Încăpăţânare chinezească: deoarece nu reuşesc să vândă în UE, cei de la Chery planifică un nou rebranding

Se pare că automobilele chineze n-au sorţi de izbândă în Uniunea Europeană. Fiecare nouă încercare eşuează lamentabil, chiar şi „cel mai sigur sedan testat vreodată la EuroNCAP”, Qoros 3, anunţat cu mare tam-tam pentru piaţa europeană, a reuşit să convingă doar 51 de cumpărători europeni.
Este şi cazul lui Chery – o companie cu mari succese la vânzări în China şi Asia, dar care a dat-o în bară de fiecare dată când a încerca să intre pe piaţa Uniunii Europene. Până şi în Ucraina cei de la Chery o duc extraordinar de bine, având o uzină locală şi vânzând foarte bine modelele pe care le produc în ţara vecină. Dar nu şi în UE.

Încăpăţânarea chinezească nu cedează, însă, aşa că cei de la Chery anunţă o nouă ofensivă pentru UE. Vor lansa o gamă nouă de modele, pe care le vor vinde cu un nou nume pe piaţa comunitară: EXEED. Şi pentru a avea, în sfârşit, succes, chinezii s-au aliniat cu stricteţe la tendinţele actuale de pe continentul european, astfel încât planifică să lanseze în mare parte SUV-uri şi să folosească tehnologii moderne de propulsie, inclusiv sisteme hibrid. Şi, desigur, toate asamblate cu o calitate premium, declară chinezii de la Chery.

Iar pentru a-şi prefaţa produsele şi cu un exemplu, aceştia au prezentat de curând primul lor prototip al unui SUV. Mai mult ca atât, platforma acestuia este modulară şi va sta la baza viitoarelor modele, iar cei de la Chery vor să lanseze chiar şi un centru R&D în Europa (cercetare şi dezvoltare), care şi-ar aduce contribuţia la crearea modelelor destinate Europei, după exemplul înrădăcinat al producătorilor coreeni.
Şi acum să revenim la concept, numit TX. Acesta vine cu un sistem de propulsie hibridă, ce combină un motor pe benzină de 1.5 litri şi 150 CP cu un electromotor de 115 CP, puterea sumată fiind transmisă unui sistem de tracţiune integrală part time. Cu ambele motoare livrându-şi puterea maximă, SUV-ul ar putea accelera de la 0 la 100 km/h în doar 6.0 secunde, atingând o viteză maximă de 200 km/h. Iar consumul mixt declarat este de doar... 1.8 litri/100 km. Desigur, pentru prima sută de kilometri, din care vreo 70 km ar putea fi parcurşi în regim pur electric.

Are oare şanse Chery să răzbată de această dată pe piaţa Europei cu noua sa strategie?
0
3,397
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!