Chevrolet Cruze SW
11 Februarie 2013
Maşinile la preţ raţional au o alură specială, pe care o pot înţelege doar cei, care sunt cu adevărat în căutarea lor. De la o maşină scumpă e firesc să te aştepţi la materiale de înaltă calitate, răsfăţare şi bord şi tehnologii cu nume frumoase. La o maşină bugetară, însă, e interesant să descoperi dacă cei care au creat-o au reuşit cu adevărat să o gândească într-atât de raţional, încât să înglobeze în ea lucruri de care ai cu adevărat nevoie, înţesate cu tehnologii moderne care te ajută la propriu.
Cei care au familii tinere, în care mai există şi cel puţin un copil mic, cunosc situaţia în care un simplu cărucior al copilului nu poate încăpea în portbagajul unor sedanuri. Atunci apare dilema în familie – ori ne schimbăm maşina, ori schimbăm căruciorul, ori găsim soluţii chinuitoare de compromis.

Atunci când copii mai cresc, break-ul poate să nu mai fie o condiţie
obligatorie, însă pentru o familie tânără, care-şi bugetează banii cu grijă, şi care se află la o etapă de viaţă în care un bebeluş e la odinea zilei – un break la preţ raţional e una din cele mai bune soluţii.

Când am spus break la preţ raţional, ne-am aruncat ochii spre cel mai proaspăt model din acest segment, care a ajuns în Moldova – Chevrolet Cruze SW.
Design exterior şi prezenţă

Familia Cruze are câţiva ani bun de prezenţă pe piaţă, însă versiunea break a apărut abia odată cu faceliftul. Iar asta înseamnă că noul Cruze SW a beneficiat de actualizările stilistice ale familiei Cruze din prima zi a naşterii sale. Bara de protecţie faţă este mai agresivă, nervurile sunt niţel mai conturate. La partea spate, Cruze a primit forme dinamice, care să-l facă atrăgător, dar linia siluetei a rămas suficient de înaltă, încât să păstreze spaţiul interior la un nivel generos.

Cruze SW nu e tocmai o maşină agresivă, sau foarte sportivă în aspect.
Nici picanteriile moderne nu sunt prea
multe la număr – LED-urile în faruri
lipsesc, şi nici proiectoarele nu sunt
prezente, existând doar posibilitatea
stingerii lor cu întârziere, pentru ca să
îţi fie iluminat drumul spre casă. Lipsa
prea multor picanterii nu e neapărat un
neajuns aici – Cruze SW a pus accent
pe practicism şi lucruri esenţiale, aducând un design axat spre
funcţionalitate. Barele de pe acoperiş
vă vor ajuta să fixaţi
un eventual
sistem de bagaj suplimentar, iar spoilerul de deasupra hayonului va face maşina mai aerodinamice şi va proteja hayonul de murdărire în timpul condusul pe timp ploios. Zonele inferioare ale aripilor dispun de protecţii bine fixate din plastic, care vor proteja caroseria de eventuale mici pietre aruncate de roţi. De la o maşină la preţ raţional e plăcut să descoperi aceste mici bucurii practice încă de la designul exterior.
Dinamică motor

Problema familiei Cruze de dinaintea faceliftului era lipsa unor propulsoare mai puternice pentru piaţa europeană. Acum, odată cu faceliftul, în lista de motorizări au apărut mult mai multe oferte, inclusiv dieseluri, şi inclusiv mai multe cuplări cu transmisii automate. Cel mai puternic propulsor oferă acum 163 CP, suficient cât să satisfacă cei mai pretenţioşi familişti.

Noi avem la test cea mai accesibilă motorizare, pe benzină, de 1.6 litri şi 126 cai-putere. E un motor aspirat natural, care şi-a făcut reputaţie printr-o bună fiabilitate şi prin costuri reduse de mentenanţă. E una din cele mai raţionale alegeri pentru ţara noastră, de fapt.

Motorul îşi dezvoltă puterea maximă la turaţii destul de înalte – tocmai 6,400 rpm, în imediata apropiere a liniei roşii. Totuşi, cuplul maxim de 154 Nm se realizează mai jos – la 4,200 rpm – ceea ce face motorul mai vioi în depăşiri şi accelerări. De fapt, la un condus relaxant motorul se poate ţine în jurul a 2,000 rpm fără probleme,
elasticitatea acestuia fiind suficientă, iar un condus mai dinamic se poate obţine şi în jurul a 2,600-3,000 rpm.

Astfel, pentru Cruze SW motorul de 1.6 litri este suficient de bun, cât să-i redea un comportament demn în condus, dar nu oferă senzaţii prea şocante. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 12.6 secunde, iar viteza maximă ajunge la 192 km/h.

Operare transmisie

Totuşi, vitezele apropiate de cea maximă nu vor fi prea plăcute nici pe autostrăzile europene, din cauza transmisiei cu 5 trepte. Noi suntem ferm convinşi că cei care planifică să meargă cu maşina în vacanţe europene au cu adevărat nevoie de o transmisie cu 6 trepte, care să facă rularea la viteze mari mai plăcută şi mai eficientă în consum, de asta puterm recomanda cutiile cu 5 rapoarte doar celor care planifică exploatarea maşinii mai mult în ţara noastră, şi maxim în ţările vecine.
În mod firesc, ca şi în cazor altor cutii de viteze cu 5 rapoarte, etajarea transmisiei lui Cruze SW este relaizată cu focusare spre acceleraţie mai lejeră şi eficienţă urbană. Însă, la ieşirea la un traseu deschis, rularea cu 100 km/h deja impune motorul să funcţioneze în jurul a 2,700 rpm, iar urcarea vitezei până spre 120 km/h urcă şi turaţiile spre după 3,400 rpm.

Nici senzaţiile obţinute de cuplarea treptelor nu sunt cele mai precise sau sportive, dar totuşi cutia de viteze oferă o mai bună informativitate decât cea de pe Cruze dinaintea faceliftului. Raportând operarea transmisiei la tabloul de exploatare logică a modelului, pentru călătorii cotidiene de familie şi cele de week-end, cutia de viteze a maşinii îşi va face treaba cu bine, ajutând şi la eficientizarea consumului.

Feedback direcţie şi manevrabilitate în viraje

Motorizarea de 1.6 litri vine cu o direcţie asistată electric. Aceasta este neaşteptat de informativă în condus. Un motiv în plus de bucurie pentru „tăticul” familiei, care se va bucura mai mult de călătoriile de familie.

Pe puntea faţă a maşinii e instalată o suspensie clasică de tip McPherson,
în timp ce pe puntea spate
e prezentă o suspensie cu
bară de torsiune. În mod normal,
bara de torsiune e mai
rezistentă în condiţiile
drumurilor foarte rele, precum
cele din ţara noastră, însă
nu oferă o manevrabilitatea
prea mare dacă nu e ajutată
de bare de stabilizare
suplimentare. În timp ce
Cruze SW păstrează avantajul
durabilităţii în condiţiile drumurilor
autohtone, manevrabilitatea
este ajutată de însăşi forma
caroseriei maşinii, care apasă
cu mai multă greutate pe
puntea spate. Distribuţia mai
bună a greutăţii ajută astfel
modelul să ofere o
manevrabilitate relativ
bună la abordarea virajelor.
Confort la rulare

Suspensiile maşinii sunt setate cu o doză niţel sporită de rigiditate, pentru a face faţă provocărilor calităţii carosabilului, fapt care taie niţel din confortul de la bord. Însă, dacă se optează pentru roţi de maxim 16 inch, precum cele de pe maşina din test, confortul rămâne la un nivel bun pentru a se asigura o ambianţă plăcută călătoriilor de familie.
Izolare fonică

Chevrolet Cruze SW aduce o izolare fonică îmbunătăţită faţă de familia Cruze de dinaintea faceliftului, îmbunătăţire datorată cauciucurilor mai calitative de căptuşire a portierelor şi perfecţionării detaliilor aerodinamice. Totuşi, acoperirea inferioară a aripilor cu plastic permite curenţilor de aer creaţi de rularea roţilor să se facă auziţi la interior la viteze ceva mai
mari. Pentru un model cu preţ bugetar, însă, nivelul izolării fonice e unul bun.

Design interior / ergonomie

Designul interior al lui Chevrolet Cruze SW vine în ton cu evoluţiile actuale din lumea auto, dar, cel mai plăcut, păstrează şi o doză bună de autenticitate americană a mărcii. Culoarea şi stilul iluminărilor de bord – acest albastru-verde, caracteristic celor mai calitative sisteme HiFi americane – oferă acea doză de condimente care fac aflarea la bord plăcută. Pe lângă toate detaliile prac-
tice şi utile de la bord, acest detaliu îţi
oferă acea plăcere pură care perso-
nalizează această maşină şi care te
face să o apreciezi într-un mod diferit.

Ergonomia e excelent gândită, comenzile sunt clar structurate şi intuitive în operare. Manualul de utilizare a maşinii poate prinde praf pe raft, pentru că nu ai nevoie de el ca să înţelegi cum funcţionează totul la bord.

Un fapt admirabil pentru un break din această categorie e prezenţa micilor „trucuri” practice, care te ajută să depozitezi lucrurile şi să-ţi faci
călătoriile mai plăcute. Pe centrul
planşei de bord, în partea superioară,
există un spaţiu generos de
depozitare, care ascunde şi porturi de
conectare USB şi AUX line-in. Astfel,
vă puteţi conecta cu uşurinţă gadget-
urile cu muzica preferată în timpul călătoriilor Dvs., făcând atmosfera mai plăcută.

Spaţiile de depozitare nu se opresc aici – toate uşile sunt prevăzute pentru a adăposti cel puţin o sticlă cu apă, alte spaţii există şi pe tunelul central, la acestea având acces atât pasagerii faţă, cât şi cei de pe bancheta spate.
Calitate materiale interior

Ei bine, la calitatea materialelor
de interior a lui Cruze SW,
Chevrolet a economisit în
continuare, dar trebuie să spunem,
totuşi, că acestea au devenit mai
calitative faţă de cele prezente pe
Cruze înaintea faceliftului. Deşi
în habitaclu se face sesizată o
firească atmosferă bugetară, nu
există nicăieri scăperi grave, care
ar reduce plăcerea aflării la bord.
E o abordare raţională firească
pentru un automobil care îţi cere
un preţ corect pentru achiziţia sa.
Spaţiu / confort
pasageri faţă


Scaunele faţă sunt bine profilate, cu o axare spre confortul călătoriilor. Lipsa cotierei, însă, reduce din confortul conducerii pe distanţe lungi. Profilarea
reuşită a panoului interior al portierei e cea care salvează niţel situaţia. De asemenea, spaţiul interior vast şi poziţia plăcută de condus, îţi sporesc plăcerea aflării la bord.
Spaţiu / confort pasageri spate

Chevrolet Cruze SW oferă o grijă sporită pentru ocupanţii locurilor spate, răsfăţându-i pe aceştia cu spaţiu foarte generos pe înălţime, cotieră retractabilă, şi locuri de depozitare
aflate la îndemână. Deşi sedanul Cruze nu-şi răsfaţă pasagerii spate cu foarte mult loc pentru genunch,
break-ul Cruze SW reuşeşte să
fascineze de-a binelea cu spaţiul pe care îl oferă ocupanţilor locurilor spate. Spaţiul este mai mult decât generos, iar călătoriile vor fi cu adevărart plăcute pentru cei de aici.
Practicism portbagaj

Portbagajul lui Cruze SW e un alt aspect care te fascinează prin practicism. Pe lângă volumul imens de acolo, de tocmai 500 litri, există o mulţime de spaţii individualizate de depozitare, care îți permit să poziţionezi cu ușurință obiectele mai mici, fără ca acestea să călătorească pe tot portbagajul în timpul condusului. Chiar și în partea superioară, în apropierea cortinei de acoperire a portbagajului, există un spațiu special de depozitare, cu acces facilitat de pe bancheta din spate – element care se dovedeşte a fi foarte practic în călătoriile de lungă distanţă.
Consum

Uşurarea motorului de sarcina sistemului hidraulic de asistare a direcţiei l-a făcut simţitor mai eficient. Acum propulsorul indică un consum urban oficial de 8.7 litri/100 km, unul extra-urban de 5.2 liri/100 km şi unul
mixt de 6.4 litri/100 km. La parcurgerea unei distanţe de traseu extra-urban de aproximativ 20 km, în regm lejer, noi
am obţinut o medie de 5.0 litri/100 km. Pe hatchback-ul Cruze de dinaintea faceliftului, acum un an, nu puteam aduce consumul motorului mai jos de 6.5 litri/100 km. Deci, e o evoluţie simţitoare în eficienţă.
Preţ de achiziţie

Preţul de achiziţie a motorizării testate de noi este de departe mult mai accesibil decât preţul altor motorizări mai puternice. În dotarea de bază, un Chevrolet Cruze SW cu motor de 1.6 litri aspirat natural şi transmisie manuală în 5 trepte, poate fi cumpărat cu 11,890 euro. Maşina îşi merită din plin acest preţ, plătit pe ea.
Motorizările superioare, însă, aduc preţuri simţitor mai mari. Cel mai accesibil diesel – 1.7 litri şi 130 CP – costă 16,490 euro. Propulsorul aspirat natural de 1.8 litri porneşte de la 15,090 euro, iar motorul 1.4 Turbo costă 16,000 euro. Evident, motorizările superioare vin şi în dotări mai generoase, dar, din punct de
vedere raţional, combinaţia propulsorului de 1.6 litri şi
transmisie manuală e cea
mai indicată.
Verdict final: Chevrolet Cruze SW

În motorizare de bază – e o afacere pe cinste. Chevrolet Cruze SW oferă o sumă excelentă de calităţi, înglobate într-un pachet promoţional pe care îl vei găsi foarte rar la un asemenea preţ. Maşina îşi merită investiţia şi aduce o ambianţă plăcută la bord, îndulcită de o gândire practică a conceptului său. În motorizările mai puternice plăcerea aflării la bord şi a condusului creşte exponenţial, dar
preţul creşte într-un ritm mai accentuat, astfel că acolo e nevoie de mai multă prudenţă în alegerea dotărilor de care e cu adevărat nevoie.

Per total, însă, Chevroelt Cruze SW e o maşină excelentă pentru o familie tânără de succes, care nu se grăbeşte să-şi irosească succesul în maşini prea scumpe, preferând să
investească banii în mod calculat, cu priorităţi raţionale.

Instrumente utile:
» Date tehnice Chevrolet Cruze SW 1.6 Manual
» Comparaţie Chevrolet Cruze SW 1.6 Manual vs concurenţi
PiataAuto.mdIlie Toma
9
7,497
GALERIE FOTO (27 IMAGINI)
COMENTARII (21)
GRED
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 08:54
Mersi mult PA p-u teste efectuate! Deschide ochii multora care nu se pot hotara ce sa-si procure .. mai ales celora care sunt decisi sa-si cumpere ceva din salon ! Masina cred ca face banii si concureaza excelent cu celelelalte din clasa. Apare cu un pret destul de interesant si asta cred ca scuza orce "problemuta" pe care o are.
E prezent cam de tot ce are nevoie un tatic :). P-u a o folosi la serviciu zilnic, pe la parinti si a trage fuga si la Costinesti sau Mamaia de ce nu...
1
3
jaguar
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 09:13
designul e interesant.
Chevrolet in ultimii ani vin cu viteza la capitolul design si practicism.
Toat lumea viseaza la masini de lux, in viata de zi cu zi, astfel de masini ajung sa iti fie un bun prieten.Ar fi bun un test de anduranta, ca sa vedem cat sunt de fiabile.
0
3
jaguar
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 09:14
apropo: pozele sunt foarte reusite.
0
2
Alina
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 09:52
imi place silueta si designul sportiv. chiar si culoarea gri e frumoasa)
0
2
Sorin
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 09:56
Согласен, фото очень удачные. Кстати, новый Круз получил также и турбомотор 2.0 мощностью 150 лс, который разгоняется до 100 км/ч за 8,6 секунды при среднем расходе на трассе 5,6 л. кроме того, эти дизельные моторы вырабатывают как минимум на 90% меньше оксида азота.
1
1
Troian
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 10:52
Cruze вообще можно назвать уникальным в своем классе: вместительный, элегантный, да и цена приемлемая.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 11 Februarie 2013 - 14:00
Felicitari PA.Chiar ma intrebasem la un moment dat ''dc nu mai apar teste noi?'' Si iata raspunsul.Felicitari pe mai departe!

on topic: Arata interesant modelul,mai ales in varianta sedan .Pretul mi se pare unul foarte ridicat pt o compacta ,iar la banii astia imi placea sa vad geamuri cu actionare electrica spate.Si ce au spus cei de la Chevy? Cumva ca au cumparat pe Daewoo,daca imi amintesc mai bine? Imi pare rau sa o spun ,insa o Nubira II avea geamuri electrice spate+ boxe HI-FI ,iar interiorul era mai de buna calitate,iar pretul mult mai jos.
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 Februarie 2013 - 14:05
daca nu ma insel masina asta are plastice de la un capat la celalat pe usi,pe cand la nubira regaseai numai materiale moi ,din cate stiu intregile suprafete ale usilor cat si bordul sunt realizate din spuma poliuretanica.
2
0
GRED
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 14:09
Robert> are ea mai multe pacate dar crede-ma ca se va vinde bine... Are asa un "look" mai proaspat parca...
1
2
jaguar
Chişinău
la 11 Februarie 2013 - 15:15
si eu cred la fel
0
1
Vlad
Chişinău
la 12 Februarie 2013 - 08:53
Masina pare practica si arata bine, dar eu parca am o rezerva psigologica fata de chevrolet, cred ca nu sint inca asa de trainice ca Hondele si Toyotele, poate gresesc, ca nu stiu din experienta mea. Cineva stie cum se arata cruze in timp?
2
1
jaguar
Chişinău
la 12 Februarie 2013 - 09:33
Vlad: total de acord!

ar fi bine ca PA sa faca un test de anduranta, cu concluzii obiective!
0
1
StefanL
Chişinău
la 12 Februarie 2013 - 13:58
Din propria experienta pot sa spun ca modelul Cruze este unul foarte reusit. Am parcurs cu masina de serviciu peste 50.000 km numai pe drumurile nationale si nu am avut nici o problema. Salonul a ramas la fel de "tacut", nu au aparut careva zgomote din partea plasticului din interior, iar suspensia sa aratat excelenta pe drumurile noastre - nu am reparat nimic. Se simte calitatea asamblarii, care este la un nivel foarte inalt. Apropo, am ramas placut surprins de motor, modelul cu 1.6 litri care livreaza 124 Cp sa aratat destul de iute, la un consum numai de 8-9 litri oras ( stil-condus activ). Pentru cei care inca stau pe ginduri, le recomand asa masina, raportul calitate/pret/echipare/siguranta/design este excelent, mai ales ca in 2012 modelul a trecut un fecelift care la facut sa arate si mai agresiv.
0
4
GRED
Chişinău
la 12 Februarie 2013 - 14:06
StefanL - jos palaria!!!! Daca e din propria experienta - respect!
0
1
StefanL
Chişinău
la 12 Februarie 2013 - 14:14
GREED - multumesc mult. Atita text putea fi scris doar din dragoste :) fata de masina - si sigur, din proprie experienta :)
0
4
semion lobanov
Chişinău
la 12 Februarie 2013 - 19:52
Asteptam testul cu Noul Dacia Logan, in special informatia detaliata despre motorul 09 TCE.
2
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Februarie 2013 - 20:45
E o masina demna de pretul sau...!!!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 12 Februarie 2013 - 21:45
@semion lobanov,buna ideea ta ,si eu astept un astfel de test.
@VB_1One,demna de pretul sau?:D......scuza-ma ca iti zic insa pt ce ofera mi se pare un pret exagerat de ridicat exact cum am mai spus si mai sus.Insa fiecare cu parerile lui acum.
@StefanL,sa inteleg ca esti proprietar sau dealer Chevrolet ,nu?In primul rand felicitari.In al doilea rand am un respect pt oamenii care testeazan masini si impart cu ceilalti informatiile.In al doilea rand am condus si eu un Chevy Cruze in varianta pre-facelift sedan cu motor de 2.0 VCDi 163CP.In adevaratul sens al cuvantului,masina aceasta nu este neaparat americana.Face parte intr-adevar din grupul GM,insa este atat de multa tehnologie Opel in ea,incat iti dai seama imediat ca a fost facuta pt piata Europeana.Din momentul in care te-ai urcat la volan si te uiti pe volan ,veti vedea o multime de butoane care sunt aceleasi de pe Opel.De asemenea toate butoanele de pe consola centrala,majoritatea respecta acelasi tipic dintr-un Opel,doar ca dispunerea lor este putin diferita si chiar interesant.Singurul lucru care nu l-am inteles ,este de ce au folosit tapiteria de pe usi si au prelungit-o si pe bord? Hai sa zicem ca ii da un aspect interesant insa ma intreb ce se va intampla peste un an ,doi cand textilul acela de pe bord se va murdarii ?Sau hai sa zicem ce se intampla cand se va zgaria acel textil de pe bord,mai ales ca risti sa o mai agati ori cu un ceas ,ori cu o bijuterie,ori cu picioarele copilului sau cu alte lucruri.Este o chestie care mi se pare relativ ciudata si care nu prea am mai vazut-o in alte masini,poate doar in cele unde acolo nu ar fi fost un textil din acela foarte ieftin ci piele,insa asta in masini ''super premium''.Bun sa mai vorbim putin despre interior:
Scaunele :Absolut neconfortabile.Condusesem masina mai mult in oras si a reusit sa ma enerveze chiar si in intervalul acela,fiindca ar fi trebuit sa fie teoretic niste scaune mai ergonomice,mai sport.Sprijinul de sustinere lateral era relativ moale,insa cele care trebuia sa imi sustina picioarele pe la jumatatea coapsei ma strangeau,ceea ce nu mi se paru-se deloc utile ,mai degraba ar fi lasat niste scaune decente sau confortabile,fara aspectul si ambitia unor scaune sport.
Cel mai enervant la aceasta masina mi s-a parut directia.Oameni buni,masina asta vireaza intr-un mod aproape ciudat (toate masinile noi care se fac acum,sunt facu-te cu servodirectie electrica,insa in masina asta,iti lasa senzatia ca intre volan si roti ''exista un pitic'',care tu tragi de volan,el sta putin si se gandeste si abia apoi va vira.Exista o minima intarziere intre volan si roti care m-a facut sa fiu putin nesigur ce putea aceasta masina,adica in momentul in care as fi vrut sa fac o manevra de genul ''stanga-dreapta-stanga-dreapta'',masina avea o oarecare intarziere si nu am simtit ca vireaza exact in momentul respectiv.Poate ca ,si am spus-o si atunci ,o fi o chestie cu care ai putea sa te obisnuiesti.
Suspensiile erau atat de soft pt atrece cu usurinta peste denivelari si a le prelua cu o oarecare decenta,insa combinate si cu stilul in care o fost construita masina asta ii confera un ruliu neasteptat de mare care te face sa te simti putin nesigur la volan.
2
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Februarie 2013 - 23:19
Robert: un Logan Break in complectatia "Laureat" se poate ridika sub 12 mii, iar Cruze nici nu se compara cu Logan-ul sa recunoastem... Si kiar daca crezi pina la urma ca e moolt, mai astepti 2 ani si il iei pe piata ku 8 mii jumatate...

Vlad: sunt de aceiasi parere cu tine...
1
0
Sorin
Chişinău
la 12 Februarie 2013 - 23:32
1) Cruze - это, можно сказать единственный автомобиль, созданный специально для Молдовы - ребята "Ковры на стенах" )), т.е. отделка торпеды тканью - которые придают неповторимый уют автомобилю и смотряться достаточноно дорого для его бюджетной цены, а относительно вопроса что будет через 2 года с этой отделкой?) - а ничего не будет, так как человек любящий своего железного коня будет относиться к нему бережно, что-то я не видел людей выложивших 12 000 евро и потом устраиввших там помойку, ну а если уж случиться - за 100 евро можно обтянуть все вставки Алькантарой ))), видел вживую на Cruze - смотриться отпад, и хоть каждый сезон меняй цвет интерьра - круто ведь?!

А вот про руль и управляемость - это ты зря, у меня случай был: мы с компанией возвращались ночью в Кишинев, заговорились и друг забыл про поворот, так мы влетели в поворот (90 градусов) на скорости 90 км/ч (Бля буду есть свидетели), после этого мы все Cruze зауважали.

А еще етсь классное изречение: "Если Вы не любите кошек?), значит Вы просто не умеете их готовить".
2
1
OPC
Chişinău
la 15 Februarie 2013 - 12:35
Super, masina merita !
Astept un test cu noile Dacia... se prevede?
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!