Premieră: Noul Opel Insignia GSi!

Legenda GSi revine! Cei de la Opel au dezvăluit astăzi noua Insignia GSi – un model dinamic pentru cunoscători! Tradiţia GSi a început acum 33 de ani, în 1984, cu modelele Manta GSi şi Kadett GSi, ambele echipate cu un propulsor de 1.8 litri şi 118 CP. Cu 4 ani mai târziu unitatea de 2.0 litri şi 16 supape livra 150 CP pe Kadett GSi. Aceeaşi unitate a apărut şi pe Astra GSi în 1993, care mai apoi a primit şi o alternativă de 1.8 litri şi 125 CP. Versiuni GSi au fost oferite şi pe diverse generaţii Corsa, începând cu anul 1988 şi terminând cu 2012. Acum însă, legendarul „GSi” revine pe noua Insignia GSi, care va fi dezvăluită public în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
La exterior noul Opel Insignia GSi se deosebeşte prin bara de protecţie faţă cu prize agresive de culoare contrastantă, praguri aerodinamice, bară de protecţie spate cu difuzor şi finale de evacuare integrate, jante de 20 de inch „încălţate” în cauciucuri performante Michelin Pilot Sport 4 S, spoiler spate şi, desigur, logo „GSi”. Sub capotă se va regăsi unitatea de 2.0 litri turbo ce dezvoltă 260 CP şi 400 Nm, iar mai târziu Insignia GSi va primi şi o alternativă diesel de 2.0 litri. Clona americană, Buick Regal GS, este oferită cu un V6 aspirat natural de 3.6 litri şi 310 CP, această unitate însă nu va ajunge sub capota Insigniei GSi.
Potrivit celor de la Opel, datorită tracţiunii integrale, regimului de condus exclusivist „Competition”, suspensiei sport ce reduce garda la sol cu 10 mm, sistemului de frânare Brembo (discuri de 345 mm pe axul faţă) şi transmisiei automate în 8 trepte cu padele de după volan, noua Insignia GSi este mai rapidă pe legendarul Nurburgring Nordschleife, decât predecesorul, Insignia OPC (V6 Turbo de 2.8 litri şi 325 CP), fiind şi cu 160 kg mai uşoară decât cel din urmă. Ar însemna acest lucru, că nu vom mai primi o Insignia OPC, iar noua Insignia GSi o va înlocui? Având în vedere că noua Insignia este disponibilă în interpretare „OPC Line”, există posibilitatea să vedem în viitor o revenire a unui model mai dinamic decât GSi, care ar putea utiliza acelaşi benzinar de 2.0 litri Turbo, dar cu peste 300 CP la activ şi se va numi Insignia OPC.
0
2,552
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!