Dieselul cu 4 turbocompresoare de pe BMW Seria 7 primeşte mai multă putere de la G-Power
1 August 2017, 10:16
Pentru a stoarce 400 CP şi 760 Nm, dieselul de 3.0 litri în 6 cilindri în linie, regăsit sub capota noii BMW Seria 7 în motorizarea 750d, are nevoie de patru turbocompresoare. Totuşi, patru
turbocompresoare şi doar 400 CP? Aceeaşi întrebare au dat-o şi specialiştii G-Power, care au instalat modulul electronic D-Tronik 5 V1, datorită căruia puterea a fost crescută cu 60 CP la
460 CP, iar cuplul maxim a urcat cu tocmai 100 Nm, la 860 Nm! Graţie surplusului de putere acceleraţie de la 0 la 100 km/h este redusă cu 0.3 secunde la doar 4.3 secunde.
Pentru a păstra fiabilitatea şi longevitatea propulsorului, modului D-Tronik 5 V1 este inclus doar atunci când pedala de acceleraţie este apăsată cu putere şi doar în cazul în care temperatura lichidului de răcire şi a uleiului ajung la un nivel optim.
În alte regimuri propulsorul nu este suprasolicitat şi livrează puterea cu care a venit din uzină. Preţul modulului electronic cu instalarea inclusă este de 3,270 de euro.
BMW Seria 7 cu cel mai performant
diesel BMW sub capotă primeşte şi jante forjate G-Power Hurricane RR de 21 de inch, sistem de frânare cu discuri carbon-ceramice şi o suspensie cu o gardă la sol mai coborâtă.