servicii incluse, iar pe lângă asta putem să mai optăm pentru servicii nelimitate de muzică, spre exemplu, gen Apple Music sau Spotify, tot aşa să putem cumpăra şi maşinile.
Intri pe un site specializat al celor de la Volvo, îţi configurezi exemplarul tău de Volvo XC40 şi-l comanzi, iar apoi îl primeşti din showroom în schimbul unei taxe de abonament, precalculată cu exactitate de producător. Taxa va depinde doar de ţară şi de configuraţia maşinii, nu şi de client, de vârsta lui, sau de alte criterii individuale, şi nu va putea fi negociată. Astfel, veţi şti, spre exemplu, că versiunea configurată de Dvs. a lui Volvo XC40 va însemna un
abonament lunar de 400 euro. E o cifră total alegorică, scrisă de noi aici, pentru că suedezii nu dezvăluie cifre exacte. Ce e important, însă, e că cifra asta de abonament va anula plăţile iniţiale din showroom, leasing-uri, credite şi orice alte forme de finanţare. Ba mai mult ca atât, acest abonament va include asigurarea, deservirea tehnică regulată a maşinii, repararea eventualelor defecţiuni şi chiar şi schimbul anvelopelor în funcţie de sezon! Vă rămâne doar să vă plătiţi carburantul!
Curiozităţile nu se opresc aici însă. Peste 2 ani de abonament, primeşti altă maşină nouă. Practic, plăteşti
abonament doar cât e perioada de garanţie, după care Volvo îţi ia maşina veche înapoi, iar tu primeşti alta nouă. Astfel, abonamentul va lua în calcul această diferenţă de valoare a maşinii în aceşti doi ani, pentru că, cel mai probabil, Volvo va vinde undeva ulterior aceste maşini la mâna a doua, pe pieţe care funcţionează mai tradiţional. Cert este că cei care vor folosi achiziţia maşinii pe bază de abonament, vor schimba maşina o dată la doi ani, cam ca telefonul mobil, vor avea întotdeauna o maşină nouă şi vor fi lipsiţi de orice bătăi de cap.
Iar dacă aţi crezut cumva că incredibilul sfârşeşte aici, nu e aşa.