţă pentru sistemul de frânare, care au o bază din titan ce uşurează greutatea cu un kilogram (pentru R8). Modelul TT RS poate primi discuri de frână din două piese pentru axul faţă, iar toată gama TT poate primi şi diverse kituri de răcire a frânelor. Audi Sport oferă modelului TT RS mutarea limitatorului de viteză la 280 km/h. Versiunile TTS şi TT RS primesc şi sistem de evacuare sport Akrapovic realizat din titan.

Cea mai spectaculoasă ofertă sunt kiturile aerodinamice realizate din fibră de carbon expusă la vedere (unele elemente sunt realizate din plastic pentru Audi TT), care arată extrem de agresiv, transformând modelele TT şi R8 în maşini de curse, cel puţin vizual. Kiturile au fost testate zeci de ore în ţeava aerodinamică, fiind extrem de funcţionale.
Spre exemplu, forţa de apăsare pentru Audi R8 sporeşte cu peste 100 kg la 250 kg la viteza de 330 km/h. Efectul la viteza de 150 km/h este şi mai pronunţat – forţa de apăsare la această viteză este dublă şi constituie 52 kg. Eleronul spate se fixează de sus, precum la maşinile de curse, astfel aerul poate circula neîntrerupt pe suprafaţa funcţională din partea de jos a eleronului. Modelele TT sunt disponibile şi cu capotă cu priză de aer imensă pe mijloc realizată din fibră de carbon.
Componentele Audi Sport Performance Parts vor fi disponibile pentru a fi comandate la distribuitorii oficiali către sfârşitul verii acestuia an. Ulterior ar putea apărea şi kituri de sporire a puterii motoarelor, iar atunci atelierele de tuning vor putea rămâne fără lucru…
1
2,655
GALERIE FOTO (28 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!