Acura dezvăluie noul RLX facelift

Divizia de lux al celor de la Honda, compania Acura, a dezvăluit noul sedan RLX facelift, care a primit noul limbaj de design cu un calandru în formă de pentagon. Cu acest design cei de la Acura, şi-ar dori să arate că modelele sale sunt bijuterii, calandrul amintind de un diamant, nu este cazul însă să se bucure înainte de vreme, pentru că noua faţă Acura nu arată prea bine…
Modificată a fost şi capota, care a primit nervuri musculoase, dar şi bara de protecţie, care dispune de elemente cromate. Blocurile optice faţă sunt ful-LED şi au un design agresiv, iar cele spate dispun de tehnologia LED şi arată mult mai bine, decât cele ale predecesorului, mai cu seamă datorită integrării elementului cromat ce le uneşte. Un element stilistic similar îl au navele amiral germane, BMW Seria 7 şi Audi A8. Bara de protecţie spate, de asemenea, a fost modificată, primind un difuzor, elemente cromate şi finale de evacuare vizibile. Cromate sunt acum şi mânerele, iar pragurile redesenate au primit şi ele inserţii cromate.
Blocurile anticeaţă sunt acum LED şi standarde pe orice dotare (dotările au fost simplificate la numai două la număr). În dotarea standard intră şi sistemul audio Krell, camera la 360 de grade, pornirea motorului la distanţă, scaunele ventilate şi încălzite, bancheta spate cu încălzire, precum şi volanul încălzit. Noua Acura RLX facelift dispune şi de pachetul de sisteme de siguranţă AcuraWatch, care include sisteme precum noul sistem Traffic Jam Assist, cruise-controlul adaptiv, sistemul de frânare autonomă, Lane Keeping Assist şi Road Departure Mitigation. Aceste sisteme utilizează radarul cu unde milimetrice şi o cameră monoculară. Schimbările la interior sunt minime şi ţin doar de îmbunătăţirea calităţii materialelor şi combinaţiilor de culori.
Noua Acura RLX facelift va fi disponibilă în continuare cu V6-le pe benzină de 3.5 litri, ce dezvoltă 314 CP, acum însă acesta este cuplat la noua transmisie automată în 10 trepte, datorită căreia sunt reduşi timpii de acceleraţie. Cea mai importantă motorizare însă, se ascunde sub capota versiunii hibride Acura RLX Sport Hybrid. Aceasta dispune de o propulsie SH-AWD, inspirată din super-car-ul hibrid, Acura NSX.
Propulsia hibridă include trei motoare electrice şi un V6 aspirat natural cu injecţie direct, pentru un total de 382 CP. Potrivit celor de la Acura, acest hibrid nu este doar eficient, dar oferă şi o manevrabilitate excelentă, datorită distribuirii vectoriale a cuplului.
0
2,992
GALERIE FOTO (11 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!