Noul Opel Insignia primeşte motorizarea diesel BiTurbo cu 210 CP la activ

Gama motorizărilor diesel pentru noua generaţie Opel Insignia este suplinită de noul propulsor diesel de top dotat cu tehnologia bi-turbo.
Astfel, pe lângă unităţile de 1.6 litri (110 CP sau 136 CP) şi 2.0 litri (170 CP), toate modelele din familia Insignia (Grand Sport, Sports Tourer şi Country Tourer), vor putea fi dotate şi cu noua unitate de 2.0 litri diesel BiTurbo, care livrează 210 CP la 4,000 rpm şi 480 Nm de la 1,500 rpm.

Noul propulsor 2.0 BiTurbo dispune de sistem de injecţie common rail cu o presiune de 2,000 de bari, sistem SCR cu injecţia AdBlue, care reduce emisiile nocive şi, cel mai important, un sistem de supraalimentare cu două turbocompresoare, care lucrează secvenţial – primul turbocompresor compresează aerul şi-l transmite celui de-al doilea turbocompresor, care dispune şi de geometrie variabilă a turbinei.
Echipată cu acest propulsor noua Insignia Grand Sport BiTurbo accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde şi atinge o viteză maximă de 233 km/h. Propulsorul este cuplat doar la transmisia automată în 8 trepte şi combinat în exclusivitate cu tracţiunea integrală 4x4.
Consumul mediu pentru versiunea Insignia Grand Sport BiTurbo este de 6.9 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt egale cu 183 g/km. Aceste date însă, sunt pentru ciclul european NEDC, iar în noul ciclu WLTP, care a intrat în acţiune de la 1 septembrie 2017, fiind un test mult mai aproape de condiţiile reale de condus, datele sunt un pic diferite – consumul mixt este de 8.0-7.5 l/100 km, iar emisiile de CO2 sunt de 209-196 g/km.
0
3,238
GALERIE FOTO (5 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!